AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Skrevet 11. mai 2023 Hva tenker dere om denne careless kjolen i bryllup? Belle Chiffon Maxikjole - Riviera Redd den er for hvit og at bruden vil føle at jeg kommer i hvit kjole, enda det er masse blått på den også. Jeg har ingen andre kjoler å bruke, bestilte meg denne fordi jeg syns den var så fin og tenkte jeg kunne bruke den i bryllupet, men så ble jeg usikker på om det blir galt av meg 🤔 Har lett overalt på nett etter en kjole som kunne være fin i bryllupet uten å finne noen, før jeg fant denne. Anonymkode: 98b71...5f1 1
flusa Skrevet 12. mai 2023 #2 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva tenker dere om denne careless kjolen i bryllup? Belle Chiffon Maxikjole - Riviera Redd den er for hvit og at bruden vil føle at jeg kommer i hvit kjole, enda det er masse blått på den også. Jeg har ingen andre kjoler å bruke, bestilte meg denne fordi jeg syns den var så fin og tenkte jeg kunne bruke den i bryllupet, men så ble jeg usikker på om det blir galt av meg 🤔 Har lett overalt på nett etter en kjole som kunne være fin i bryllupet uten å finne noen, før jeg fant denne. Anonymkode: 98b71...5f1 Den er ikke for hvit,den kan du bruke🤗 12
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #3 Skrevet 12. mai 2023 flusa skrev (2 timer siden): Den er ikke for hvit,den kan du bruke🤗 Takk for svar, nå ble jeg lettet ☺️ ts Anonymkode: 98b71...5f1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #4 Skrevet 12. mai 2023 Fin, bruk den! De der strenge kjolereglene eksisterer bare her på KG. Anonymkode: 8d52f...53d 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #5 Skrevet 12. mai 2023 Så lenge det ikke er kleskode "mørk dress" eller noe annet strengt så tenker jeg den går fint Anonymkode: 8660a...fcd
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #7 Skrevet 12. mai 2023 Jeg ville ikke brukt den. Den er veldig lys og på bilder tatt fra litt avstand vil den se hvit ut. Finn en annen kjole til det bryllupet. Anonymkode: 83fa7...de5 2
Gjest EmKay Skrevet 12. mai 2023 #8 Skrevet 12. mai 2023 Tenker at den er innafor, veldig fin Men om du er i tvil er vel det enkleste å spørre bruden.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #9 Skrevet 12. mai 2023 Jeg hadde brukt den er selv brud til sommeren, og ville ikke reagert om en av mine gjester kom kledd i denne. Har kleskode pent/sommerlig. Anonymkode: 64ee0...5b4 4
Rotemor Skrevet 12. mai 2023 #10 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fin, bruk den! De der strenge kjolereglene eksisterer bare her på KG. Anonymkode: 8d52f...53d Det er ikke sant. Men den kjolen går fint! 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #11 Skrevet 12. mai 2023 Den er ikke for hvit. Og med mindre du driver og henger foran alteret i kirka, eller sitter ved siden av brudgommen, så tror jeg folk skjønner du ikke er bruden. PS, dropp brudesjal som tilbehør 😉 Anonymkode: 234c3...51c 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #12 Skrevet 12. mai 2023 Pga mønsteret ville jeg sagt at den er lyseblå, Det er ingen fare for at det blir forvekslet med en brudekjole. Anonymkode: 3e477...1e0 4 1
Hedda-78 Skrevet 12. mai 2023 #13 Skrevet 12. mai 2023 Du kan trygt bruke denne, veldig fin. Hvis bruden rynker på nesen av dette, så er hun en bridezilla. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #14 Skrevet 12. mai 2023 Kjempefin Jeg tenker slik ang. hvor hvit kjolen må være før det ikke er lov: Hvis noen skulle utpekt deg i mengden, ville de beskrevet deg som "hun i den hvite kjolen"? Hvis ja, så er kjolen for hvit. Men kjolen du lenker til er jo åpenbart blå/blomstret. Anonymkode: 0740f...e7a 2 2
Honey Dew Skrevet 12. mai 2023 #15 Skrevet 12. mai 2023 Synes den ser ut som en nattkjole. Den passer hvertfall ikke i et bryllup. Gå for en annen farge. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #16 Skrevet 12. mai 2023 Okey kjole, men alt for utringet Anonymkode: 8112a...1e5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #17 Skrevet 12. mai 2023 Honey Dew skrev (3 timer siden): Synes den ser ut som en nattkjole. Den passer hvertfall ikke i et bryllup. Gå for en annen farge. Nattkjole? Dessverre var det allerede tomt for de andre fargene som ble lansert samme dag jeg bestilte denne. Ellers hadde jeg nok gått for en av de. Føler jeg har fått svar av folk her som tenker sånn jeg først tenkte. At det er mye blått i den så den vil ikke bli forvekslet med brudekjole. Jeg vet også hvilken brudekjole bruden skal ha, så vet at jeg absolutt ikke overgår henne. Ts Anonymkode: 98b71...5f1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #18 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nattkjole? Dessverre var det allerede tomt for de andre fargene som ble lansert samme dag jeg bestilte denne. Ellers hadde jeg nok gått for en av de. Føler jeg har fått svar av folk her som tenker sånn jeg først tenkte. At det er mye blått i den så den vil ikke bli forvekslet med brudekjole. Jeg vet også hvilken brudekjole bruden skal ha, så vet at jeg absolutt ikke overgår henne. Ts Anonymkode: 98b71...5f1 Ikke hør på henne, den ser absolutt ikke ut som en nattkjole. Kjolen er fin den og passer godt til sommerbryllup. Anonymkode: 0740f...e7a 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #19 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ikke hør på henne, den ser absolutt ikke ut som en nattkjole. Kjolen er fin den og passer godt til sommerbryllup. Anonymkode: 0740f...e7a Takk 🥰 jeg syns også den er fin og tenkte den passer til et sommerbryllup. Lange armer, men tynt stoff, kjole som har litt lengde, utringet som noen skrev, men nå har ikke jeg en "vulgær" kløft uansett 😅 eneste jeg følte litt på var om den var for hvit, selvom det er mye blått. Var redd det var for lys blåfarge. I bryllupet til noen jeg kjenner så kom ei de nesten ikke kjente (+1 følge) i hvit kjole som omtrent så ut som en brudekjole. Ikke andre farger enn hvit, pynt som lignet pynten på brudekjoler, i tillegg skikkelig utringet og dama var pyntet som om det var hennes store dag 😅 Jeg har fått kjolen hjem nå, så gjenstår å prøve den for å se hvordan den sitter på meg. 😂 håper den sitter fint, går sjeldent i kjoler da jeg aldri finner noen som passer kroppen min. Ts Anonymkode: 98b71...5f1 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2023 #20 Skrevet 13. mai 2023 Ser ut som en nattkjole som bestemor har 😵💫 så du skal nok ikke bekymre deg for at noen feiltar deg som brud. Anonymkode: 6a294...89b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå