Gå til innhold

Tenner på eldre menn…?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig ! ... Da er det vel sjanse for en velholdt mann på 70 også ?

Anonymkode: fe3c2...2ad

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så hyggelig ! ... Da er det vel sjanse for en velholdt mann på 70 også ?

Anonymkode: fe3c2...2ad

Er jo fullt mulig så lenge du ser bra og ordentlig ut. 

Anonymkode: 3908c...37b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Av en eller annen grunn synes jeg dette her er litt kjipt. Jeg er nå 24 år, har de siste 6 årene hatt et VELDIG fint samboerskap. Vi er litt knoll og tott, og vi har to små sammen. Han er litt eldre enn meg, ikke veldig, men han er mellom 30 og 33 sånn for å anonymisere litt. I det siste har jeg begynt å fantasere litt om eldre menn. Vi snakker 45-60. Føler meg drit-teit da jeg sier det, fordi vi har et veldig fint sexliv, vi er flinke til å utforske nye sider med både oss selv og hverandre, så synes det er litt snålt… her en dag tok jeg meg i få en liten tanke om svigerfar… det er veldig weird på en måte… føler meg nesten «utro» ved å få sånne «innfall» i ny og ned. Handler selvsagt aldri på tankene, men det føles feil da de popper inn.. men er dette vanlig? Både det å fantasere om andre AV OG TIL(ikke hele tiden selvsagt), men også dette med menn som er så mye eldre?

Anonymkode: 30362...e8f

Jeg kan ikke forklare hvorfor det kan være slik for noen, men jeg har har sex med flere kvinner fra 26 og oppover og jeg er en eldre mann. Noen av de sier at vi eldre er mer tålmodige og at det gir bedre sex for yngre kvinner.  Om det er slik vil jeg ikke påstå men for meg er det veldig viktig at kvinna får mye nytelse.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe da e vi to like, liker og eldre menn. Er selv 23, dater en på 38.

Anonymkode: d51ec...89c

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Eldre menn har paradoksalt nok mye bedre syn, for kvinner. De ser hvor vakre de er.

Anonymkode: 97881...ed8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare husk at en "eldre" mann stortsett møter deg i alder. Og vi blir også ofte smigret og ekstra kåt. Jeg tenker bestandig å gjøre mitt aller beste, slik at hun får en fin opplevelse. Minnerikt og på en måte som hun gjerne vil ha sex med meg senere. Jeg har bestandig vært sånn, for jeg føler også at sex er omsorg for hverandre🧡 Og ikke minst at det danner et vennskap💙

Svigerfar har jeg latt være, det er for risikofylt, fordi hele familien og vennskap står i fare TS😉

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hehe da e vi to like, liker og eldre menn. Er selv 23, dater en på 38.

Anonymkode: d51ec...89c

Eldre menn på 38, ja…

Kinky as fuck!

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2023 den 23.21):

Av en eller annen grunn synes jeg dette her er litt kjipt. Jeg er nå 24 år, har de siste 6 årene hatt et VELDIG fint samboerskap. Vi er litt knoll og tott, og vi har to små sammen. Han er litt eldre enn meg, ikke veldig, men han er mellom 30 og 33 sånn for å anonymisere litt. I det siste har jeg begynt å fantasere litt om eldre menn. Vi snakker 45-60. Føler meg drit-teit da jeg sier det, fordi vi har et veldig fint sexliv, vi er flinke til å utforske nye sider med både oss selv og hverandre, så synes det er litt snålt… her en dag tok jeg meg i få en liten tanke om svigerfar… det er veldig weird på en måte… føler meg nesten «utro» ved å få sånne «innfall» i ny og ned. Handler selvsagt aldri på tankene, men det føles feil da de popper inn.. men er dette vanlig? Både det å fantasere om andre AV OG TIL(ikke hele tiden selvsagt), men også dette med menn som er så mye eldre?

Beste jeg har gjort. Lå med en mann dobbelt så gammel som meg, den absolutt beste sexen i mitt liv! PRØV ;)

Anonymkode: f8d1d...63b

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2023 den 19.48):

Vedder på at dette er skrevet av en mann.

Vi kvinner tenner på mye rart. Vi sikler på vampyrer i Twilight, bikere, seriemordere.

Er vi flaue eller syns det er rart??

Nei!

Hadde TS vært en ekte kvinne, så har hun allerede sikla på flere hotte eldre, men de er gjerne hotte og. Og i media for en grunn. 

Alder i seg selv sier lite om hvordan du ser ut.

Anonymkode: 67ff3...4a2

Lol. Jeg er da for faen en dame. Herregud… bare fordi jeg føler skam i å snakke om eget tenningsmønster, så gjør ikke det meg mindre dame enn hva du utgir deg for å være, vel!

ts

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2023 den 23.21):

Tjihi. Hoho. Fnis fnis.   Du har ikke hatt mye med kvinner å gjøre om det er slik du tror en 24-årig tobarnsmor formulerer seg. 
Hvorfor ikke bare skrive et innlegg om at du er en gæmlis som liker unge damer?

Anonymkode: 0d1f4...dc2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tjihi. Hoho. Fnis fnis.   Du har ikke hatt mye med kvinner å gjøre om det er slik du tror en 24-årig tobarnsmor formulerer seg. 
Hvorfor ikke bare skrive et innlegg om at du er en gæmlis som liker unge damer?

Anonymkode: 0d1f4...dc2

Ikke alle kvinner fniser til rumpe og tiss, noen vet hva de vil og craver etter det.

Anonymkode: 97881...ed8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene. Jeg fantaserer også  om eldre menn. Tenner overhodet ikke på yngre menn. Under eggløsning er det spesielt ille da kan jeg fantasere om svigerfar i senga🙈

Anonymkode: 3c583...4e0

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Interessant lesing. Trodde nesten tiden var forbi for en mann på 60 å bli likt av unge jenter og yngre damer... Herlig, da er det bare å håpe at veiene krysses ;)

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2023 den 8.42):

Trøst deg med at svigerfar statistisk sett har mer erfaring og mer testosteron. Så er sønnen dyktig i bingen, joda, da kan du se for deg svigerfar. 

Lukk øynene, kjør på. Åndslivet ditt eier kun du.

.

Anonymkode: 59f22...cde

Testosteron synker jo for hvert år 

Anonymkode: 2b68b...a71

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2023 den 23.24):

Ja er noen rare greier. Jeg driver og ligger med en som er nesten 60, sprøtt men ja.. er 34 selv. 

Anonymkode: 3a6a1...080

Nei, det gjør du ikke

Anonymkode: 7d4b1...669

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2023 den 21.36):

Du er ikke alene. Jeg fantaserer også  om eldre menn. Tenner overhodet ikke på yngre menn. Under eggløsning er det spesielt ille da kan jeg fantasere om svigerfar i senga🙈

Anonymkode: 3c583...4e0

Hva er nummeret ditt? *neida *

AnonymBruker
Skrevet
copro skrev (2 timer siden):

Interessant lesing. Trodde nesten tiden var forbi for en mann på 60 å bli likt av unge jenter og yngre damer... Herlig, da er det bare å håpe at veiene krysses ;)

Hva er nummeret ditt? *neida*

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2023 den 23.43):

Du om det tenker nå jeg;) er jo ikke slik at det er det eneste jeg går rundt å tenker på? Er vel mer dette med at det kommer nå og da, og tanken er spennende - men så stopper det der?

ts.

Oookey. Hvorfor spør du da? Du har jo svaret allerede.

Knoll og tott? Hvor vanlig er det at en kvinne som er "nå 24" bruker det utrykket? Det er lenge siden jeg har hørt. Fascinerende.

Anonymkode: 219e7...72f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2023 den 1.31):

Hva er nummeret ditt? *neida*

Hehe, ja jeg er her jeg vet du, nummer også... 🤩

Skrevet

Ja, det er godt å lese at man ikke nødvendigvis er satt helt utenfor selvom man er i siste halvdel av 50-åra 😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...