Gå til innhold

Hvor viktig er det å lære å komme samtidig som partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tittelen sier vel det meste jeg spør om, kan utdype mer hvis det er nødvendig. 

Anonymkode: 743b3...4c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke viktig i det hele tatt 

Anonymkode: dfcac...1c3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke viktig i det hele tatt 

Anonymkode: dfcac...1c3

Dette! Fører bare til faking, stress og frustrasjon i stedet for heller å juble de gangene hvis/når det skjer nesten helt av seg selv. 

Anonymkode: eaeba...5bb

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, det er jo drømmen, aldri klart det da :( 

Anonymkode: 408fb...bac

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke bruker evigheter på å komme så er det greit

Anonymkode: 2caf7...cb5

Skrevet

For meg er det ikke viktig i det hele tatt. 

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke viktig og det er ikke noe man nødvendigvis kan lære seg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke superviktig, men når man får det til er det magisk. For vår det skjer det mest når vi har vært 'ekstra flinke' og holdt ut en stund ... har edge-et litt, sånn vi egentlig er klare til å komme om vi bare pusher litt ... og så pusher vi litt.

For min del syns jeg det er fint at hun kommer først eller vi samtidig. Da får jeg mer ut av min orgasme siden "todo"-lista er tom pluss at ereksjon ikke lengre er like viktig. Det er jo litt nederlag å føle at man blir slapp og hun ikke har kommet enda.

Sammen er best, helt klart.
Da kommer vi, koseknuller litt på etterdønningene og ligger litt inntil hverandre og slapper av.

Anonymkode: 4e48f...74c

AnonymBruker
Skrevet

Han kan time sin til min. Da holder han igjen til jeg kommer. Jeg får ikke noe ut av det, og merker knapt at han kommer, men han elsker det. 

Anonymkode: 7335a...b45

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syns det er deilig når begge kommer samtidig men det skjer ikke hver gang. Oftest er det at hun kommer før meg og hender jeg kommer først og da hender det at det stopper for meg så hun ikke kommer

Skrevet

Orgasmen min føles bedre nå jeg kommer først og han etterpå❤️ noen ganger kan jeg få min nummer 2 sammen med han. Det er koselig🥰

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier stort sett å komme under foreplay, av og til flere ganger utover. Når han kommer føler jeg meg i grunn ferdig. Vi har kommet samtidig av og til, men jeg får nesten litt vondt i skjedeveggene når begge to pulserer samtidig, så det har jeg ikke lyst til:)

Anonymkode: 94524...026

Skrevet

Jeg har aldri tenkt på det som ekstremt viktig, men det er vanvittig deilig når det skjer 😍

AnonymBruker
Skrevet

Aldri tenkt at det er viktig. Skjlnner heller ikke hvorfor det er det? Har aldri skjedd meg iallfall. Syns det er bedre å nyte orgasmene enkeltvis. Om jeg skulle komme samtidig med han, så hadde jeg jo ikke klart å se og nyte hans orgasme… da hadde jeg bare klart å konsentrere meg om min egen. 

Anonymkode: f18a6...29c

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke viktig, men jeg liker det godt så vi prøver å time det mange av gangene. Hvis man syns det er vanskelig å komme sammen bør man ikke hige etter det, da ødelegger det jo det å være i nuet og nyte.

Anonymkode: 09293...5f8

Skrevet

Altså, det er jo hyggelig OM det skjer men ikke så digg at det er verdt å stresse over å få til

AnonymBruker
Skrevet

Samboer kommer som oftest først, gjerne to ganger med hjelp av sexleketøy, tunge og fingre. Deretter kommer vi samtidig med piv. 

De gangene vi tar en kjapp en så er det kun jeg som kommer. 

Alt i alt, så tror jeg samboer får dobbelt så mange orgasmer som meg. 

Har sex 1 til 3 ganger i uken, 2 til 5 ganger i ferier. Vært sammen i 18 år. 

Mann 48

Anonymkode: 1c216...cbe

• Nyttig 1
Gjest Lars1009
Skrevet

Er jo en fordel å få til det da. Vi har alltid klart det. Jeg bare holder meg til hun kommer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

For oss har det absolutt null betydning. 
Vi trenger ulik stimuli for å oppnå orgasme, så å skulle ha orgasme samtidig vil være nytteløst i tillegg til meningsløst.

Tror i løpet av våre 20 år sammen at det aldri har vært nevnt en, eneste gang fra noen av oss 😊. Det går stikk i strid med hvordan vi liker å ha sex.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri vært viktig. 

Anonymkode: af0da...b21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...