Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har gjort det? Hva kom ut av det? 

Det er et eller annet som lukter fishy her men jeg har null bevis. Jeg orker ikke å få mere følelser for han for å så bli dumpa for ei anna ei. Men samtidig null bevis og jeg VET jo ikke at han ikke er troverdig. Kan være jeg som overtenker men det er det jeg MÅ finne ut av.

Anonymkode: 69224...216

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ehh, det er drøyt. Spør han rett ut ? Å er man usikker, er det desverre en grunn til det… 

Anonymkode: 3feff...25e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ehh, det er drøyt. Spør han rett ut ? Å er man usikker, er det desverre en grunn til det… 

Anonymkode: 3feff...25e

Men jeg stoler ikke på han. Jeg vet også at jeg selv kan være veldig paranoid og overtenkende, har et forhold med MYE utroskap bak meg. Allerede annklaget han for å være utro, men da ble han lei seg og jeg trodde på han. Jeg vet ikke om det er meg det er noe galt med og må liksom selv se om han hadde vært utro 

Skrevet

Uff, for noe tull å lage falske profiler her og der for å spionere/sjekke/teste noen. Ta hele greia litt piano. Ikke gå videre med noe før du føler deg trygg, men ikke overtenk eller lag drama. 

Skrevet

Din bagasje kan du ikke laste en ny mann for…

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Rakfisken skrev (4 minutter siden):

Uff, for noe tull å lage falske profiler her og der for å spionere/sjekke/teste noen. Ta hele greia litt piano. Ikke gå videre med noe før du føler deg trygg, men ikke overtenk eller lag drama. 

Rakfisken skrev (3 minutter siden):

Din bagasje kan du ikke laste en ny mann for…

Ja, jeg er egentlig enig med at jeg ikke burde stresse og belaste han med dette :( Har til og med vurdert psykolog for jeg holder på å gå inn i veggen av eget tankekjør. Jeg vil stole på han og så er det litt son tenk OM han er utro. Som i dag han sa han bare skulle svare på en Snap før vi startet å kjøre, i mitt hode snapper han med ei anna dame.

Skrevet

Lurt å prate med noen, for å holde på slik vil bare ødelegge noe som potensielt kunne bli bra. Godt du er bevisst på det 🫶

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær obs på at alle som har telefon nr ditt får varsel når du lager ny snap 

Anonymkode: c979e...c29

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette kan da ikke stemme, fordi jeg har ei venninne som har laget seg ny snap og ikke  fått noen varsler 

Anonymkode: 18f98...01c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke det kun om man sier ja til at snapshat kan koble deg opp mot kontaktene dine? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Rosakatt said:

Er ikke det kun om man sier ja til at snapshat kan koble deg opp mot kontaktene dine? 

Jo. Man kan trykke "ikke godta" når de spør om tilgang til kontaktliste. 

Ts, jeg vil anbefale deg å snakke med noen om hva du har opplevd tidligere og ikke dra det inn i nye forhold. Jeg hadde gått på sekundet hvis jeg ble anklaget for utroskap. Det er ganske stygt gjort. 

Anonymkode: 799a0...8a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men jeg stoler ikke på han. Jeg vet også at jeg selv kan være veldig paranoid og overtenkende, har et forhold med MYE utroskap bak meg. Allerede annklaget han for å være utro, men da ble han lei seg og jeg trodde på han. Jeg vet ikke om det er meg det er noe galt med og må liksom selv se om han hadde vært utro 

Et godt forhold, inneholder god tilitt til hverandre. Nå vet jeg ikke hva som er grunnen til at du mistenker han for noe form for utroskap. 

For meg er det å bli mistenkelig gjort for ting jeg aldri har gjort eller tenkt til å gjøre. Like ille som at partner er utro. Noe som forgifter hverdagslivet. Og sykt vanskelig å dele et forhold med noen som tror du kronisk har dårlig intensjoner.

Her tenker jeg du gar en følelsesmessig skade uansett,  og bør mulig søke hjelp.  

En jeg var sammen med som var sykelig sjalu, og maste hele tiden om at jeg hadde vært utro, ikke var der jeg sa jeg var osv, fikk meg nesten til å gå lyst til å bli utro. Da kunne jeg iallefall få kjeft for noe jeg faktisk hadde gjort. 

Hadde min partner laget fake profil,  for å sjekke ut min trofasthet,  da hadde vedkommende gått på huet og ræva ut døra, for å si det mildt.

Jobb heller med sjalusien og den dårlige tilitten din, ellers kommer du aldri til å lykkes i kjærlighet. 

Har vært sammen med utro folk jeg også. Glad jeg fant ut av det, så jeg slapp å kaste bort unødvendig tid på dem. Men jeg har aldri latt nestemann,  få svi for fortigemann sitt utroskap.  Nei man har aldri 100% sikkerhet at sånt ikke skjer, men jeg skal iallefall frem til jeg finner ut sånn ha et bra liv i tosomhet.  

Anonymkode: 82246...f34

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo. Man kan trykke "ikke godta" når de spør om tilgang til kontaktliste. 

Ts, jeg vil anbefale deg å snakke med noen om hva du har opplevd tidligere og ikke dra det inn i nye forhold. Jeg hadde gått på sekundet hvis jeg ble anklaget for utroskap. Det er ganske stygt gjort. 

Men er det ikke litt usannsynlig å gå gjennom et langt forhold uten at partner på et eneste tidspunt lurer på om man er utro, om man er i kontakt med andre, får ny jobb, plutserlig er mer borte, er distansert av andre grunner og man har mindre nærhet, har vært på fest å ikke gir lyd fra seg, alt av sånne situasjoner som kan så tvil men ikke trenger å bety utroskap. Føler at om man er for sinnt om noen spørr, er det en sjangse de er utro. Om man ikke er utro, kanmanbare berolige partner å si sannheten, at man ikke er utro 

Men forstår man ikke vil ha det slik at noen tror du er utro og du ikke får leve livet eller bevist din uskyld uansett hva du sier eller gjør

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hva kom ut av det? 

Som en gammel "ikke-Snapper" - så lurer jeg på hva du forventer skal "komme ut av dette" selv?  😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Et godt forhold, inneholder god tilitt til hverandre. Nå vet jeg ikke hva som er grunnen til at du mistenker han for noe form for utroskap. 

For meg er det å bli mistenkelig gjort for ting jeg aldri har gjort eller tenkt til å gjøre. Like ille som at partner er utro. Noe som forgifter hverdagslivet. Og sykt vanskelig å dele et forhold med noen som tror du kronisk har dårlig intensjoner.

Her tenker jeg du gar en følelsesmessig skade uansett,  og bør mulig søke hjelp.  

En jeg var sammen med som var sykelig sjalu, og maste hele tiden om at jeg hadde vært utro, ikke var der jeg sa jeg var osv, fikk meg nesten til å gå lyst til å bli utro. Da kunne jeg iallefall få kjeft for noe jeg faktisk hadde gjort. 

Hadde min partner laget fake profil,  for å sjekke ut min trofasthet,  da hadde vedkommende gått på huet og ræva ut døra, for å si det mildt.

Jobb heller med sjalusien og den dårlige tilitten din, ellers kommer du aldri til å lykkes i kjærlighet. 

Har vært sammen med utro folk jeg også. Glad jeg fant ut av det, så jeg slapp å kaste bort unødvendig tid på dem. Men jeg har aldri latt nestemann,  få svi for fortigemann sitt utroskap.  Nei man har aldri 100% sikkerhet at sånt ikke skjer, men jeg skal iallefall frem til jeg finner ut sånn ha et bra liv i tosomhet.  

Anonymkode: 82246...f34

Takk for et fint svar. Det er ikke noe sunt det jeg holder på med og det vet jeg :( Men av og til fristes det for da får jeg kanskje bevis på at han ikke er utro. Men da dukker det sikkert opp noe i fremtiden som jeg kommer til å overtenke. Jeg har tenkt til å søke hjelp hos psykolog. Jeg er bare usikker om dette er god nok grunn til å henvises gjenom for eksempel fastlege 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (Akkurat nå):

Som en gammel "ikke-Snapper" - så lurer jeg på hva du forventer skal "komme ut av dette" selv?  😅

At han kommer til å begynne p flørte og lyve om at han er singel :( Det er hvertfall min frykt da. Men ønske er å se at han kommer til å si at han er i forhold 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

At han kommer til å begynne p flørte og lyve om at han er singel :( Det er hvertfall min frykt da. Men ønske er å se at han kommer til å si at han er i forhold 

Om du ikke troller - så skjønner du vel at dette er døfødt. Hvorfor er du inngått et forhold med noen du stoler så lite på? 🤪 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Rosakatt said:

Men er det ikke litt usannsynlig å gå gjennom et langt forhold uten at partner på et eneste tidspunt lurer på om man er utro, om man er i kontakt med andre, får ny jobb, plutserlig er mer borte, er distansert av andre grunner og man har mindre nærhet, har vært på fest å ikke gir lyd fra seg, alt av sånne situasjoner som kan så tvil men ikke trenger å bety utroskap. Føler at om man er for sinnt om noen spørr, er det en sjangse de er utro. Om man ikke er utro, kanmanbare berolige partner å si sannheten, at man ikke er utro 

Men forstår man ikke vil ha det slik at noen tror du er utro og du ikke får leve livet eller bevist din uskyld uansett hva du sier eller gjør

Nja, kontakt med andre (avhengig av hvordan) og ny jobb er absolutt ikke grunn for å mistenke utroskap spør du meg. Da kunne man like gjerne mistenkt utroskap hver gang partner var på butikken. Distansert og mindre intim, for all del, men da er det noe man snakker om uten å komme med anklager. Jeg mener utroskap er motbydelig, og derfor ville jeg tatt meg nær av at partner anklaget meg for noe sånt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde kjæresten min laget en falsk snap for å "sjekke troverdigheten" min, så hadde jeg dumpet hen på flekken.

Anonymkode: 7048c...812

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det engang og han tastet med en annen jente. Droppet han med det samme. 

Anonymkode: 18f98...01c

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...