Gå til innhold

Mat til venner- aldri lagd mat til noen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Jeg trenger litt hjelp.

På lørdag har jeg for første gang invitert jenter over på jentekveld i en alder av 32 år. Jeg har hatt spiseforstyrrelse i maaange  år, og jeg er mildt sagt ikke flink til å lage mat. Tenker å lage noe fingermat mens vi ser på Melodi Grand Prix.  Hva kan jeg lage som err enkelt?? Jeg har ikke peiling. 

Tusen takk for dere som kommer med svar :)

Anonymkode: 96660...758

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ost og kjeks? Trenger ikke være vanskeligere enn det. Velg litt forskjellige typer gode oster, et par kjeks og et godt brød, druer og en god marmelade til ost, evt bland akasiehonning med valnøtter. Hvis du vil kan du veldig gjerne ha spekeskinke til også. Ingen matlaging påkrevd, alt skal bare danderes på fat. :) Tror de fleste ville satt pris på litt sjokolade og potetgull eller noe annen salt snacks utover kvelden også.

Hvis du vil ha mer en middagsrett ville jeg kanskje laget nachos. Strø nachochips utover et stekebrett, dryss over tacokrydret kjøttdeig eller kylling og revet ost (du kan gjerne også ha på f.eks. mais, bønner, hakket jalapeños. Gratiner i ovnen og server med noe man kan dyppe nachosen i, som salsa og guacamole. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...