Gå til innhold

Noen andre som gruer seg sånn at de ikke får sove?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ute i praksis nå for tiden og gruer meg så sterkt hver eneste kveld/natt til neste dag. Gruer meg så mye at jeg ikke får sove og bare regner ut hvor mange timer til jeg skal dit. Vil jo gjerne sove så jeg ikke blir trøtt og sliten av for lite søvn. Samtidig så føler jeg at hvis jeg sover så "går det fortere" før det er en ny dag jeg skal dit. Noen dager gråter jeg om morgenen fordi jeg gruer meg så mye. Eneste som hjelper litt nå i kveld er å tenke at etter jeg er ferdig i morgen er det helg så jeg har to dager jeg slipper å tenke på praksis. Også er det heldigvis noen helligdager neste uke, fordi vi fikk ikke lov til å være i praksis på helg eller helligdager.

Noen andre som opplever å grue seg så sterkt til noe som skal skje neste dag slik at dere ikke får sove?

Anonymkode: f28a2...69a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er ute i praksis nå for tiden og gruer meg så sterkt hver eneste kveld/natt til neste dag. Gruer meg så mye at jeg ikke får sove og bare regner ut hvor mange timer til jeg skal dit. Vil jo gjerne sove så jeg ikke blir trøtt og sliten av for lite søvn. Samtidig så føler jeg at hvis jeg sover så "går det fortere" før det er en ny dag jeg skal dit. Noen dager gråter jeg om morgenen fordi jeg gruer meg så mye. Eneste som hjelper litt nå i kveld er å tenke at etter jeg er ferdig i morgen er det helg så jeg har to dager jeg slipper å tenke på praksis. Også er det heldigvis noen helligdager neste uke, fordi vi fikk ikke lov til å være i praksis på helg eller helligdager.

Noen andre som opplever å grue seg så sterkt til noe som skal skje neste dag slik at dere ikke får sove?

Høres ut som du enten har valgt feil yrke eller er på helt feil sted ift praksisen din… 

Anonymkode: 13d2f...021

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres ut som du enten har valgt feil yrke eller er på helt feil sted ift praksisen din… 

Anonymkode: 13d2f...021

Jeg skjønner det virker sånn ut i fra det jeg skrev. For info så skal vi ut i praksis på mange ulike steder. Dette er vår første praksis, så jeg føler meg naturligvis veldig "ny" og usikker. Er bare kommet halvveis i praksisen. Plassen jeg har praksis nå er også et sted jeg ikke kunne tenkt meg å jobbe etter endt utdanning, men vet at dette yrket er noe jeg virkelig ønsker. Jeg bare trives ikke så godt på akkurat dette stedet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...