AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Del Skrevet 11. mai 2023 Orker ikke det skvipet. Noen som vet? Anonymkode: 135e5...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #2 Del Skrevet 11. mai 2023 Hvorfor? Det er jo bare enda en på vennelista. Jeg synes den er gøy, spør den om alt mulig rart. Anonymkode: 2f079...2b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #3 Del Skrevet 11. mai 2023 Man får ikke fjernet den permanent Anonymkode: 00c86...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #4 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvorfor? Det er jo bare enda en på vennelista. Jeg synes den er gøy, spør den om alt mulig rart. Anonymkode: 2f079...2b3 Den er jo elendig når det kommer til AI som eksisterer der ute... et forstyrrende moment i en app jeg bruker for å ha kontakt med venner og familie. Har ikke behov for å chatte med en død datamaskin. Anonymkode: 135e5...8de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #5 Del Skrevet 11. mai 2023 Skru av automatisk oppdatering av apper så slipper du sånt i fremtiden. Kanskje det går an å blokkere den hvis den er som en annen bruker? Har blokkert Team Snapchat selv. Anonymkode: 3cc4b...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #6 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Skru av automatisk oppdatering av apper så slipper du sånt i fremtiden. Kanskje det går an å blokkere den hvis den er som en annen bruker? Har blokkert Team Snapchat selv. Anonymkode: 3cc4b...891 Går ikke an å blokkere. irritasjonsmomentet er at den er alltid på toppen!! Den festes der. er redd snap blir som insta: et sosialt medium som nå har beveget seg så langt unna det det én gang var, så nå godder jeg ikke bruke det lenger… Anonymkode: 11565...030 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #7 Del Skrevet 12. mai 2023 Får ikke fjernet den uten at du betaler for snap+ eller hva det heter Anonymkode: bdf18...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå