AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Skrevet 11. mai 2023 Tanker.. «kari» er død, borte for alltid, begravd, kiste, død. Tanken kommer kastet på. Gir meg panikk og indre smerte, smerte i brystet, som da jeg fikk sjokket. Noen ganger tenker jeg på at hun er død uten denne reaksjonen. Andre ganger tar den meg. Setter meg tilbake til sjokket, setter meg ut av spill og jeg får åndenød. Jeg mistet et familiemedlem brått og uventet for 3 måneder siden. Hun ble bare 19 år. Noen andre som har opplevd det jeg beskriver? Anonymkode: 79f10...02b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #2 Skrevet 11. mai 2023 Kjenner meg igjen litt. Langt liv har lært meg at folk takler sorg veldig forskjellig og at den har flere faser. Om du "mister fotfestet" for lenge kan du vurdere å søke hjelp hos venner/kjente eller profesjonelle. Anonymkode: b0cce...069
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #3 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjenner meg igjen litt. Langt liv har lært meg at folk takler sorg veldig forskjellig og at den har flere faser. Om du "mister fotfestet" for lenge kan du vurdere å søke hjelp hos venner/kjente eller profesjonelle. Anonymkode: b0cce...069 Jeg har fått hjelp av kriseteamet, men synes ikke det har hjulpet så mye. Når jeg forteller hvordan jeg har det sier de bare; det er normalt. alt er normalt. føler det hjelper mer å snakke med familien og gode venner. Men fader så vondt det er når bølgen kommer Anonymkode: 79f10...02b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #4 Skrevet 12. mai 2023 Mange føler det er godt å delta i sorggrupper. Kunne det vert noe? Ett sted å ventilere og få tips av andre. Feks ha ett godt minne du henter frem hver gang den tanken slår det. Erstatt tanken med noe bedre. Anonymkode: c2e62...f7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå