Gå til innhold

Kontakt med mann som flere ganger har kuttet kontakten i løpet av flere år. Skjedd igjen blokkere for ever?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg møtte en fyr for 20 år siden og vi hadde sex og masse lyster. vi var begge unge og uerfarne. Men vi glemte hverandre ikke og han har i løpet av de siste årene kontaktet meg på fb igjen, der han har sagt han har ikke følt han er god nok for meg og vært redd for å ikke strekke til. Jeg har vært den beste han har hatt sex med osv. Han har flere ganger blitt stille og ikke hatt kontakt igjen før flere måneder og år gått. Vi fikk kontakt igjen for et par uker siden, han lovet å ikke gjøre det samme igjen og satse denne gangen på han og meg. Men så er han blitt stille og svarer ikke enda engang. Så nå lurer jeg virkelig på hva diagnoser han har som gjør at han er slik. Han er 46 år så han burde jo vært voksen nok. Men nå vil jeg blokkere alt på han så han aldri kan kontakte meg igjen. Jeg blir lei meg og oppgitt over han. Fatter virkelig ikke hvorfor han holder på sånn. Men nå gidder jeg ikke dette barnehage greiene mer. hva tenker dere?

Anonymkode: 99ccd...66d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blokk. Når de er så usikre blir det aldri noe av.

Anonymkode: ba89a...c69

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ustabil type. Jeg hadde aldri stolt på han. Bortkastet tid.

Anonymkode: 93083...bcb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært borti samme type mann. Kom og gikk, blokkerte til slutt. Dette er nok en mann som bruker kontakt som bekreftelse, ikke lett å si om han har noen diagnose 😅

Anonymkode: ea7d9...96a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ustabil type. Jeg hadde aldri stolt på han. Bortkastet tid.

Anonymkode: 93083...bcb

Ja jeg er pissed off på han. Hadde et lite håp men det ble borte i dag. Fatter virkelig ikke at det er mulig å holde på slik. Han har hatt andre forhold men med meg er han totalt idiot. Har blokkert han nå så han aldri fåt kontaktet meg igjen. 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja jeg er pissed off på han. Hadde et lite håp men det ble borte i dag. Fatter virkelig ikke at det er mulig å holde på slik. Han har hatt andre forhold men med meg er han totalt idiot. Har blokkert han nå så han aldri fåt kontaktet meg igjen. 

Godt å høre.

Anonymkode: a8f47...e89

AnonymBruker
Skrevet

Det spiller ikke noen rolle hva som feiler han. Det å vite det endrer ikke hvordan han behandler deg og påvirker deg. Her er det bare å blokke for godt så slipper du en useriøs fyr som dukker opp bare når det passer han og skaper masse forvirring og usikkerhet. Det han driver med er respektløst så han hadde aldri blitt en god kjæreste for deg uansett 

Anonymkode: ea4db...503

• Nyttig 1
Skrevet

Han viser deg jo allerede grove tillitsbrudd FØR dere var et par…ved å LOVE å satse på forholdet mellom dere, for så å ghoste deg. Som han jo regelrett gjør. Mange blir hekta av sånn oppførsel, fordi de blir desperate etter kontakt med og så blir alt vidunderlig igjen de korte stundene drittsekken er tilbake. Men i det lange løp bryter det sakte men sikkert ned selvbilde ditt.

Jeg ble oppriktig glad over å høre at du har greid å blokkere ham. Da har du ikke latt det hekte og du kan gå videre med livet. Ta til deg kommentaren hans om at du var for bra for ham. Ta den med deg videre. Den kommer godt med for selvtilliten videre. Du fortjener nemlig mye bedre enn ham❤️

• Nyttig 1
Gjest Made4u
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja jeg møtte en fyr for 20 år siden og vi hadde sex og masse lyster. vi var begge unge og uerfarne. Men vi glemte hverandre ikke og han har i løpet av de siste årene kontaktet meg på fb igjen, der han har sagt han har ikke følt han er god nok for meg og vært redd for å ikke strekke til. Jeg har vært den beste han har hatt sex med osv. Han har flere ganger blitt stille og ikke hatt kontakt igjen før flere måneder og år gått. Vi fikk kontakt igjen for et par uker siden, han lovet å ikke gjøre det samme igjen og satse denne gangen på han og meg. Men så er han blitt stille og svarer ikke enda engang. Så nå lurer jeg virkelig på hva diagnoser han har som gjør at han er slik. Han er 46 år så han burde jo vært voksen nok. Men nå vil jeg blokkere alt på han så han aldri kan kontakte meg igjen. Jeg blir lei meg og oppgitt over han. Fatter virkelig ikke hvorfor han holder på sånn. Men nå gidder jeg ikke dette barnehage greiene mer. hva tenker dere?

Han har sagt det du vil høre og det han trengte å si, han er absolutt ikke interessert i et forhold men du er grei nok for sex og kontakt når han mangler noen andre, altså er det greit å ha deg tilgjengelig når han vil...

Og du har så langt kjøpt  det han har servert deg, og det tror jeg du vil gjøre i fremtiden også da du virker å mangle selvrespekt og har lett for å tro på ting som åpenbart er sprøyt. Han klarer nok å snakke deg inn igjen om han en gang kommer tilbake, det beror i grunn på hvordan han har det med andre som har større prioritet enn deg (altså om han trenger deg eller ikke)... Nå trenger han deg ikke, og derfor gir han faen, men det kan jo endre seg igjen...

Spår da at da vil du være der, slike ukritiske gjerne er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...