AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Skrevet 11. mai 2023 Ville du turt å satset på en som har vært gift to ganger før. Der begge ekteskapene var langvarige før skilsmisse ? Anonymkode: ced36...cc1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #2 Skrevet 11. mai 2023 Det spørs på årsaken til skillsmissene Anonymkode: 0c1ae...9ef 4
Gjest Made4u Skrevet 11. mai 2023 #3 Skrevet 11. mai 2023 At de er ukritiske og har ikke lært av egne feil.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #4 Skrevet 11. mai 2023 Jeg giftet meg en gang da jeg trodde det ville vare for alltid, og en gang da jeg var langt nede i en fødselsdepresjon. Den siste vielsen skulle aldri ha blitt gjennomført. Dritflaut å ha vært gift to ganger, men kan ikke gjøre så mye med det akkurat. Synes det er litt likestilt med samboerskap, hadde ikke tenkt så mye over det. Men jeg er kanskje farget av min egen erfaring 😅 Anonymkode: db51b...05a 1 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #5 Skrevet 11. mai 2023 Made4u skrev (8 minutter siden): At de er ukritiske og har ikke lært av egne feil. Eller at de har sunne grenser og ikke ønsker å bli i et destruktivt forhold Anonymkode: 0c1ae...9ef 9 5
Maleficenta Skrevet 11. mai 2023 #6 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eller at de har sunne grenser og ikke ønsker å bli i et destruktivt forhold Anonymkode: 0c1ae...9ef da må man jo ikke hoppe inn i ennå et... 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #7 Skrevet 11. mai 2023 Maleficenta skrev (1 minutt siden): da må man jo ikke hoppe inn i ennå et... Hva mener du? Tror du alle dårlige forhold er dårlige fra begynnelsen? Da tar du feil. Anonymkode: 0c1ae...9ef 7 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #8 Skrevet 11. mai 2023 Tenker ikke noe spesielt om det, trur jeg. Det blir det samme som at man har to forhold bak seg, noe som ikke er uvanlig. Forholdet blir ikke noe mer spesielt fordi man er gift. Anonymkode: c2c5b...00e 5 2
Maleficenta Skrevet 11. mai 2023 #9 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva mener du? Tror du alle dårlige forhold er dårlige fra begynnelsen? Da tar du feil. Anonymkode: 0c1ae...9ef skilt en gang og gift på nytt ok. Skilt ennå en gang ... Tyder jo på to dårlige forhold og ikke bare ett. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #10 Skrevet 11. mai 2023 Spørs helt på grunnlaget for skilsmisse det. Hadde aldri satset på en som er skilt 2 ganger hvor begge exene mener han var manipulativ, lat og voldelig feks 🤷♀️ men om det er en grei og oppegående mann så hvorfor ikke. Selv skal jeg aldri gifte meg flere ganger. Er gift nå, og ønsket å gifte meg for å sikre hverandre og barna bedre visst det skulle være noe. Om noe skulle skje mellom oss så har jeg ingen intensjon om å gifte meg igjen med en eventuell ny mann, da jeg ikke ser poenget. Bestemoren min er gift med sin 4. mann. Må helt ærlig si at jeg ser litt ned på henne for det. Tanken bak ekteskap er jo "for alltid", og greit nok å bomme en gang, kanskje til og med to, men å da gifte seg for 4. gang blir litt tullete i mitt hode. Da ser en ikke seriøst på ekteskap mener jeg. Anonymkode: bc1e0...a88 2
Rosakatt Skrevet 11. mai 2023 #12 Skrevet 11. mai 2023 Hvordan klarer du det?! Lurer på om jeg klarer å bli med noen som vil fri i det hele tatt 1 gang 😂 1
Andro Skrevet 11. mai 2023 #13 Skrevet 11. mai 2023 Ekteskap er jeg ferdig med for egen del, men jurister påstår det er smart å gifte seg framfor å være samboer. Samlivsbrudd er ikke noe negativt i seg selv, så jeg hadde ikke lagt så mye vekt på hva som har skjedd tidligere. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #14 Skrevet 11. mai 2023 Jeg har ett ekteskap bak meg, og har planer om å gifte meg med samboer. Første ekteskap gikk dukken fordi han var utro. Vi var sammen i 4 år før vi giftet oss, så var vi gift i 5 år før han var utro (da var jeg 26 år). I etterkant så kan jeg jo se at det var dumt å gifte meg med han, men jeg kunne jo oppriktig ikke vite at han skulle være utro 5 år frem i tid.. Og jeg ønsker jo absolutt ikke at det første ekteskapet skal stå i veien for at samboer og jeg skal bli et ektepar. Anonymkode: 64517...1ed 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #15 Skrevet 11. mai 2023 Det er synd! Alle som har vært gift flere ganger bør brennes på bålet på landsbytorget! Amen. Anonymkode: ac477...517 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #16 Skrevet 11. mai 2023 Kunne ikke inngått et seriøst forhold med en som har vært gift tidligere. Da var det enten fordi de hoppet i det for tidlig eller så sluttet de å være en god partner etter å ha fått ring på fingeren. Anonymkode: f8ccf...472
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #17 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ville du turt å satset på en som har vært gift to ganger før. Der begge ekteskapene var langvarige før skilsmisse ? Anonymkode: ced36...cc1 antall samboerskap sier mye mer enn antall ekteskap. Anonymkode: f6cc7...728
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #18 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kunne ikke inngått et seriøst forhold med en som har vært gift tidligere. Da var det enten fordi de hoppet i det for tidlig eller så sluttet de å være en god partner etter å ha fått ring på fingeren. Anonymkode: f8ccf...472 Hva har noe av dette med ekteskap å gjøre? Hvilke forklaringer har du for de med brutte samboerskap? Det er tross alt en mye høyere prosent samlivsbrudd blant samboende enn blant gifte. Anonymkode: f6cc7...728 6
SPOCA Skrevet 11. mai 2023 #19 Skrevet 11. mai 2023 Jeg har selv vært gift en gang, og skal gifte meg på ny. Min eksmann var svært voldelig. Problemet mitt var at den ekstreme volden og hans generelle ekstreme oppførsel ikke kom før vi giftet oss. Vi var sammen i tre år før giftemål. Det er lett å være etterpåklok, men jeg er eldre og vet også bedre mine egne grenser. Det var en del røde flagg hos min eksmann jeg rett og slett ikke så, jeg var for uerfaren og hadde for dårlig selvtillit til å se at de var der. Tenker det er enkelt for andre å dømme, og det får de bare gjøre. 6 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #20 Skrevet 11. mai 2023 Er da ikke noe problem i utgangspunktet. Vet om en Sommarøy vært gift 5 ganger, siste ble han gift med etter 1 år. Han har to barn bare da. Syntes det er litt sært, da han går fra ett forhold og rett inn i et nytt. Med overlapping. Så kommer jo selvsagt litt an på historikken. Anonymkode: 75aaf...7f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå