Gå til innhold

babycall

Anbefalte innlegg

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Jeg vet at dette har blitt spurt om tusen ganger før , men hvis dere bære over med meg er jeg veldig takknemlig

Enkelt og greit- Hvilken skal jeg kjøpe?

Er det noen som har prøvd denne?

Philips digital Baby-call SBC SC478 DECT

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har prøvd en babycall fra UNITED. Virket fint de første 7-8 mnd før den begynte å lage støy uansett.

Vi klaget, og fikk byttet til en Philips - modellen under den du sikter til. Så langt virker den veldig bra synes jeg. Tilfredsstiller i alle fall våre behov så langt.

Ellers - ros til Ideel som lot oss få bytte til annen type babycal da vår var ødelagt.

Skrevet

Vi har Phillips SC478 DECT.. Har ikke brukt den veldig mye, men det vi har brukt den er vi veldig fornøyd med! Den står hos mamma, for vi har ikke hatt brukt for den hjemme hittil..

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Nå spør jeg sikkert dumt, men hva er forskjellen på digitale babycaller og de andre ,siden det er så stor prisforskjell?

Skrevet

De digitale virker veldig bra rett og slett. Mindre forstyrrelser, bedre mottak o.l. Problemet er at de utsetter babyen for konstant stråling, noe de andre ikke gjør. Akkurat dette gjør at mange velger å ikke kjøpe DECT teknologi, selv om det selvsagt er lovlige mengder stråling det er snakk om.

Vi har Super Nova (ikke DECT) og er 100% fornøyd. Mange andre er også godt fornøyde med denne modellen, jeg surfet rundt og valgte til slutt denne pga alle de varme anbefalingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...