AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Skrevet 11. mai 2023 Var på bryllup til broren min i helgen, og det var en utrolig flott dag hvor noe veldig uplanlagt skjedde som jeg bare går over i hodet mitt igjen og igjen. Når jeg møtte lillesøsteren til bruden. Hun var så vakker at hjernen min kortsluttet et sekund når hun introduserte seg, klarte ikke å få ordene fram ordentlig, stammet som en tulling tils jeg ble rød i ansiktet før jeg senket hode mitt i hånden og beklagde meg. Hun skjønte at hun hadde gjort et inntrykk for hun sa "såpass, glad ikke de to timene foran speilet var bortkastet" klarte å ta meg sammen og introduserte meg ordentlig. Heldigvis tok hun den dårlige starten som et kompliment og resten av dagen gikk glimrende hvor vi endte opp med å bli mer og mer kjent imellom tiden vi brukte på pliktene våre. Når den tiden var over hvor vi strengt tatt ikke behøvde å ha mer kontakt ville jeg ikke prøve å presse meg på ifall hun bare hadde vært høffelig. Men det gikk ikke lang tid før hun kom og sa hun hadde lettet etter meg og gav meg min drink hun hadde laget selv. Jeg her ikke noen stor drikker, kan bestille en drink og gå med den i flere timer, men de hun laget var skikkelig gode og for første gang i mitt liv etter vi hadde skiftet mellom å danse og så fortsette å ta pause hvor vi snakket og drakk kjente jeg at jeg var blitt brisen. All nervøsistet jeg bruker å ha var borte, jeg våget til og med å danse litt mer intimt hvor ellers tør jeg ikke det fordi jeg automatisk tenker på at jeg er redd for å få ereksjon ved å føle en kvinnes kropp mot min, som da sender meg signal og gjør at jeg blir hard. Ved å ikke tenke på det skjedde det ikke, hun var også skikkelig god på å danse og klarte å få det til å se ut som jeg ledet mens jeg mest på instinkt følgte henne og hva hun gjorde, tils jeg følte meg komfortabel nok til å begynte å tørre å løfte, dippe og snurre henne. Folk var ganske sjokkerte og både plystret og lo for de hadde aldri sett meg slik før, da jeg er veldig reservert og stille. Broren min kom blant annet opp og spurte hvor i all verden det kom ifra, sa det var som om jeg hadde prøvd å ta noen kurs timers i siste liten hvor om jeg brukte litt tid på å trene for å polere villet det vært perfekt. Satt å pratet en kort stund før han sa "du er interessert i henne er du ikke?" normalt sett hadde jeg kommet til å lyve, hadde derimot fått nok i meg til å si at jeg digger henne skikkelig. Først var det vanskelig å snakke, men jo mer vi ble kjent dess bedre gikk det og vi gikk forbi overflate prat, gode drinker lager hun også og at jeg ikke kunne benekte hun var nydelig. Skulle bare ønske jeg var eldre slik at hun kunne digget meg tilbake. Han sa det var ingen som sa vi skulle gifte oss, det er lov å ha det gøy og han har fulgt med, hun hadde ikke kommet til å følge etter meg hvis hun ikke var litt interessert. Så han ba meg bare kjøre på. Når hun kom tilbake spurte jeg om vi kunne gå å ta oss litt luft på, gikk ikke lang tid før vi stod å holdte hverandre i hånden over gelenderet. Tok et forsiktig steg bak henne for å se om det var greit og hun lente seg bak mot meg samtidig som jeg begynte å holde rundt henne. Stod å bare svaiet fram og tilbake veldig forsiktig, så opp på meg, lente meg inn og gav henne et lite kyss før hun så snudde seg og kysset meg ordentlig. Førte hendene mine fra livet hennes ned til rumpa, la armene godt rundt halsen min og følte en tunge passere leppene mine for første gang, jeg prøvde å dra nedre del av meg unne fordi jeg ble hard men fulgte bare etter meg, hooket ene beine sitt rundt mitt og presset seg mot ereksjonen og ba meg slappe av ingen kunne se oss, vi