Gå til innhold

Sykepleier fast stilling 100%. Hvordan regne ut overtid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi får kun 100% og ikke tillegg. Det er også noen ganger 50% de første fire timene, og 100% etter dette. Så i ditt tilfelle ville det blitt 19 950kr før skatt, hvis det er 100% for alle timene. Men dette er jo 28,5 timer ekstra arbeid i tillegg til din faste gjennomsnitt på 35,5. 

Anonymkode: ed474...a4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2023 den 21.03):

Takk for mange gode tips

650 000kr/ året, tror det blir ca 350kr/ t

Anonymkode: 48f17...16d

Jeg hadde sjekket lønnslippen, for å se hva du får i timelønn. For det hørtes veldig mye ut, syns jeg 🙈 Ikke for å være kjip, men bare så du ikke får mindre i tillegg for disse helgene enn du tror 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2023 den 9.08):

Hvor mange års ansiennitet har du? 650 000kr i grunnlønn er veldig uvaling hvis du bare er sykepleier ved sykehus, det er ikke vanlig som spesialsykepleier med full ansiennitet en gang. Eller har du kanskje forhandlet deg frem til bedre lønn? (noe som fortjener applaus forøvrig) 

Du vil jo da tjene nærmere 725-750000 med turnustillegg og plusser du på alle de kastravaktene blir du jo oppe i rundt 850 000 kr 😅

Men det virker jo litt rart om du har så mange års erfaring og aldri har satt deg inn i overtid før nå. Jeg bare spør for er oppriktig nysgjerrig. 

Anonymkode: d4045...fc5

Jeg er kun spl. Har jobbet på sykehuset i mange år, dagtid. Forhandlet meg frem til 650 000 for å begynne på sengepost. Det er snakk om sykepleie til barn. Min livssituasjon har endret seh, så kan fint jobbe ubekvemme arbeidstider nå. Det er helt krise på sengeposten, mange erfarne har sagt opp. 

Ønsker ikke p si hvilket sykehus dette gjelder, for der vet alle mine kollegaer hvem som har gått fra poliklinikk til sengepost. Ønsker derfor heller ikke p skrive hvor mange år jeg har vært ansatt  på sykehuset

Anonymkode: 48f17...16d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...