Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye lommepenger pleier dere å gi til sambo i uka? jeg pleier å gi han 1000 slik at han kan kose seg ute med kompiser og se på fotball og kose seg med kebab etterpå.😊

Anonymkode: 71432...c2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener sønnen din? 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Lommepenger er vel det han har igjen etter regningene og maten er betalt, det bestemmer han helt selv. Men 4000 kr i mnd er dyrt hvis alt går til øl og mat ute. 

Anonymkode: 2b4e6...3ee

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig forsøk. 

Anonymkode: 95d6b...843

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wtf?😂 Dette kan du umulig mene😂 Hvem behandler sin partner som sitt barn?

Anonymkode: 9d85d...275

• Liker 1
Skrevet

Man gir ikke lommepenger til samboeren/mannen/konen sin. De er voksne mennesker som styrer økonomien sin selv. Man behandler ikke samboeren sin som et barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Vel, VI setter av en lik sum til hver av oss i lommepenger på månedsbudsjettet som tilsvarer 500 kr i uka. 

Anonymkode: 883c3...823

Skrevet

Jeg hadde ikke vært samboer med noen som prøvde å gi meg lommepenger og styre økonomien min. Det klarer jeg helt fint selv.

Er det noen god grunn til at du føler du må styre en voksen mann sånn (eller kvinne)?

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvor mye lommepenger pleier dere å gi til sambo i uka? jeg pleier å gi han 1000 slik at han kan kose seg ute med kompiser og se på fotball og kose seg med kebab etterpå.😊

Anonymkode: 71432...c2a

Du får ikke en god rotbløyte til under 3000,- i disse tider.

Jeg gikk i sexstreik til ukelønna ble hevet til 2500,-. Det opprinnelige kravet var 3500,-, men samboer har så mye lekkert undertøy….🙄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel, VI setter av en lik sum til hver av oss i lommepenger på månedsbudsjettet som tilsvarer 500 kr i uka. 

Anonymkode: 883c3...823

Hva skal det dekke? Det er jo lite om det skal dekke alt fra busskort og snacks til kosmetikk og klær. Men mye om alt dette kommer utenom.

Anonymkode: 2b4e6...3ee

AnonymBruker
Skrevet

Han har 3000 kr i måneden. Det samme har jeg.

Anonymkode: 6a1a8...a2c

Skrevet

Lommepenger faktisk 😂 Min samboer har sin egen trygd og trenger ikke lommepenger i tillegg 😂 Flink med pengene han har er han også 😊 

Morsomt forsøk på trolling 😂

AnonymBruker
Skrevet
Kittykat skrev (20 minutter siden):

Man gir ikke lommepenger til samboeren/mannen/konen sin. De er voksne mennesker som styrer økonomien sin selv. Man behandler ikke samboeren sin som et barn. 

Min ekssambo gjorde dette for meg i en periode. Det endte med at jeg kom meg skikkelig på beina økonomisk og han lærte meg mye om penger.

Han tok seg av gjelda min, ryddet opp i gammal dritt og jeg fikk 4500 kr i mnd i lommepenger. Trengte jeg mer, fikk jeg det da. Men målet var liksom å komme seg skikkelig på beina igjen.

Dette er 20 år siden. Nå sitter jeg i hus til 20 mill, årlig inntekt på 1,2 pluss at jeg tar ut utbytte, kan kalle meg millionær. 

Men har ikke kontakt med eksen da, han vet nok ikke noe om hvordan jeg har det nå, men takknemlig for at han hjalp meg, det er jeg. 

Anonymkode: 075c0...d05

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min setter over 10 000 på kortet mitt hver måned. Men får som oftest mer hvis jeg spør

Anonymkode: fdc3b...04b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min ekssambo gjorde dette for meg i en periode. Det endte med at jeg kom meg skikkelig på beina økonomisk og han lærte meg mye om penger.

Han tok seg av gjelda min, ryddet opp i gammal dritt og jeg fikk 4500 kr i mnd i lommepenger. Trengte jeg mer, fikk jeg det da. Men målet var liksom å komme seg skikkelig på beina igjen.

Dette er 20 år siden. Nå sitter jeg i hus til 20 mill, årlig inntekt på 1,2 pluss at jeg tar ut utbytte, kan kalle meg millionær. 

Men har ikke kontakt med eksen da, han vet nok ikke noe om hvordan jeg har det nå, men takknemlig for at han hjalp meg, det er jeg. 

Anonymkode: 075c0...d05

I en sånn situasjon, så kan jeg forstå det. Jeg tenkte på det når jeg skrev kommentaren min. Hvis man ikke er god med penger og ikke har økonomisk sans der og da i livet sitt, så er jo lommepenger en grei ting. Men utenom det så synes jeg ikke noe om at man skal gi partneren sin lommepenger og styre økonomien til partneren. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...