kom til å høre dem først og hun syntes også det var godt. Avbrøtt kyssingen litt mens hun førte hånden sin ned tils hun fant ereksjonen min og spurte meg om jeg ville bli med henne til hotel rommet når vi var ferdige her, sa jeg ville bli med henne hvor som helst, kysset meg i retur sa hun var begynt å bli kald og hun neppe kom til å gjøre situasjonen min bedre så det var best at hun gikk inn slik at jeg kunne få et minutt til å roe meg ned før jeg følgte henne tilbake inn. Mye eldre var allerede dratt, men kl halv 11 var det tid for brud og brudgommen å dra, hun hadde ordnet skyss til oss slik at vi så bilen deres dra og så dro vi så og si samtidig tilbake til hotellet. Jeg hadde fylt en halvliters flaske av drinken hennes som jeg hadde sneket meg med, tenkte jeg burde holde brisen gående slik jeg hadde gjort hele kvelden. Men når jeg tok den fram, undersøkte hun meg litt og sa det nok var best at vi lot den være jeg var akkurat på god kanten og jeg kom til å angre om jeg drakk for mye og ikke endte opp med å huske noe eller ble dårlig. Hun viste det ute at jeg behøvde å si det, og spurte om jeg var sikker på at jeg ville gjøre dette, det var ingen skam om jeg ville vente på noen mer spesiell og vi kunne bare ligge å kose oss i sengen uten at hun kom til å bli fornærmet. Jeg sa dette var den mest spesielle dagen jeg kunne huske og jeg kunne ikke forstille meg noen bedre enn henne, og uten at jeg ville gi en demper på stemningen forklarte at denne mer normale kroppen min jeg holdt på å trene opp var ganske ny. Jeg var ikke akkurat den mest populære fyren og jeg hadde kysset en jente med utstrekte lepper under flaske leken i 5 sekunder en gang hvor jenta sa æsj rett etterpå, hun er den første jeg har kysset ordentlig og klint med. Hun var veldig tålmodig med meg, lot meg få bruke tid til å utforske kroppen hennes og jeg prøvde å være mer øm og forsiktig selv om hvert et instinkt i kroppen min var sulten og ville nærmest spise henne opp og tasfe og jafse. Hun kommenterte faktisk på det og sa om jeg følte et instikt om at jeg ville suge litt på brystene hennes litt hardt kom hun ikke til å holde det imot meg, hun kunne se hvor mye jeg prøvde å gjøre det om til en bra opplevelse for henne også. Etter vi hadde holdt på med forspill byttet hun stilling med meg, dro av meg bokseren min og kunne se den hoppet opp og ned som han hale på en hund i forventing. Kysset meg og sa jeg ikke skulle holde tilbake hun kom til å vise meg hva jeg skulle gjøre for å få henne til å komme. Prøvde å ta det forsiktig slik at jeg skulle få nyte lengst mulig, men det begrenset, var jeg så på kanten at for å ikke risikere å gi meg en ruinert orgasme puttet hun hele i munnen og lot meg komme. Lot meg få nyte følelsen, og la seg på magen min en stund og smilte opp til meg. Når det var min tur sa hun at jeg sikkert hadde hørt hvor mye press det er for å få kvinner til å komme, og det er sant kvinner er forskjellige. Men hun har noen teknikker som hun bruker selv som gjør det ganske lett for henne å komme, om hun så får tilgang til en munn i tillegg da er det ingen problem. Jeg hadde alltid hatt bilder i hode om å må ligge minst en halvtime med hode mellom bena, og hvem vet kanskje det er slik for andre. Men selv om jeg ikke vet hvor lang tid det var, vet jeg at det var ikke en halvtime fordi hun kom fortere enn jeg forventet, jeg ble overasket og prøvde å se opp på henne for å se om hun var på tur å komme, mens hun dyttet hode mitt ned igjen og litt desperat sa jeg ikke måtte stoppe. Jeg beklagde etterpå, jeg forventet det bare ikke tenkte meg om når jeg prøvde å se henne få orgasme. Hun forstod, kysset meg og sa det var utrolig deilig og denne gangen lå jeg på henne og koste, av og til ikke klarte å la være å suge litt på en av brystene hennes. Siste sjanse sa hun, en annen heldig dame kunne ta jomfrudomen min om jeg ville vente, men det var ikke snakk om noe annet. Spurte meg hvilken stilling jeg hadde drømt om. Ville at hun skulle ta kontrollen slik at jeg kunne se øyeblikket fra når jeg ble tredd på og kunne se hele henne. Et vakkrere syn å alltid ha i hodet mitt når jeg tenker tilbake på denne dagen kunne jeg ikke forestille meg. Jeg skulle gjerne likt å si at fordi jeg hadde kommet var jeg nå mer en klar for hva som kom, og at ikke bare holdt jeg ut i en halvtime, hun fikk også flere orgasmer. Men sannheten er den, den våte varmen som omfavnet meg fikk nærmet øynene mine til å rulle bak i hode mitt. Jeg kom ikke med en gang, jeg var fristet til å telle men følte det ville være dårlig taktikk å be henne hente telefonen min fra bukselommen slik at jeg kunne sette på timer. Og jeg var for opptatt til å ville huske nøyaktig hvordan alt så og føltes ut. Jeg holdt ut noen minutter ihvertfall for hun rakk å spørre meg om jeg var på tur å komme en gang kroppen min føltes ekstra godt og jeg ble mer stiv, stiv over hele kroppen faktisk og jeg sa nei. Men utholdenhetenmin var ikke særlig imponerede for ikke lang tid etterpå kjente jeg at det bygget seg opp, og jeg vurderte å be henne stoppe slik at jeg kunne få roe meg ned, men på rent instinkt tok jeg tak på begge sider og løftet både meg og henne så fort jeg kunne og tømte meg igjen. Jeg var helt overveldet av følelser, og følelsen av å fortsatt være inni henne mens hun skiftet mellom å kysse meg litt rundt om kring og kjenne hele kroppen hennes på min. Det var som om det ikke fantes noen andre i hele verden enn bare oss to. Aldri har jeg gått til sengs så lykkelig som den kvelden, tok evigheter før jeg fikk til å sove. Jeg følte bare ren nytelse av å føle denne kvinnen holde rundt meg mens hun sov. Trodde først det hele hadde vært en drøm da jeg voknet til følelsen av en hånd rundt morgen ereksjonen min, og små kyss før hun hvisket meg i øret at hun hadde vært våken en liten stund og blitt så kåt at hun ikke klarte å vente og hadde fingret seg selv og ville ha meg inni seg mens hun kom fordi hun var nær. Så vi lå i skje hvor jeg litt amatør messig men så godt jeg kunne i denne posisjonen pumpet inn og ut og la merke til hvor mye strammere hun ble, og når hun fikk orgasme kunne jeg føle det på penisen. Hun lente seg så over for å hente noe fra en skuff, puttet det i munnen sin, snudde seg og begynte å kysse meg, sprede leppene og munnen min åpen og dyttet en mint pastil inn i munnen min mens vi fortsatte å kline før vi hun så sa god morgen, og jeg klarte ikke å la være å le og sa det var nok den største underdrivelsen jeg har hørt de ordene i den konteksten noen sinne. Strykte henne på ansikte litt gav henne et kyss på panna og dro henne inntil meg. Jeg kunne ha ligget der slik resten av dagen og det ville vært den andre beste dagen i hele mitt liv. Virket som at hun skjønte at jeg aldri hadde hatt det bedre og hun ønsket ikke å ødelegge blobblen men ville heller ikke gi meg falskt håp som kom til å såre meg helt ut av det blå. Hun startet med å si at ingenting var over enda, hun lovet at vi skulle holde på mer, men hun ville være klar på at når jeg forlater hotellet ut på dagen så kan vi ikke fortsette å se hverandre. Vi har hatt det fantastisk godt, direkte deilig sammen, men vi er på litt forskjellig ståsted i livet og hun bor nå i nabo byen 2 timer unna pga skolen, så hun ville bare ikke sende feil signal på at dette var starten på noe mer som kunne bli seriøst. Jeg hadde jo egentlig forstått