AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Skrevet 11. mai 2023 Noen som har tips til bukser jeg kan spille golf i som ikke er typen åletrang i leggene? Jeg har smal midje, stor rumpe og brede legger og jeg kan omtrent ikke se verre ut enn i slacks og lignende bukser 😅 Leter etter noen som er litt videre i leggen? Skjørt er dessverre kjipt i været vi har i Norge og 🙈 Anonymkode: 63798...11a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #2 Skrevet 12. mai 2023 Peak har en modell som er loose fit. Callaway har også modeller som ikke er så trange. Egentlig er det vel bare Lindeberg som har trange 🤣🤣 Anonymkode: 14ea7...025
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #3 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Peak har en modell som er loose fit. Callaway har også modeller som ikke er så trange. Egentlig er det vel bare Lindeberg som har trange 🤣🤣 Anonymkode: 14ea7...025 Takk for tips! ❤️ Haha, jeg blir gal av dette. "Kan jeg ikke spille golf fordi kroppen min ikke passer i riktige bukser??" tenkte jeg i går da jeg lette i butikker. Men har bestilt noen på nett nå, så krysser fingrene for at jeg finner noe 😀 Anonymkode: 63798...11a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå