Gå til innhold

Tenner på eldre menn…?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av en eller annen grunn synes jeg dette her er litt kjipt. Jeg er nå 24 år, har de siste 6 årene hatt et VELDIG fint samboerskap. Vi er litt knoll og tott, og vi har to små sammen. Han er litt eldre enn meg, ikke veldig, men han er mellom 30 og 33 sånn for å anonymisere litt. I det siste har jeg begynt å fantasere litt om eldre menn. Vi snakker 45-60. Føler meg drit-teit da jeg sier det, fordi vi har et veldig fint sexliv, vi er flinke til å utforske nye sider med både oss selv og hverandre, så synes det er litt snålt… her en dag tok jeg meg i få en liten tanke om svigerfar… det er veldig weird på en måte… føler meg nesten «utro» ved å få sånne «innfall» i ny og ned. Handler selvsagt aldri på tankene, men det føles feil da de popper inn.. men er dette vanlig? Både det å fantasere om andre AV OG TIL(ikke hele tiden selvsagt), men også dette med menn som er så mye eldre?

Anonymkode: 30362...e8f

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja er noen rare greier. Jeg driver og ligger med en som er nesten 60, sprøtt men ja.. er 34 selv. 

Anonymkode: 3a6a1...080

• Liker 5
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja er noen rare greier. Jeg driver og ligger med en som er nesten 60, sprøtt men ja.. er 34 selv. 

Hadde jeg ikke hatt mann og barn hadde jeg sikkert finni meg selv i en seng med en 60’åring jeg også.. hehe.

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg ikke hatt mann og barn hadde jeg sikkert finni meg selv i en seng med en 60’åring jeg også.. hehe.

Haha! Kan ikke helt forklare det selv en gang, det bare er en vanvittig tiltrekning og jeg blir helt vanvittig tent av det. Vi har så sykt god sex, men har ikke akkurat annonsert det rundt om. tror ikke alle hadde forstått meg og en bestefar, jepp han er det! 

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja, spørs hvor fint samboerskapet faktisk er med sånne fantasier. 

Anonymkode: 531b4...41f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, spørs hvor fint samboerskapet faktisk er med sånne fantasier. 

Anonymkode: 531b4...41f

Du om det tenker nå jeg;) er jo ikke slik at det er det eneste jeg går rundt å tenker på? Er vel mer dette med at det kommer nå og da, og tanken er spennende - men så stopper det der?

ts.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner også på menn 10-20 år eldre👴🏼💦 Jeg har også en fin samboer, men det er lov å fantasere😊

Anonymkode: 12f3b...b50

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Herlighet 🙈

Trodde overskriften handlet om tennene til eldre menn, og at de var mindre pene.

Tror det er på tide å gå og legge seg 😃

Endret av Tough cookie
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ta en samtale med samboeren din om å inkludere en eldre mann.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (7 minutter siden):

Ta en samtale med samboeren din om å inkludere en eldre mann.

Men ikke svigerfar 

Anonymkode: dcd3d...f02

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er en (trolle) tråd som er ganske het fra en som er 40 og bare ønsker noen på din alder. Der kan du prøve lykken.

Ellers er det ganske vanlig å ha fantasier, som ikke nødvendigvis er det man ønsker på sikt.  

Anonymkode: d376b...18f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men ikke svigerfar 

Anonymkode: dcd3d...f02

Antakelig ikke en god idé, nei….

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trøst deg med at svigerfar statistisk sett har mer erfaring og mer testosteron. Så er sønnen dyktig i bingen, joda, da kan du se for deg svigerfar. 

Lukk øynene, kjør på. Åndslivet ditt eier kun du.

.

Anonymkode: 59f22...cde

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Av en eller annen grunn synes jeg dette her er litt kjipt. Jeg er nå 24 år, har de siste 6 årene hatt et VELDIG fint samboerskap. Vi er litt knoll og tott, og vi har to små sammen. Han er litt eldre enn meg, ikke veldig, men han er mellom 30 og 33 sånn for å anonymisere litt. I det siste har jeg begynt å fantasere litt om eldre menn. Vi snakker 45-60. Føler meg drit-teit da jeg sier det, fordi vi har et veldig fint sexliv, vi er flinke til å utforske nye sider med både oss selv og hverandre, så synes det er litt snålt… her en dag tok jeg meg i få en liten tanke om svigerfar… det er veldig weird på en måte… føler meg nesten «utro» ved å få sånne «innfall» i ny og ned. Handler selvsagt aldri på tankene, men det føles feil da de popper inn.. men er dette vanlig? Både det å fantasere om andre AV OG TIL(ikke hele tiden selvsagt), men også dette med menn som er så mye eldre?

Du er ikke rar eller unormal. Ikke en uvanlig fantasi/fetisj eller what ever.

Selv foretrekker jeg også «eldre» menn. De  utstråler en helt annen divisjon av sexy😍💃🏼

Har den beste sexen med «eldre», hver gang 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 6dc23...bd3

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vedder på at dette er skrevet av en mann.

Vi kvinner tenner på mye rart. Vi sikler på vampyrer i Twilight, bikere, seriemordere.

Er vi flaue eller syns det er rart??

Nei!

Hadde TS vært en ekte kvinne, så har hun allerede sikla på flere hotte eldre, men de er gjerne hotte og. Og i media for en grunn. 

Alder i seg selv sier lite om hvordan du ser ut.

Anonymkode: 67ff3...4a2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Trøst deg med at svigerfar statistisk sett har mer erfaring og mer testosteron. Så er sønnen dyktig i bingen, joda, da kan du se for deg svigerfar. 

Lukk øynene, kjør på. Åndslivet ditt eier kun du.

.

Anonymkode: 59f22...cde

Blir tidenes nedtur da.

Om man tror eldre er mer erfarne 

De har bare gjort det samme i årevis. I tillegg får du en eldre kropp på kjøpet.

Anonymkode: 67ff3...4a2

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt rart å fantasere om svigerfar, men absolutt ikke rart å fantasere om eldre menn. De unge nå til dags (ikke alle selvfølgelig) har liksom mer feminine trekk. Eldre menn er jo gjerne mer ordentlig menn (utseende)

Anonymkode: 3908c...37b

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

De unge nå til dags (ikke alle selvfølgelig) har liksom mer feminine trekk. Eldre menn er jo gjerne mer ordentlig menn (utseende)

Akkurat det ble sagt for 50 og 100 år siden og. Yngre menns utseende oppfattes ofte som mer feminint.

Uansett, smaken er som baken.

Anonymkode: 7133e...2ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det ble sagt for 50 og 100 år siden og. Yngre menns utseende oppfattes ofte som mer feminint.

Uansett, smaken er som baken.

Joda, men de kler seg som jenter og oppfører seg på en måte jeg ikke klarer å beskrive en gang. Med de fine brokkoli frisyrene sine.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda, men de kler seg som jenter og oppfører seg på en måte jeg ikke klarer å beskrive en gang. Med de fine brokkoli frisyrene sine.. 

Mulig det. Men jeg tror og at det alltid har vært slik at unge menn er mer forfengelige enn eldre menn.

Eldre menn driter jo mer i om frisyren er perfekt og klærne er fjonge. Men sånn var det før og.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...