dette både med det broren min sa om at jeg kunne bare ha det gøy, at hun gav meg varsel to ganger om sexen, og jeg lagde ikke noen sure miner når hun sa det. Men jeg kan ikke si at jeg ikke følte meg litt hjerteknust av å høre det, barnslig tenkte jeg til meg selv om jeg ville være med på leken får jeg tåle steken dette er din første test som en mann, møt opp. Jeg var bare ikke helt sikker på hva jeg burde si, så jeg sa at jeg skjønner, før jeg bestemte meg om at jeg burde være litt ærlig. Sa at jeg ønsket jeg hadde vært eldre og i en posisjon hvor det hadde vært mulig. Samtidig setter jeg pris på at hun valgte meg overhode, og takket henne for at hun hadde vært så fin mot meg, jeg hadde ikke ord nok til å beskrive hvor mye det betydde for meg. Jeg gjorde alt jeg kunne for å ikke ta til tårer, ikke fordi at det ikke kom til å bli noe mer, jeg følte en utrolig bølge av takknemlighet at noen ville ha meg om så bare for en natt. Så for å forhindre tårene prøvde jeg å gjøre meg selv kåt igjen ved å kysse og ta på henne. Fikk prøve ut flere stilinger denne gangen. Før hun så ba meg stå på sengkanten plasserte beina over skuldrene min og ba meg pause for hver gang jeg var på tur til å komme samtidig som hun skulle fingre seg selv, tils hun da kom, fikk seg selv i doggy og ba meg kjøre på tils jeg kom. Vi tok så en dusj sammen hvor vi byttet mellom å vaske hverandre og jeg prøvde å ignorere ereksjonen min som nektet å gå ned etter all den deilige stimuleringen hvor hun så gav meg en siste gave. Hun stilte oss opp foran speilet med seg selv bak meg, og startet å runke meg mens hun hvisket inn i øret mitt. Fortalte meg hvor sexy jeg var, hvor deilig kuken min var i hånden hennes, hvor god jeg hadde vært å lytte på hva hun trengte isteden for å være egosistisk, at de negative tankene jeg har om meg selv er det på tid å slippe. Fordi jeg er verdig nok til å finne noen som kommer til å elske meg like mye som jeg ønsker å elske noen. Jeg bare lot kroppen min sige ned på hennes slik at jeg var lent helt inntil henne før hun så fortsatte å be meg komme for henne en siste gang, orgasmen var ikke like kraftig da jeg hadde kommet ganske under de siste 12 timene, det gjorde ikke noe, jeg hadde ingen plass å skjule meg, og det var allerde kommet noen tårer gjennom øyelokkene mens jeg holdt dem lukket. Hun bare rolig slo på vannet for å vaske bort det lille som var kommet ut før hun så snudde meg og holdt meg inntil seg. Jeg våget ikke å si noe mer enn takk tre ganger fordi stemmen min hadde kommet til å knekke. Jeg gikk å kledde på meg, og så oppriktig glad som jeg var klarte jeg å si hade på en ordentlig måte, begynte å gå mot døren, og hun kom med en inside joke da under en av samtalene våre hadde vi båndet over noe og sa "one for the road?" snudde meg i full fart kysset henne så lenge jeg trodde jeg kunne komme unna med det, før jeg dro ut døren. Jeg er litt mei meg akkurat nå, etter middagen idag begynte jeg å torturere meg selv ved å gå å sjekke ut bilder og stories hun legger ut. Det er ikke sant men akkurat nå føles det som om jeg aldri kommer til å bli så glad som jeg var inne på det rommet. Jeg har vekslet mellom jubel, og slik som nå hvor jeg skriver dette sitter jeg ikke å hulker og hyler, men tårene kommer som en av og på kran, bare plutselig renner det tårer av meg og så stopper det like kjapt. Jeg vet jeg bare burde nyte minnet, og tro meg jeg gjør det en av grunnene til at jeg forteller alt dette er slik at jeg kan prøve å gjennoppleve det mer detaljert mens minnen enda er inntakt så føler jeg meg slik jeg gjør nå kan jeg gå tilbake og tenke på hvor fantastisk en dag jeg hadde det og bare se det positive mens jeg