AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Skrevet 11. mai 2023 Jeg synes de er overalt jeg. I går var det to naboer som var sure for noe jeg ikke forsto. Spesielt dama er sur, hun sender mannen sin for å kjefte eller så bare glaner de surt. Og så var det en kollega i dag. Alle skulle ut, jeg kunne ikke, og så er hun liksom ikke like blid. Og en annen kollega er skitsur minst en gang i uka, blir mega sliten av det. Og så merkelige kommentarer her og der. Hadde en super dag jeg men så blir jeg så innmari påvirka når noen er sure. Og det er så mange som er sure. Jeg har ADHD og er ikke så flink til å la være å gruble på folk sitt humør, sliter med å bare riste av meg ting. Kansje noen har noen gode tips? Hvordan kan jeg bare slutte å gruble og tenke på sånt når folk er sure på meg? Anonymkode: 8fc74...fc9
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #2 Skrevet 11. mai 2023 Hvis noen folk er sure, er jeg bare glad jeg ikke har deres humør. Med mindre jeg må ha dem helt innpå meg, plager det ikke meg. Det er alltids en sur kollega, men med mindre de har et problem som kan fikses, så bare unngår jeg vedkommende. Jeg søker heller mot folk som er nøtrale, konstruktive eller positive. Hvis folk rundt meg kjefter, tar jeg på ørepropper. Anonymkode: 1fabe...255
Disney Adult Skrevet 11. mai 2023 #3 Skrevet 11. mai 2023 Skjønner ikke folk som gidder å gå rundt å være sure for alt mulig... Jeg bryr meg ikke nok til å være sur over sånne små ting
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #4 Skrevet 12. mai 2023 Som om jeg skulle skrevet innlegget selv. Jeg har også ADHD og blir veldig påvirket av folks humør, hvertfall hvis sinne/surhet er rettet mot meg. Og ja, da må jeg jobbe intenst med å få det ut av hodet, veldig slitsomt. Overtenking og analysering er «vi» gode på😓😵💫 Anonymkode: 1ca45...ba4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #5 Skrevet 14. mai 2023 Er dette personer du kan unngå? Synes folk som er sure uten grunn mot uskyldige er sykt uhøflige, og trenger å høre at oppførselen ikke er grei. Anonymkode: 536da...f93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå