Gå til innhold

Trekant/mangekant

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Jeg og har gode erfaringer med trekant med mannen min, en venn av mannen min og meg. Det har skjedd flere ganger.

Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å ville det. Men det var gøy og spennende.

En gang har jeg også hatt sex med denne mannen alene. Det var å gå over streken. Fortalte det til mannen min med en gang. Han tok det fint. Ble litt, men ikke altfor sjalu. Sier han hadde reagert mye sterkere dersom det var en annen jeg var utro med. Han har jo sett meg med mannen før.

Etter en stund hadde mannen min også sex med kameraten alene. Han fortalte det til meg. Jeg ble overrasket over egen reaksjon. Ble ikke sjalu, men synes det var spennende å snakke om. Ble lattermild, liksom. Rart.

Jeg vet i alle fall at min mann ikke ville rekspekterrt om jeg hadde hatt meg med han vi har hatt trekant med på egenhånd. Når man skal ha med seg en annen så burde man være to om det i et forhold og ikke eksprimentere med denne tredjepersonen på egenhånd (med mindre man får lov av partneren sin da) syns nå jeg.

Om mannen min hadde hatt seg med ei jente vi hadde hatt trekant med på egenhånd ville jeg tenkt at han hadde følelser for henne eller muligens likte henne bedre i sengen enn meg siden han valgte å være utro mot meg etter å ha "prøvd" henne sammen med meg...

Beklager at dette ble litt innvikla, men jeg håper dere forstår hva jeg mener. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...