AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #1 Skrevet 12. mai 2023 Hei, jeg var ferdig med mensen for ca en uke siden, og har siden i går ettermiddag hatt småblødninger og magesmerter som kommer og går litt. Smertene kjennes litt ut som luftsmerter, og sitter i selve magen, og litt i ryggen kanskje. Føler meg også litt oppblåst siden det føles som luftsmerter. Kan dette være tidlig eggløsning? Noen andre som opplever dette? Jeg har litt helseangst, så det skal ikke så my til for å stresse meg.. Det er ikke mye blod, men det vises på papiret og jeg må bruke truseinnlegg. Jeg har opplevd mellomblødninger før, men nå er det lenge siden, iallefall ett år eller to. Anonymkode: 6272b...97b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #2 Skrevet 12. mai 2023 Ja jeg får av og til eggløsning på denne måten. Anonymkode: 52e83...db8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #3 Skrevet 12. mai 2023 Ta en celleprøve for sikkerhets skyld. Jeg hadde celleforandringer da jeg hadde mellomblødninger. Ventet litt lenge med å bestille time, da jeg hadde to venninner som stadig hadde mellomblødninger uten at det var noe farlig. Men for min kropp var det unormalt. Endte med laserkonisering og celleprøver hver 3. mnd i et år, så hvert halvår. Men det gikk heldigvis helt fint. Nå er det ti år siden Jeg hadde ingen smerter, så det kan kanskje være noe så ufarlig som tidlig eggløsning hos deg. Men heller en sjekk for mye. Anonymkode: 073c1...a12 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå