Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnet vårt er under et år og bor hos meg. Far har hatt samvær hjemme hos siden fødselen. Da jeg akkurat hadde født og hadde sydd nedentil, klarte jeg ikke holde huset helt ryddig da jeg såvidt klarte å gå eller reise meg. Det eksen driver med, er å ta bilder av mitt rot! Leiligheten var også strøken en gang, men søpla jeg skulle ta ut lå på gulvet. Dette skal han også dokumentere! Vi var på samvær hos han og jeg hadde vasket klær og brettet det jeg fikk tid til mens han var på jobb. Gjorde det beste jeg kunne med et barn rundt beina mine, og det eneste jeg får var at det var så sykt mye kaos på vaskerommet! Kjenner jeg blir dårlig av at han skal trykke meg ned.. kan ikke sabotere samvær heller..

Anonymkode: cf7de...691

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha samvær hjemme hos han!

Han høres forresten ut som en skikkelig idiot!

Anonymkode: 5dba4...2de

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor har du samvær hos han når han er på jobb? Og hvorfor vasker du klær hjemme hos han?

Hvis han ikke evner å respektere deg nok til å la være å ta bilder av huset ditt uten ditt samtykke så får dere ha samvær på offentlig sted eller hos en tredjepart. Du slipper selvfølgelig ikke noen inn i hjemmet ditt som du ikke stoler på.

Og hvis han har tenkt å bruke bilder han har tatt hjemme hos deg som dokumentasjon til noe som helst så er det verst for han. Du sier selvfølgelig at han har gått rundt og snikfotografert mens du var i barsel, han høres ikke rett ut på en flekk.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Rydder du hos ham..? Vasker du klærne hans..? Hvorfor er dere hos ham i det hele tatt når han ikke er der engang?

Anonymkode: 1b4b1...0f2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor innebærer samvær at du skal rydde hos han? Hvorfor er du hjemme hos han når han er på jobb?

Jeg trodde samvær betydde at den andre forelderen som ikke har daglig omsorg skulle få være med barnet, ikke at den skulle få hushjelp...

Anonymkode: 82de4...97f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å sette rimelige grenser er ikke å sabotere samvær. Dersom han absolutt skal tråkke på deg så er det han som selvsaboterer og ødelegger for seg selv når han ikke får komme tilbake.

Anonymkode: 69728...86e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge kjente du ham før du fikk barn med ham? 10 minutter?

Anonymkode: a3e27...3ea

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Barnet vårt er under et år og bor hos meg. Far har hatt samvær hjemme hos siden fødselen. Da jeg akkurat hadde født og hadde sydd nedentil, klarte jeg ikke holde huset helt ryddig da jeg såvidt klarte å gå eller reise meg. Det eksen driver med, er å ta bilder av mitt rot! Leiligheten var også strøken en gang, men søpla jeg skulle ta ut lå på gulvet. Dette skal han også dokumentere! Vi var på samvær hos han og jeg hadde vasket klær og brettet det jeg fikk tid til mens han var på jobb. Gjorde det beste jeg kunne med et barn rundt beina mine, og det eneste jeg får var at det var så sykt mye kaos på vaskerommet! Kjenner jeg blir dårlig av at han skal trykke meg ned.. kan ikke sabotere samvær heller..

Lytter til oss konservative "kvinnehatere" som prøver å fortelle deg at du ikke må lage barn med en fyr før du vet hvordan han faktisk er.

… ååå, beklager: Du skulle jo ikke høre på oss, nei.

Vel, da har du ikke så mye annet valg enn å leve med konsekvensene av at du ikke ville lytte.

Der er liksom derfor vi sier det vi sier…

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor i alle verden rengjør du hjemme hos ham?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...