AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Skrevet 11. mai 2023 En av naboene som bor i samme blokk som meg lager i tide og utide mat som lukter veldig mye. Jeg føler jeg blir med på en reise til alle verdens hjørner hver dag. Er dette mulig å klage på? For meg er dette sykt sjenerende. Burde vel være mulig å lage vanlig mat som ikke forgifter hele blokka? Han er forøvrig også. Fyren er forøvrig også homofil. Anonymkode: 4ffc1...7f5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #2 Skrevet 11. mai 2023 Fy fader.. det må da gå an å lufte ut mens de lager mat. utlendinger? Da jeg lå på 2 manns rom da jeg fødte barnet mitt lå jeg sammen med en kurdisk kvinne. Hele slekta sto inne på rommet og senga bugnet over av slik mat. jeg ringte på snora å klaga, ikke faen om jeg lå der i hvitløks lukt Anonymkode: 44a2c...541 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #3 Skrevet 11. mai 2023 Vi måtte selge da vi støtte på slike naboer. Det som er synd er at boligverdien blir forringet da ingen ønsker å bo i slik lukt. Anonymkode: 55222...369 1
Dakia Skrevet 11. mai 2023 #4 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fy fader.. det må da gå an å lufte ut mens de lager mat. utlendinger? Da jeg lå på 2 manns rom da jeg fødte barnet mitt lå jeg sammen med en kurdisk kvinne. Hele slekta sto inne på rommet og senga bugnet over av slik mat. jeg ringte på snora å klaga, ikke faen om jeg lå der i hvitløks lukt Anonymkode: 44a2c...541 Med mindre de spiste bamya så tviler jeg det var særlig hvitløkslukt av kurdisk mat 😂😂 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #5 Skrevet 11. mai 2023 Hva har det at han er homofil med saken å gjøre? Anonymkode: 02fa0...e93 16 5
Dakia Skrevet 11. mai 2023 #6 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En av naboene som bor i samme blokk som meg lager i tide og utide mat som lukter veldig mye. Jeg føler jeg blir med på en reise til alle verdens hjørner hver dag. Er dette mulig å klage på? For meg er dette sykt sjenerende. Burde vel være mulig å lage vanlig mat som ikke forgifter hele blokka? Han er forøvrig også. Fyren er forøvrig også homofil. Anonymkode: 4ffc1...7f5 Er det for dårlig ventilasjon i blokka? og hvordan var naboens seksuelle legning relevant?🥸 5 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #7 Skrevet 11. mai 2023 Spiser han for mye stekt sild og fårikål? Typisk homofile retter. Anonymkode: f8003...bac 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #8 Skrevet 11. mai 2023 Herregud. Du høres ut som en skikkelig Karen. Folk må få lov til å spise og lage mat som de vil med akkuratt hvilke kryddre de vil. Ikke alle som lever på ferdiglaga retter fra butikken. Eller bare bruker salt og pepper lol. Anonymkode: cfdf8...b19 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #9 Skrevet 11. mai 2023 Har sånne naboer. Styret besluttet at de måtte installere en tettere dør så lukten ikke siger ut i hele blokka Anonymkode: 6d71d...9b6 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #10 Skrevet 11. mai 2023 Kjære vene... Sånn er det å bo i blokk. Lær deg å leve med det, eller flytt. Så enkelt er det. Og hvilken legning eller etnisitet folk har, har ingenting å si, hadde en nabo som var hvit, norsk og hetero , men elsket indisk mat så var stort sett det han lagde. Luktet alltid sterkt krydder, men plaget ikke meg. Hadde også nabo fra Irak, de var verdens hyggeligste og kom ofte bort med mat til oss, da de hadde laget for mye og ville dele. Anonymkode: 43437...7e6 5 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #11 Skrevet 12. mai 2023 Inviter deg selv til middag? Er dårlig på å lage mat, men spiser gjerne andres krydra mat. Hva har legning hans med noe som helst å gjøre? Anonymkode: 2fce7...895 2
frogger Skrevet 12. mai 2023 #12 Skrevet 12. mai 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: En av naboene som bor i samme blokk som meg lager i tide og utide mat som lukter veldig mye. Jeg føler jeg blir med på en reise til alle verdens hjørner hver dag. Er dette mulig å klage på? For meg er dette sykt sjenerende. Burde vel være mulig å lage vanlig mat som ikke forgifter hele blokka? Han er forøvrig også. Fyren er forøvrig også homofil. Anonymkode: 4ffc1...7f5 Hva har legning til personen med dette å gjøre? Er du et homofobisk, rasistisk troll? 3
Gjest theTitanic Skrevet 12. mai 2023 #13 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): En av naboene som bor i samme blokk som meg lager i tide og utide mat som lukter veldig mye. Jeg føler jeg blir med på en reise til alle verdens hjørner hver dag. Er dette mulig å klage på? For meg er dette sykt sjenerende. Burde vel være mulig å lage vanlig mat som ikke forgifter hele blokka? Han er forøvrig også. Fyren er forøvrig også homofil. Anonymkode: 4ffc1...7f5 Lager han mat med kjønnsorganet sitt siden det er nevnt i samme sak som hans kokkekunster? Hadde vært spennende å bli invitert dit på mat tenker jeg. Sikkert mye nytt og spennende
kar90 Skrevet 12. mai 2023 #14 Skrevet 12. mai 2023 frogger skrev (10 minutter siden): Hva har legning til personen med dette å gjøre? Er du et homofobisk, rasistisk troll? Da har ikke Ts noe fittemakt over han.
Kittykat Skrevet 12. mai 2023 #15 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): En av naboene som bor i samme blokk som meg lager i tide og utide mat som lukter veldig mye. Jeg føler jeg blir med på en reise til alle verdens hjørner hver dag. Er dette mulig å klage på? For meg er dette sykt sjenerende. Burde vel være mulig å lage vanlig mat som ikke forgifter hele blokka? Han er forøvrig også. Fyren er forøvrig også homofil. Anonymkode: 4ffc1...7f5 Hva har din nabos seksuelle legning å gjøre med dette? Du kan ikke akkurat klage på at naboen lager mat. Vi bor i blokk og har naboer som lager mat som kan lukte veldig mye/sterkt. Naboene må få lage den maten de vil. Det skulle tatt seg ut hvis vi hadde klaget på det. Jeg åpner vinduene våre og lufter ut. Er egentlig ikke verre enn det. Jeg kan forstå at det er plagsomt for deg, men dette er ikke noe man klage på. 1
tonebelinda Skrevet 12. mai 2023 #16 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): En av naboene som bor i samme blokk som meg lager i tide og utide mat som lukter veldig mye. Jeg føler jeg blir med på en reise til alle verdens hjørner hver dag. Er dette mulig å klage på? For meg er dette sykt sjenerende. Burde vel være mulig å lage vanlig mat som ikke forgifter hele blokka? Han er forøvrig også. Fyren er forøvrig også homofil. Anonymkode: 4ffc1...7f5 Lukter ekstra ille fordi han er homofil? 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #17 Skrevet 12. mai 2023 Nærmeste nabo gjør også det og jeg ELSKER det 🥰 Får vann i munnen av luktene. Her er vel problemet ditt at naboen er homofil eller så tenker jeg at du er problemet 🤦♀️ Anonymkode: be4ea...935 2
frogger Skrevet 12. mai 2023 #18 Skrevet 12. mai 2023 5 hours ago, kar90 said: Da har ikke Ts noe fittemakt over han. Hæ? Jeg tror TS er en sur mann... 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #19 Skrevet 12. mai 2023 Er det ikke god mat? Mine forrige naboer lagde så god mat at hver gang jeg gikk inn på vaskerommet ble jeg sulten. Savner de. Anonymkode: 36a75...38d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #20 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kjære vene... Sånn er det å bo i blokk. Lær deg å leve med det, eller flytt. Så enkelt er det. Og hvilken legning eller etnisitet folk har, har ingenting å si, hadde en nabo som var hvit, norsk og hetero , men elsket indisk mat så var stort sett det han lagde. Luktet alltid sterkt krydder, men plaget ikke meg. Hadde også nabo fra Irak, de var verdens hyggeligste og kom ofte bort med mat til oss, da de hadde laget for mye og ville dele. Anonymkode: 43437...7e6 Drømmenaboer. Slike ønsker jeg meg 😋. Anonymkode: 36a75...38d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå