Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble slutt mellom exe og meg for 12 dager siden, og jeg har det skikkelig dritt. Han som gjorde det slutt med meg for han hadde masse problemer med oss og andre ting. Han føler seg tom innvendig og sier han må jobbe med seg selv nå. Vi var sammen i over 9 år, var myr krangling i forholdet. Vi har fortsatt kontakt og prater på tlf av og til. Men han er ikke klar for å møtes. Noen i samme situasjon som har en solskinnshistorie å komme med? Har et håp om at ting kan bedre seg med tiden og at vi kan møtes å prate ut om dette sammen. Men nå trenger han å være alene å få ting litt på avstand.

Anonymkode: 04484...824

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som går igjennom det samme?

AnonymBruker
Skrevet

Tiden leger de fleste sår

Anonymkode: d0e7f...824

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går igjennom det samme. Slutt nå nettopp etter 8 år.

vært mye krangling her og som går på tillitsbrudd fra hans side. Ang eks og kontakt med andre damer. (Ikke fysisk som jeg vet da hadde jeg dratt).

like vel har jeg mistet litt tillit og likevel prøvd. 
Han skifte personlighet fra kjærlig til kald og har plutselig sendt sms om brudd. Han tar ikke telefonen og sendte kun melding det var over. Jeg har ikke kontaktet han etter meldingen og leverte hans ting og nøkkel på trappa hans. Er veldig knust kort fortalt. Er noe med han som han skjuler iallefall. Han lå hos meg og var så kjærlig og vi planla ferie til høsten. Dagen etter dro han på jobb og plutselig ville han ikke snakke med meg. Prøvde ett døgn å ringe hsn og sendte meldinger men kom til slutt kort sms med slutt og at jeg måtte levere tingene hans. Verste måten han kunne gjort det på…. 

Anonymkode: cf973...9db

AnonymBruker
Skrevet

Joda, life goes on… det er tøffe dager, savner han og nærheten/sexen. Vondt å ha det sånn, men må bare stå i det og holde ut. Det går over!

Anonymkode: 93613...de6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...