AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Skrevet 11. mai 2023 Mannen ønsker det mest. Jeg er også for det, med tanke på bedre hus og planløsning og at folk ikke kjører i 80, 20 meter fra inngangsdøren. Men vi mister endel i nærheten slik som skole og barnehage i umiddelbar nærhet. Angret du eller giik det seg til? Anonymkode: 90982...f8f 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #2 Skrevet 11. mai 2023 Angrer men gidder ikke å flytte mer Anonymkode: 4853b...01e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #3 Skrevet 11. mai 2023 Vi har aldri gjort noe for den andres skyld. Da tror jeg man raskt kan bli bitter, og se alt det negative. Vi bruker tid, snakker, sparrer. Så når vi tar valg er vi helg enig, og føler like mye for det. Anonymkode: 7301d...885
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #4 Skrevet 11. mai 2023 Ja, når partner har fått jobb et annet sted. Det betyr ikke at dette ikke er en felles beslutning. Anonymkode: 75e99...3c5 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #6 Skrevet 11. mai 2023 MilaNO skrev (3 minutter siden): Aldri gjør noe bare for at mannen vil! Jeg vil jeg også. Men ikke like mye som han. Anonymkode: 90982...f8f
MilaNO Skrevet 11. mai 2023 #7 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil jeg også. Men ikke like mye som han. Anonymkode: 90982...f8f Jeg skjønner men alltid tenk på deg selv først var det jeg skulle frem til🥰
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #8 Skrevet 11. mai 2023 På en måte... Jeg flyttet til mannen, fordi han ikke var flyttbar. Jeg har aldri angret. Men jeg gikk veldig inn for at det skulle bli bra og har lagt ned en god porsjon egeninnsats for at dette skulle bli bra. Men du nevner at du mister nærhet til skoler og barnehager. Det hadde ikke jeg tatt så lett. Vi bor midt i et boligfelt og jeg elsker det. Jeg vil ha alt i nærheten, selv om jeg bor på landet. Anonymkode: fc6de...861
Tanuki Skrevet 12. mai 2023 #9 Skrevet 12. mai 2023 Vi flyttet til ny by, 4 timer unna der vi bodde sist. Jeg hadde ikke noe lyst, men mannen hadde fått et meget godt jobbtilbud, var umulig å takke nei. Så vi flyttet i sommerferien og fant en ny barneskole til sønnen vår. Det er nesten 3 år siden nå, jeg savner byen vi bodde i før, men her vi bor nå er også fint, bare på en annen måte.
Tanuki Skrevet 12. mai 2023 #10 Skrevet 12. mai 2023 2 hours ago, MilaNO said: Aldri gjør noe bare for at mannen vil! Hvis man aldri skal gjøre no man ikke vil så er det bedre å være singel. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #11 Skrevet 12. mai 2023 Tanuki skrev (4 timer siden): Hvis man aldri skal gjøre no man ikke vil så er det bedre å være singel. Men her gjorde du en vurdering av at det samlet var familiens beste, på grunn av sikker jobb for han. Altså var det noe du også ville. Jeg har i mitt forhold aldri gjort noe jeg ikke vil. Men jeg har ofte måttet sett situasjonen samlet, og tatt et valg basert på det. Det er derfor jeg reagerer på overskriften i tråden. "for mannen sin skyld". Når vi har flyttet har det vært "for vår skyld". Hadde han vært på en egotrip der egen familie eller egen jobb var viktigere enn hensyn til meg så ville forholdet vært slutt. Anonymkode: 7301d...885
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #12 Skrevet 12. mai 2023 Han vil ikke flytte om ikke vi vil også. så ikke noe egotrip. Anonymkode: 90982...f8f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #13 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han vil ikke flytte om ikke vi vil også. så ikke noe egotrip. Anonymkode: 90982...f8f Da gir dere det litt tid. Ofte modnes fordeler og ulemper, hos begge. Så det er bedre å ta tiden til hjelp. Et vennepar var i tilsvarende situasjon. De ville ha mer plass, men elsket å bo sentrumsnært. Det løste seg selv med at barna vokste til, og de så hvor befriende det å bare kunne åpne døra og la dem løpe ut i hagen var. De er fornøyd med beslutningen, men har sagt at de flytter tilbake når barna har forlatt redet. Anonymkode: 7301d...885
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #14 Skrevet 12. mai 2023 Jeg gjorde det. Gikk dårlig siden jeg mistrivdes (noe jeg hadde sagt kom til å skje). Det viste seg at han også hadde overvurdert hvor fint det ville bli, så vi flyttet tilbake fordi alle trivdes bedre på det første stedet og fordi vi ville gått fra hverandre hvis vi ikke hadde snudd. Det ble på mange måter en dyrekjøpt erfaring, men hadde også noe positivt med seg, og selv om jeg noen ganger fortsatt kan kjenne på frustrasjon over alt det kostet, klarer jeg stortsett å se at det også kom noe greit ut av det. Anonymkode: d9f23...23a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #15 Skrevet 12. mai 2023 Takk for svar. Vi kan ikke vurdere det sp lenge ettersom. det er odel med frist. Anonymkode: 90982...f8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå