Gå til innhold

Samboer skal leie ut deler av kontoret til instruktør for pole-dance med elever

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke😂Jeg og samboer har vært sammen i 5 år og er 28 begge to. Samboer er selvstendig næringsdrivende og har vært det de siste 4 årene, på grunn av den økonomiske krisa har det vært nedgangstider i bedriften hans. De har et stort kontor med mye mer plass , store rom etc.

Han og med-eier i firmaet + en annen er de eneste som bruker kontoret. De betaler ganske høy leie så jeg kom med forslag om at de kanskje kunne leie ut deler av kontoret. I mitt hodet så jeg for meg en annen «start-up» med kanskje 5 ansatte. Men til mitt store «mareritt» har de kun en interessert og det er en pole-dance trener som skal da ha sine 10 pole dance elever på kontoret til samboer, selvsagt i et annet større rom. Jeg er ærlig talt ikke komfortabel med det. Samboer er veeeldig kjekk, og jeg sier ikke det kun fordi han er samboer, jeg mener typ jenter snur seg kjekk..og jeg er ikke så veldig gira på å tenke på at når samboer i sent hjemme fra jobb at han muligens har fått et godt øye til en pole-dancer eller noen et godt øye til han. Jeg respekter sporten og selvsagt er det drit sexy med pole-dance. Jeg tror det kommer til å tære på forholdet. Jeg stoler på samboer, men alle menn syntes pole-dance er sexy, selv jeg. jeg hadde ikke klart å holde øya for meg selv. Det kommer da til å være delt bad + kjøkken etc..

Så hva er fair her? 

Anonymkode: 689d4...c3d

• Liker 4
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper ikke denne. Da må de bygge om hele rommet der som medfører mye kostnader, ødeleggelse for fremtidig bruk og mye støy for arbeidsplassene rundt ikke bare under ombyggingen men under bruken for poletimene

Anonymkode: 44c37...350

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei, 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke😂Jeg og samboer har vært sammen i 5 år og er 28 begge to. Samboer er selvstendig næringsdrivende og har vært det de siste 4 årene, på grunn av den økonomiske krisa har det vært nedgangstider i bedriften hans. De har et stort kontor med mye mer plass , store rom etc.

Han og med-eier i firmaet + en annen er de eneste som bruker kontoret. De betaler ganske høy leie så jeg kom med forslag om at de kanskje kunne leie ut deler av kontoret. I mitt hodet så jeg for meg en annen «start-up» med kanskje 5 ansatte. Men til mitt store «mareritt» har de kun en interessert og det er en pole-dance trener som skal da ha sine 10 pole dance elever på kontoret til samboer, selvsagt i et annet større rom. Jeg er ærlig talt ikke komfortabel med det. Samboer er veeeldig kjekk, og jeg sier ikke det kun fordi han er samboer, jeg mener typ jenter snur seg kjekk..og jeg er ikke så veldig gira på å tenke på at når samboer i sent hjemme fra jobb at han muligens har fått et godt øye til en pole-dancer eller noen et godt øye til han. Jeg respekter sporten og selvsagt er det drit sexy med pole-dance. Jeg tror det kommer til å tære på forholdet. Jeg stoler på samboer, men alle menn syntes pole-dance er sexy, selv jeg. jeg hadde ikke klart å holde øya for meg selv. Det kommer da til å være delt bad + kjøkken etc..

Så hva er fair her? 

Hadde ikke jeg finni meg i. Du får selv kjenne etter hva som føles rett for deg...

Anonymkode: 34d23...afd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt problemet. Han skal vel ikke sitte å se på at de poledanser?

At han kanskje møter en fin trent dame på i kontorbygningen sin..ja det er en del av livet, fine trente damer er overalt.

Anonymkode: 48e17...4f2

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Begynne med pole-dance? 

Anonymkode: 929ce...40e

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjøper ikke denne. Da må de bygge om hele rommet der som medfører mye kostnader, ødeleggelse for fremtidig bruk og mye støy for arbeidsplassene rundt ikke bare under ombyggingen men under bruken for poletimene

Det er faktisk helt seriøst! Det er store rom og dette er noe de vil dekke , med isolering som ikke er for dyrt. Kjøkkenet og bad er mellom kontoret til samboer og danse-studio. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

😂 han får sikkert frynse golde

Anonymkode: ccbc8...c99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er faktisk helt seriøst! Det er store rom og dette er noe de vil dekke , med isolering som ikke er for dyrt. Kjøkkenet og bad er mellom kontoret til samboer og danse-studio. 

Jaja da er det vel ikke så mye man kan gjøre. Om de tjener mye på det kan de ikke si nei til å leie ut bare fordi han har en kjæreste som ikke liker det. Han kan ta hensyn til deg om han har råd til å si nei til leieinntektene.. 

Du får trøste deg med at det er liten sannsynlighet for at han sjekker opp noen der eller blir sjekket opp av noen der. Folk vil bare være der for trening og ikke for å flørte med creepen på kontoret over gangen.. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er det nybegynnerkurs? Det er ikke så veldig grasiøst akkurat.

Anonymkode: 0d2cb...e9f

• Liker 15
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår at Eurovision er intetsigende i dag. Og at nye episoder av Sommerhytta kommer ut for sent. 

Men det må da finnes andre måter å underholde seg på. 

Anonymkode: 79a1c...845

• Liker 9
Skrevet

Ærlig talt, du kan da ikke være så usikker på forholdet deres at du føler deg truet av at det skal være pole dance-kurs i samme lokale som samboeren din befinner seg i? 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg forstår at Eurovision er intetsigende i dag. Og at nye episoder av Sommerhytta kommer ut for sent. 

Men det må da finnes andre måter å underholde seg på. 

Anonymkode: 79a1c...845

Syntes faktisk det er litt morsomt at du syntes det er så «drøyt» at du ikke tror på det. Vel, du skulle sett mitt ansiktsutrykk når samboer fortalte det. Jeg er 1000% seriøs! Men selvsagt må jeg le også, dette var min ide med å leie ut og i stedet for en start-up er det pole-dancere. Vi diskuterer dette jeg og samboer nå.. og jeg måtte høre om det er jeg som overreagerer. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syntes faktisk det er litt morsomt at du syntes det er så «drøyt» at du ikke tror på det. Vel, du skulle sett mitt ansiktsutrykk når samboer fortalte det. Jeg er 1000% seriøs! Men selvsagt må jeg le også, dette var min ide med å leie ut og i stedet for en start-up er det pole-dancere. Vi diskuterer dette jeg og samboer nå.. og jeg måtte høre om det er jeg som overreagerer. 

Ja, du overreagerer ganske mye! :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du sier det er nedgang i bedriften hans pga økonomiske krise, samtidig som du tror at han er mer interessert i å sitte å se på folk trene enn å jobbe?

Jeg skjønner at det går dårlig med bedriften når selv du som kjæresten mener han har så enormt lav evne til å konsentrere seg, og han tydeligvis etter din oppfatning er velvillig til å opptre som en svært useriøs utleier, sette firma i fare og i tillegg er tilbøyelige til å være utro bare fordi noen andre bedriver sport i ett nærliggende rom.

Du bør kanskje snakke med han om konsentrasjonsvanskene hans, og at de kan ha litt påvirkning på hans evne til å styre bedriften sin?

Og for å drive slik trening regner jeg med det er garderober der også? Hva leide han ut til tidligere når det er de fasilitetene?

Anonymkode: 66c70...4ca

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Mezzosoprena skrev (2 minutter siden):

Ærlig talt, du kan da ikke være så usikker på forholdet deres at du føler deg truet av at det skal være pole dance-kurs i samme lokale som samboeren din befinner seg i? 

De kommer til å dele alt. Disse pole-danserne kommer til å benytte seg av toalettet og dusj i samme rom + kjøkken. Det er helt unngåelig for samboer å ikke få meg seg dansinga. Ja, jeg føler meg truet, det er ikke nybegynnere. Selv jeg hadde faktisk ikke klart å ikke kikke. Poledancing er på toppen av lista til de fleste menn:p 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du sett hva slags folk som går på slike kurs? Ikke noe å bekymre seg for. 

Anonymkode: 10bc5...621

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her er det du som er tullete ts. Hvis mannen er så kjekk har han nok av andre muligheter til å være utro. 

Anonymkode: df41b...c1c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du sett hva slags folk som går på slike kurs? Ikke noe å bekymre seg for. 

Anonymkode: 10bc5...621

Vel….

Anonymkode: 98015...8a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

og jeg måtte høre om det er jeg som overreagerer. 

Du gjør det.

Anonymkode: 25cec...29d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, du overreagerer ganske mye! :)

Jeg vil ikke så fast det. Om samboeren hennes tidligere har kikka mye på andre jenter, er den typen som følger andre modeller på sosiale medier og kommenterer andre damer osv så er det lov å bli sint for at han plutselig skal ha pole dancere på jobb 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...