Gå til innhold

Er det ikke litt rart å aldri bruke jeans?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei på jobb i dag sa hun aldri bruker og ikke eier en enste jeans. Er ikke det rart? Trodde alle brukte jeans jeg? Bortsett fra uniform på jobb så er jeans det jeg bruker mest

Anonymkode: f5de0...9aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja er det ikke rart at ikke alle går kledd i den samme uniformen. 😂

Jeg bruker heller ikke olabukser/"jeans", og eier derfor heller ingen. De er ukomfortable som faen! Som en tvangstrøye for underkroppen. 🤣

Anonymkode: f295b...597

• Liker 22
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Kjenner folk som aldri bruker det, som synes det er ubehagelig. Jeg elsker jeans og synes det er det mest behagelige, men det gjelder jo ikke alle

Anonymkode: 37a58...bd5

• Liker 3
  • Hjerte 1
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Bruker aldri jeans. Blir for trangt. 

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri brukt eller hatt jeans.. Dame 53 år..

Anonymkode: b19db...dd0

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke eid eller brukt en jeans på 15 år. Hva er så rart med det? 

Synes ikke det er pent.

Om jeg bruker bukser går det i chinos, crop stoffbukser eller leggings. Men bruker vel så ofte etuikjoler, blyantskjørt, og jerseykjoler i ulike varianter. 

Anonymkode: 070c4...680

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror aldri jeg har sett min mor i jeans…

Anonymkode: a35e1...993

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke brukt jeans på sikkert 10 år. Synes det er varmt, tykt og ubehagelig stoff. 

Anonymkode: ba4d0...eaa

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Ingen jeans her heller. Jeg synes de er så utrolig stive og ubehagelige. Har prøvd mange ganger, og alltid kjøpt de mykeste jeg kan finne. Men jeg greier det bare ikke. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 42 og kastet mine siste jeans for cirka 15 år siden. Tidligere brukte jeg masse jeans, men stilen min har naturlig nok utviklet seg mye gjennom årene.

Anonymkode: 6f1d8...325

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er 42 og kastet mine siste jeans for cirka 15 år siden. Tidligere brukte jeg masse jeans, men stilen min har naturlig nok utviklet seg mye gjennom årene.

Anonymkode: 6f1d8...325

Er nettopp dette det handler om for meg og. 

Levde i jeans som student. 

Men så kom jobb med dresscode, middager, venninnekvelder, og mye annet der dress bare ville sett feil ut. 

Har en og annen venninne som fortsatt bruker jeans. Men enten er det samme stil som studenttiden. Det er de som har gått over til cubus og lindex. Noen få som er stuck på skinny-jeans. Og så har du de som forsøker å være trendy med mom-jeans, bootcut, og så videre. Som egentlig er den tristeste gruppen. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Er nettopp dette det handler om for meg og. 

Levde i jeans som student. 

Men så kom jobb med dresscode, middager, venninnekvelder, og mye annet der dress bare ville sett feil ut. 

Har en og annen venninne som fortsatt bruker jeans. Men enten er det samme stil som studenttiden. Det er de som har gått over til cubus og lindex. Noen få som er stuck på skinny-jeans. Og så har du de som forsøker å være trendy med mom-jeans, bootcut, og så videre. Som egentlig er den tristeste gruppen. 

Den triste gruppen er de som ser ned på hvordan andre kler seg, og selv tror de ser så utrolig bra ut i de grusomt kjedelige business klærne sine

Anonymkode: b2435...12e

• Liker 16
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg ser feit ut i jeans. Men nå sist kjøpte jeg faktisk en jeg bruker, sånn lys slim fit. Den var fin 😊

Anonymkode: 79ce8...701

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker sjelden dongeribukse. Hater å ha ting stramt rundt magen

Anonymkode: 1c035...8b4

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den triste gruppen er de som ser ned på hvordan andre kler seg, og selv tror de ser så utrolig bra ut i de grusomt kjedelige business klærne sine

Har du noen anelse om hvor selvmotsigende den setningen var 😜🤣

• Liker 11
Skrevet

Akkurat nå sitter jeg i jeansen jeg kjøpte i forfjor (fordi Kate Middleton visstnok har den!) og har lyst til å hive jeansene mine jeg også. Har overlevd dagen vha hårstrikk-tipset, men nå røyk hårstrikket også 🤣

Jeans er ikke så veldig behagelig, og det blir fort for varmt også. Men føler likevel at jeg må ha 2-3 jeans, for å variere litt i garderoben. 
Ellers bruker jeg dressbukser (blir fort for «velkledd»)

eller sorte stretchbukser m litt sleng (kjedelig å gå bare i det)

Jeg beundrer de som bruker jeans daglig…men jeg er kanskje for tjukk midt på. Skulle vært mer som Middleton…! Det hadde vært noe det.

Skrevet

Det synes jeg ikke er rart i det hele tatt. Om noen aldri bruker bukser kan jeg strekke meg til å si at det er litt rart, selv om det også er fullt mulig. Selv har jeg verken brukt jeans, joggebukser eller hettegenser de siste 10 årene. Mange andre både formelle og uformelle plagg å gå i. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du noen anelse om hvor selvmotsigende den setningen var 😜🤣

Jepp

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke jeans, de må isåfall ha stretch 

Skrevet

Jeg har ikke eid et par jeans på over 20 år (og ikke vist meg  offentlig i det på 25) og bruker så å si aldri bukser - jeg har alltid foretrukket skjørt og kjoler.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...