Ins0mniac Skrevet 11. mai 2023 #1 Del Skrevet 11. mai 2023 Fikk nettopp Zelda- tears of the kingdom i tidlig bursdagsgave, det er nedlastet og venter bare på at det åpner 🤩 gleder meg sånn! Flere som skal spille her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ITjenta Skrevet 12. mai 2023 #2 Del Skrevet 12. mai 2023 Jeg har det nedlastet! Klar for en helg der jeg må krangle med 12 åringen om hvem som får spille 😅 Kanskje jeg må kjøpe meg egen switch 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #3 Del Skrevet 12. mai 2023 Jeg har fått spilt litt! Har en baby på 5 mnd som sover dårlig alene dessverre, ellers hadde jeg spilt absolutt heie dagen ❤️ men har lurt meg til litt spilletid her og der når han sovner på meg etter amming. Er så sykt spent atte hjelp. Anonymkode: 11319...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzyen Skrevet 12. mai 2023 #4 Del Skrevet 12. mai 2023 Gleder meg - henter spillet på vei hjem fra jobb i dag 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #5 Del Skrevet 13. mai 2023 Klarer ikke å sove lenge når jeg kommer på at spillet venter. Ble først litt «skuffa», men etter et par timer så er det full hekt. Anonymkode: ae7e0...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #6 Del Skrevet 18. mai 2023 On 5/13/2023 at 8:30 AM, AnonymBruker said: Klarer ikke å sove lenge når jeg kommer på at spillet venter. Ble først litt «skuffa», men etter et par timer så er det full hekt. Anonymkode: ae7e0...6e6 Enig! Syns intro var litt vel likt BOTW, mrn nå er jeg hekta. Spiller stående med baby i bæresele når hun sover 😅😅😅 Anonymkode: 11319...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå