Gå til innhold

Han knekker ledd etter at vi har lagt oss til å sove

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi legger oss til å sove samtidig, men følgende skjer uten unntak. Vi ligger stille en liten stund og plutselig begynner han å knekke ledd! Kan ikke ta alt samtidig, å neida, en og en finger, noen få sekunder mellom hvert knekk, som om jeg ikke skal legge merke til det, liksom! Og så tærne, og det verste er knærne for da 'gynger' han hele senga litt. Og så albuene og sikkert også mer. Og så faller han til ro og sovner med en gang, sovner alltid før meg! Og ligger ofte og klør seg om natta gjør han også, noe jeg våkner av.

Måtte bare få det ut. Ligger og venter på at han kommer inn i senga nå, og kommer garantert til å skje i kveld også.

Hvem sovner først av dere? Er det urimelig å vekke samboer dersom han bråker så jeg ikke får sove?

Anonymkode: d4fc7...a82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si til han at han får knekke seg ferdig før han kommer inn i senga, eller er dette hans soverituale?

Han kan ta hensyn synes jeg. Ekkelt å høre på.

Anonymkode: c4ef0...d42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Be han slutte? Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare snakker sammen? Og om du har prøvd og han ikke hører deg og tar hensyn så skjønner jeg ikke hvorfor dere er sammen? 

I mitt forhold hadde det gått sånn:

Mann knekker fingrene flere ganger så jeg skjønner det er en uvane. Jeg spør om han ikke kan stoppe å gjøre sånn etter vi har lagt oss, han sier jo selvfølgelig unnskyld kjære. Og om det skjer igjen minner jeg han på det igjen og forstår det kan være en glipp, og etter det så husker han på å ikke gjøre det mer. 

Om han da fortsetter så har han ikke respekt for meg og da vil det samme gjelde på andre arenaer og med andre ting også, og da hadde han ikke vært kjæresten min. 

Jeg liker å gå barbeint hjemme men det tok bare en gang at typen min behøvde å spørre om jeg ikke kunne ta på sokker fordi han ikke likte lyden når jeg gikk. Åja greit såklart gjør jeg det. Man tar hensyn til hverandre når man elsker hverandre 

Anonymkode: 850b8...dc6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi legger oss til å sove samtidig, men følgende skjer uten unntak. Vi ligger stille en liten stund og plutselig begynner han å knekke ledd! Kan ikke ta alt samtidig, å neida, en og en finger, noen få sekunder mellom hvert knekk, som om jeg ikke skal legge merke til det, liksom! Og så tærne, og det verste er knærne for da 'gynger' han hele senga litt. Og så albuene og sikkert også mer. Og så faller han til ro og sovner med en gang, sovner alltid før meg! Og ligger ofte og klør seg om natta gjør han også, noe jeg våkner av.

Måtte bare få det ut. Ligger og venter på at han kommer inn i senga nå, og kommer garantert til å skje i kveld også.

Hvem sovner først av dere? Er det urimelig å vekke samboer dersom han bråker så jeg ikke får sove?

Hold han over nesa som Ludvik gjorde på Solan 😃 

AnonymBruker
Skrevet

Da må du si til han at det plager deg da. Forhåpentligvis så er det noe han tar til seg og slutter med. Min samboer har slitt med restless legs i alle år, og det både gjør at han holder meg våken om kvelden og vekker meg om natta. Jeg har holdt ut med det i mange år, men nå ber jeg han om å sove et annet sted når beina er som verst. Det funker faktisk veldig greit å sove hver for oss, da sover vi bedre begge to.

Anonymkode: 8b23e...4f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det vet jeg ikke, da vi har separate soverom🤩

Beste avgjørelsen vi har tatt tror jeg. Helt ny søvn og livskvalitet.

Anonymkode: 64f99...15a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...