venter på at jeg skal treffe den neste personen hvor alt både klaffer og vi passer sammen på langsikt. Om noen år hadde alders forskjellen ikke betyd så mye men akkurat nå gjør den det så hvem vet kanskje er jeg heldig og den jeg venter på er henne i framtiden. Men jeg håper både for hennes del og for min egen at vi begge finner den som passer best for oss langsiktig. Noen andre som har hatt en lignende opplevelse som de ikke klarer å slutte å tenke på uansett hvor lang tid som går, får jeg kommer til å hukse dette resten av livet. Gjør det fortsatt vondt at det ikke ble noe mer selv om du vet at det ikke kunne bli det, eller klarer du å bare nyte hvor magisk det øyeblikket var jo eldre du blir? Og hvis du ved en merkelig anledning skulle ende opp med å komme over dette noe jeg tviler på, tusen takk for at du gav meg det beste mest dyrbare minnet jeg har, akkurat nå er jeg litt lei meg fordi jeg savner deg men jeg forstår hvorfor og prøver å tenke positivt. Anonymkode: 5cea3...059 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #3 Skrevet 11. mai 2023 Neste gang så send novellene dine til et magasin eller lagre de i en mappe på PCen din eller noe for det er ikke så interessant for oss Anonymkode: 0969e...29b 11 4
Magnifique Skrevet 11. mai 2023 #4 Skrevet 11. mai 2023 Er denne teksten oversatt på translate? «Hun kommenterte faktisk på det og sa om jeg følte et instikt om at» og «hvert et instinkt i kroppen min varsulten» Vel, om dette er ekte eller ikke, ring henne, ts! 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #5 Skrevet 11. mai 2023 Prøver du deg som erotisk forfatter! Orket ikke lese hele, det ble som å lese erotikk i ungdommen. Og etterpå fantasere om at jeg var hovedpersonen. Tror du burde ta en kald dusj og glemme denne novellen. Anonymkode: 04ddd...670 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #6 Skrevet 12. mai 2023 Magnifique skrev (1 time siden): Er denne teksten oversatt på translate? «Hun kommenterte faktisk på det og sa om jeg følte et instikt om at» og «hvert et instinkt i kroppen min varsulten» Vel, om dette er ekte eller ikke, ring henne, ts! Ikke brukt translate, jeg kanskje tømte flasken jeg hadde tatt med som vi ikke drakk mens jeg satt å skrev dette og smått tok til tårer og dårlig tilstand til å skulle sette meg ned å lese meg igjennom å rettskrive. Når jeg skriver på engelsk har jeg autocorrect men jeg har ikke det for norsk. Nei jeg kan ikke ringe henne, hun gjorde det tydelig å klart at hun ikke var interessert i at dette skulle være noe mer enn en engangs greie, i stor del pga alders forskjellen. Jeg vil ikke at hun skal begynne å tenke at det var en feil å ligge med meg og tro jeg er ustabil til det punkte at hun kanskje blir redd og tror jeg kommer til å stalke henne eller verre. Jeg trengte bare å få gå igjennom dette, og så håpet jeg samtidig kanskje det var folk med erfaringer som meg som hadde helt utrolige opplevelser som de vet de ikke fikk noe mer utav og som nå har fått blitt voksen nok til å se tilbake på den tiden som noe annet enn de sterke følelsene de hadde der og da. Anonymkode: 5cea3...059 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #7 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke brukt translate, jeg kanskje tømte flasken jeg hadde tatt med som vi ikke drakk mens jeg satt å skrev dette og smått tok til tårer og dårlig tilstand til å skulle sette meg ned å lese meg igjennom å rettskrive. Når jeg skriver på engelsk har jeg autocorrect men jeg har ikke det for norsk. Nei jeg kan ikke ringe henne, hun gjorde det tydelig å klart at hun ikke var interessert i at dette skulle være noe mer enn en engangs greie, i stor del pga alders forskjellen. Jeg vil ikke at hun skal begynne å tenke at det var en feil å ligge med meg og tro jeg er ustabil til det punkte at hun kanskje blir redd og tror jeg kommer til å stalke henne eller verre. Jeg trengte bare å få gå igjennom dette, og så håpet jeg samtidig kanskje det var folk med erfaringer som meg som hadde helt utrolige opplevelser som de vet de ikke fikk noe mer utav og som nå har fått blitt voksen nok til å se tilbake på den tiden som noe annet enn de sterke følelsene de hadde der og da. Anonymkode: 5cea3...059 Å, da forstår jeg. Men det var leit at hun ikke ønsket noe mer. Bra du respekterer ønsket hennes. Har hatt en lignende relasjon selv en gang. Tenker på det som om at noen mennesker er man bare ment å kjenne en kort stund ❤️ Kanskje de kan lære oss noe. Bruk tiden for å komme over henne. Kanskje tar hun kontakt en gang også, men mitt råd er å ikke sitte og vente på henne. Anonymkode: 05aa0...f7f
Magnifique Skrevet 12. mai 2023 #8 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å, da forstår jeg. Men det var leit at hun ikke ønsket noe mer. Bra du respekterer ønsket hennes. Har hatt en lignende relasjon selv en gang. Tenker på det som om at noen mennesker er man bare ment å kjenne en kort stund ❤️ Kanskje de kan lære oss noe. Bruk tiden for å komme over henne. Kanskje tar hun kontakt en gang også, men mitt råd er å ikke sitte og vente på henne. Anonymkode: 05aa0...f7f Obs, ble ab, men det var meg 😊
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. mai 2023 #9 Skrevet 12. mai 2023 Gratulerer, du har fått oppfylt alle unge menns drøm. Å ha sex med en eldre og erfaren kvinne som vet hva hun gjør Du kommer deg nok over det med tiden, bare gjem det som et vakkert minne ❤️
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #10 Skrevet 19. mai 2023 Mysticgirl skrev (På 12.5.2023 den 8.57): Gratulerer, du har fått oppfylt alle unge menns drøm. Å ha sex med en eldre og erfaren kvinne som vet hva hun gjør Du kommer deg nok over det med tiden, bare gjem det som et vakkert minne ❤️ Det var og er fortsatt planen, jeg kan ikke glemme det, jeg bare ikke forventet at jeg behøvde ikke å gå så lenge tils det ble noe mer. Noen fra skolen jobbet på hotellet og hadde sett oss på kvelden, en ting at gutter i klassen og felles trinn har kommet opp og gratulert. Men jeg var på fest og aldri fått så mye kvinnelig oppmerksomhet i hele mitt liv. Fikk kline med flere jenter den helgen, hadde en hyggelig liten opplevelse på et bad med en av dem uten at vi hadde direkte sex. Men 16 mai endte jeg opp til sengs med noen og det var katastrofe og jeg angrer på det, jeg var bare redd for om jeg sa nei til noe som helst at oppmerksomheten kom til å dø ned. Hun ble ikke sur når det gikk litt raskt for seg når hun låste oss inn på et rom for å gå ned på meg der vi var på fest, hun tenkte nok at det bare var greit slik at jeg kom til å holde ut under selve sexen. Jeg tilbydet om å gjøre det samme på henne, men hun var bestemt på at vi skulle dra hjem til henne og ha sex. Jeg klarte ikke å holde ut lenge nok for at hun skulle komme, og hun ble irritert selv om jeg sa jeg var villig til å tilfredstille henne på andre måter. Siden jeg trengte pause fordi jeg hadde kommet to ganger. Hun sa eksen hennes hadde ingen problemer med å holde tilbake, og om han iblant ikke klarte det så kunne han likevel fortsette mens for meg ble jeg så følsom at det ble vondt og jeg ble slapp. Hun sa hun forventet mer etter hva hun hadde hørt og ba meg kle på meg og dra. Blir sikkert veldig gøy på skolen på mandag, da jeg har fått et par kommentarer fra jenter når jeg har gått forbi dem at jeg må "være forsiktig, du må roe ned