Gå til innhold

I en separasjonsprosess, funnet en ny

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært separert en stund og har møtt noen andre. Vi har holdt på en stund og er «sammen». Jeg har dårlig magefølelse med han, men har sterke følelser for han. Grunnen til at jeg har dårlig magefølelse er fordi jeg får litt miksa signaler. Han var den som tok kontakt først, er veldig interessert i meg og sånt, men siden eksen min fortsatt er i livet mitt, så bruker han nye det som en unnskyldning for veldig mye. Som at vi finner ikke på noe utenfor hans eller mitt hjem fordi folk har sett meg og eksen sammen og han er redd folk skal snakke om meg, om at jeg henger med en ny fyr. Vi har altså ikke vært på en ordentlig date engang. Eller så sier han at han kan ikke garantere meg noe, som at vi skal bli seriøse i fremtiden. Jeg forstår jo hvorfor, vi har vært sammen i kun  et halvt år, men likevel. Jeg føler at han egentlig bare bruker meg for å ha det gøy og ha noen å sove sammen med. Samtidig viser han mye tegn på kjærlighet, MEN jeg får alltid dårlig magefølelse. Det er den følelsen som får meg til å tvile, og ikke noe han nødvendigvis har gjort. En annen sak er at han har hatt mange partnere, men aldri vært gift eller seriøs med noen som jeg vet om i hvertfall. Jeg er redd han utgir seg for å være noen han ikke er, noe jeg ikke er klar for. Blir helt kvalm av tanken… Og jeg har mange gang sagt at vi burde vente med samleie sånn at vi blir godt kjent, men han sier at det blir dumt å stå imot noe som føles naturlig for begge. Samtidig så føler jeg at en mann som er seriøs og respekterer en kvinne, kan vente. Eller er jeg på bærtur? Kanskje vi er bare helt ulike mennesker… Vet ikke hva jeg vil med dette, annet enn at det gjør vondt og jeg er helt forvirra. Jeg er i midten av tjueårene og han 6 år eldre enn meg. Jeg skal innrømme at jeg er naiv og sliter med mye fra fortiden, kanskje derfor det er så lett for han å lure meg. Høres dette ut som en seriøs kar? Hvordan kan jeg finne ut av dette? Jeg har prøvd å snakke med han om dette mange gang, og han er voksen og seriøs når han forklarer hvorfor ting er sånn som de er, men så tviler jeg i ettertid og lurer på om han bare lurer meg. Hva skal jeg gjøre? Hvordan tester jeg vannet? Jeg ville ta litt avstand og hvertfall ikke ha mer samleie med han, og ville prøve bare være som venner og se hvordan han reagerer. 

Værsåsnill å ikke kommenter tull, jeg har ikke mye erfaring og sliter med mye, så tilgi meg om jeg framstår som altfor naiv. Jeg bærer på veldig mye smerte og usikkerhet, og ville satt pris på hjelp fra noen med gode råd og masse erfaringer i livet ❤️ 

Anonymkode: 6bd0b...3e7

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS igjen.

Nå som det også har gått såpass lang tid, så sier han at om jeg tviler så er det greit for han om vi bare er venner eller ikke har mer kontakt. Det får meg til å føle som at han egentlig ikke har så mye følelser for meg lenger, og at han bare ville «prøve meg ut», om dere skjønner.. Samtidig sier han at han kun vil det beste for meg og at det er opp til meg hva jeg vil… 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som det egentlig er for tidlig for deg med en ny. Du er i prosessen med å få et brudd til å fungere,  samt har en fyr du ikke helt har plass til.  Han blir usikker fordi du sikkert også gir mixede signaler pga din usikkerhet.  

Du er ikke klar

Anonymkode: d6c27...462

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stol på magefølelsen din. Du føler han utgir seg for å være noen han ikke er og at han skjuler deg og ikke er seriøs. Da er han ikke noen å satse videre på eller få følelser for 

Anonymkode: 0e091...b1a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er over 6 mnd siden du ble separert? Så da har det gått litt tid, men det er likevel tidlig. At han ikke vil vise seg offentlig med deg etter 6 mnd skurrer veldig. Men på den andre siden så hadde jeg også blitt frustrert om jeg skulle datet noen i 6. mnd uten å ha sex. Det ville jeg sett på som å være avskrevet som venn. Så jeg skjønner veldig godt at han blir veldig usikker på deg også.

Å ha hatt mange partnere og ikke være gift når man er 31 er normalen. Det er heller du som er unntaket som har vært gift og er i ferd med å bli skilt så tidlig som midter av 20-årene. Men uansett, om du har dårlig magefølelse så betyr dette at dere ikke passer sammen. En mann som er riktig for deg gir deg ikke dårlig magefølelse. Så dette bør du uansett avslutte. Dere passer ikke sammen, eller det er altfor tidlig for deg å være i et nytt forhold (tenker det siste stemmer siden du ikke vil ha sex).

Anonymkode: a4e91...94c

Skrevet

Han her vil ingenting, kun maks sex.

Så her kan du trygt gå videre som singel til du finner en mer oppegående fyr. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han kan krysse av på at han klarte å være din første etter et langt forhold. Det har jeg aldri klart å bli. Vet ikke hvorfor. Jeg har ikke problemer på damefronten ellers. For meg et det noe som må prøves ut før jeg kan slå meg til ro

Anonymkode: c3766...dac

AnonymBruker
Skrevet

Er det så viktig? Du lager deg selv mer drama enn du behøver.

Anonymkode: c5e85...87f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert nok i deg. Han virker ambivalent til hele greien når han sier at dere godt kan bryte kontakten. Thank you next

Anonymkode: c8834...b00

Skrevet

Stol på magefølelsen din! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
PM75 skrev (6 minutter siden):

Stol på magefølelsen din! 

Enig!

Anonymkode: 8c2e1...6c0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han virker ikke som den rette for deg. Han gjør deg utrygg.

Det du burde finne deg (kanskje etter å ha vært en stund alene?) er en solid og trygg type som vil ditt beste, og som får deg til å føle deg bra. Han du er med nå, virker nesten som at han manipulerer deg, får deg til å kjenne deg usikker, slik at du skal godta hva han ønsker. Du får en dårlig magefølelse, og den viser deg at noe ikke stemmer.

Anonymkode: 704fe...b23

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2023 den 10.59):

Det er over 6 mnd siden du ble separert? Så da har det gått litt tid, men det er likevel tidlig. At han ikke vil vise seg offentlig med deg etter 6 mnd skurrer veldig. Men på den andre siden så hadde jeg også blitt frustrert om jeg skulle datet noen i 6. mnd uten å ha sex. Det ville jeg sett på som å være avskrevet som venn. Så jeg skjønner veldig godt at han blir veldig usikker på deg også.

Å ha hatt mange partnere og ikke være gift når man er 31 er normalen. Det er heller du som er unntaket som har vært gift og er i ferd med å bli skilt så tidlig som midter av 20-årene. Men uansett, om du har dårlig magefølelse så betyr dette at dere ikke passer sammen. En mann som er riktig for deg gir deg ikke dårlig magefølelse. Så dette bør du uansett avslutte. Dere passer ikke sammen, eller det er altfor tidlig for deg å være i et nytt forhold (tenker det siste stemmer siden du ikke vil ha sex).

Anonymkode: a4e91...94c

Vi har hatt sex. Hver gang vi møtes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...