tempoet." Oppmerksomheten var heller ikke det samme på festen 17 mai eller i går. Holdt meg hjemme idag fordi jeg orket ikke å skulle høre hvor dårlig jeg var da hun jeg lå med er på samme fest alle skulle til. Drar heller på privat fest i morgen hvor det bare er mine beste venner, kjærestene deres og noen venniner. Ikke for at jeg tror jeg har en sjanse på noen av dem, tror bare det er tryggere å ikke bli hånet. Jeg var så dum, lot frykt nok en gang kontrollere meg til tross for at jeg tenkte til meg selv at jeg faktisk ikke ville ha sex med henne fordi no føltes feil. Jeg trodde det bare var nerver fordi dette er nytt og jeg ikke er vandt med den type oppmerksomheten jeg har fått. Anonymkode: 5cea3...059
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #11 Skrevet 19. mai 2023 Dette ga meg jo ingenting..... du beskriver sexen som du beskriver hvordan du bruker en maskin. Zzzzzz....; jeg gjorde sånn, så sa hun det, så gjorde jeg sånn og da sa hun noe annet. Så gjorde hun det og jeg gjorde slik. Dessuten skriver du langt om helt irrelevante ting som ikke gir historien noe. Språket er dårlig og teksten er gjennomsyret av irriterende skrivefeil. Anonymkode: f0915...d4b
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #12 Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette ga meg jo ingenting..... du beskriver sexen som du beskriver hvordan du bruker en maskin. Zzzzzz....; jeg gjorde sånn, så sa hun det, så gjorde jeg sånn og da sa hun noe annet. Så gjorde hun det og jeg gjorde slik. Dessuten skriver du langt om helt irrelevante ting som ikke gir historien noe. Språket er dårlig og teksten er gjennomsyret av irriterende skrivefeil. Anonymkode: f0915...d4b Vet ikke hva du mener med hva det ikke gav deg, men ok. Ja jeg var ensom og full når jeg skrev det, er overasket det holder sammen så godt som det gjør når jeg leser det tilbake selv. At jeg skriver sånn og sånn, jeg er i starten av sex livet mitt har ingen anelse om hvordan den rette måten å beskrive det på ville vært. Da hadde du blitt enda mer irritert om jeg fortsatt brukte forkortelser og skrev ting med dialekt: D, e, æ. Dette er kvinneguiden, tror du virkelig jeg gidder å bruke samme energi på å skrive her det jeg gjør når jeg skriver for skolen eller når jeg skriver privat? Anonymkode: 5cea3...059
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #13 Skrevet 19. mai 2023 Jeg kjente deg igjen etter sjette linje, en av KG's store fictionforfattere. Anonymkode: 973f7...b98 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #14 Skrevet 19. mai 2023 Jeg kan fortsette lenge. Du burde virkelig finne deg et mer egnet sted å publisere smørjene dine. Anonymkode: 973f7...b98 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #15 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg kan fortsette lenge. Du burde virkelig finne deg et mer egnet sted å publisere smørjene dine. Anonymkode: 973f7...b98 Er ikke dette et sted man går til for råd? Jeg kunne vel sikkert brukt reddit men det føltes tryggere eller rette ordet er vel kanskje mer åpent her, mindre sjanse for red pills til å begynne å dytte inn. Hva har tråder om omskjæring, onlyfans og sint pga manglende sex har med min situasjon å gjøre? Anonymkode: 5cea3...059
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #16 Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke dette et sted man går til for råd? Du trenger et sted som gir råd om rettskriving, tekstoppbygging, og alt det der som hører til forfatterfaget. Eventuelt må du søke hjelp for mytomanien. Trådene har kun med din situasjon, på den måten at du har laget dem. Anonymkode: 973f7...b98 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå