AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Skrevet 11. mai 2023 Hei. Når lærer dere guttene deres å styre strålen om de står og tisser? Lærer dere dem å holde den selv? Eller holder du for han? Sønnen min er akkurat fylt to, og det er ganske stødig stråle, men er det ikke så kraftig, kan det lett treffe buksa. Han holder ikke i penisen, for det blir bare kaos fontene, og tror ikke han helt skjønner greia enda dette ved å styre 😅 Jeg pleier å unngå det, ved å bøye ham litt fremover, men i bhg jeg vet ikke hva de kan gjøre? Han har sølt på buksa et par ganger nå, men det er vel ikke innafor at de styrer tissen hans? Kan jeg be dem støtte ham litt i det her? Anonymkode: 9ca3e...08e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #2 Skrevet 11. mai 2023 La ham sitte å tisse, da får han tømt seg skikkelig. Han lærer seg tidsnok å stå å tisse. Anonymkode: cb715...ee4 15 5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #3 Skrevet 11. mai 2023 Lær han å sitte å tisse. Det er vel det han gjør i barnehagen også? Anonymkode: f4036...55a 12
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #4 Skrevet 11. mai 2023 La han sitte å tisse så slipper du søl. Jobba i barnehage og alle smågutter satt og tisset der. Mannen min sitter også å pisser. Anonymkode: 46b26...605 7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #5 Skrevet 11. mai 2023 Hos oss sitter gutta når de tisser. Mindre søl i tillegg. De står på offentlige toaletter da… Anonymkode: 667d5...71d 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #6 Skrevet 11. mai 2023 Jeg har lært mine å sitte å tisse. Når de blev så store at de gikk på offentlige doer alene sa jeg at der kan de stå og tisse. Da var de også store nok til at å styre strålen gikk automatisk. Anonymkode: 71b9a...80b 8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #7 Skrevet 11. mai 2023 Sitte , sitte , sitte! Det er svaret . Bare tull at de skal stå, ekte mannfolk sitter. Anonymkode: ef044...1fa 10 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #8 Skrevet 11. mai 2023 Man lærer ikke smågutter på knapt to år å stå og tisse. Alle småbarn sitter og tisser, samma om de er gutt eller jente. De kan gjerne fortsette med det til de blir voksne, så blir det mindre søl generelt. Det er ikke akkurat noen kunst å lære å stå når de er eldre og eventuelt treffer på situasjoner der det er mer praktisk å stå og tisse. Anonymkode: a14f4...8d7 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #9 Skrevet 11. mai 2023 Min sønn sitter og tisser fremdeles, og han er voksen. Lærte han aldri å stå og tisse som barn, rett og slett fordi man sparer så mye søl når en gutt eller mann sitter ned og tisser. Mindre søl og sprut overalt. Anonymkode: e7ddc...a0d 6 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #10 Skrevet 11. mai 2023 24 minutter siden, AnonymBruker said: Hei. Når lærer dere guttene deres å styre strålen om de står og tisser? Lærer dere dem å holde den selv? Eller holder du for han? Sønnen min er akkurat fylt to, og det er ganske stødig stråle, men er det ikke så kraftig, kan det lett treffe buksa. Han holder ikke i penisen, for det blir bare kaos fontene, og tror ikke han helt skjønner greia enda dette ved å styre 😅 Jeg pleier å unngå det, ved å bøye ham litt fremover, men i bhg jeg vet ikke hva de kan gjøre? Han har sølt på buksa et par ganger nå, men det er vel ikke innafor at de styrer tissen hans? Kan jeg be dem støtte ham litt i det her? Anonymkode: 9ca3e...08e Min på 4 har begynt nå å holde tissen. Nå som det har vært varmt noen dager har det vært perfekt å bare kaste klærne og fortelle at du kan tegne med tisse strålen. Anonymkode: f534e...99e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #11 Skrevet 11. mai 2023 Altså jeg er helt enig i at det er lurt å sitte å tisse, både ergonomisk og ja alt.. Det er jo også mer praktisk hvis man finner ut at man må tisse mens man bæsjer eller etter man har bæsja.. Jeg kan jo spørre dem. Grunnen til at han står er egentlig mest fordi det var lettest sånn ift bleieslutt. Han pleier å sitte om han bæsjer og han må tisse. Litt redd det skal føre til at han ikke vil på do lenger 😅 Anonymkode: 9ca3e...08e
ms. Perfect Skrevet 11. mai 2023 #12 Skrevet 11. mai 2023 Min på tre holder selv. Jeg vet ikke om far har lært han det, eller om han bare har skjønt det selv ved å se på pappa. Han sitter og tisser inne på do eller potte, men ute er det praktisk å stå.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #13 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Man lærer ikke smågutter på knapt to år å stå og tisse. Alle småbarn sitter og tisser, samma om de er gutt eller jente. De kan gjerne fortsette med det til de blir voksne, så blir det mindre søl generelt. Det er ikke akkurat noen kunst å lære å stå når de er eldre og eventuelt treffer på situasjoner der det er mer praktisk å stå og tisse. Anonymkode: a14f4...8d7 Hvordan gjør dere det når dere er uti skauen med smågutter i bleieslutt fasen da? Ser for meg at det er litt vanskeligere å sitte å tisse der.. Anonymkode: 9ca3e...08e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #14 Skrevet 11. mai 2023 58 minutter siden, AnonymBruker said: La ham sitte å tisse, da får han tømt seg skikkelig. Han lærer seg tidsnok å stå å tisse. Anonymkode: cb715...ee4 Er jo motsatt får ikke tømt skikkelig når man sitter Anonymkode: 348b4...027
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #15 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er jo motsatt får ikke tømt skikkelig når man sitter Anonymkode: 348b4...027 Hvor i all verden har du det fra? Anonymkode: 8f415...205
Gjest WhisperingWind Skrevet 11. mai 2023 #16 Skrevet 11. mai 2023 Min vitnet pappa tisse og kopierte🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #17 Skrevet 11. mai 2023 WhisperingWind skrev (16 minutter siden): Min vitnet pappa tisse og kopierte🤷♀️ Pappaen hans går på do alene, sønnen vår får ikke komme inn. Samt at pappaen sitter og tisser han også.. Anonymkode: 9ca3e...08e
Gjest WhisperingWind Skrevet 11. mai 2023 #18 Skrevet 11. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Pappaen hans går på do alene, sønnen vår får ikke komme inn. Samt at pappaen sitter og tisser han også.. Anonymkode: 9ca3e...08e OK. Vel i starten lærte jeg han å tisse og tørke seg stående. Men når han ble litt eldre så så han pappa tisse mht å dra forhuden bak for rettere stråle. Han tisser perfekt uten gris og tørker med papir etterpå. Endret 11. mai 2023 av WhisperingWind
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #19 Skrevet 11. mai 2023 Best å lære gutten å tisse stående først som sist. Hvis ikke blir han stående å tisse på buksa ved pissoar som ungdom eller ute i naturen. Len litt fremover, dra forhud tilbake så den ikke dekker hullet, ikke klem på penis men hold lett for å styre. Dette kan du godt lære han, han er jo så ung at det ikke er noe rart. Anonymkode: f4508...4b0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #20 Skrevet 11. mai 2023 Her har sønnen vær så god med å sitte å tisse på do. Orker ikke gris og tiss alle steder. Ute står han å tisser. Da hjelper vi han litt så han skal prøve å unngå å tisse ut klær/sko osv. Men han greier det nok like enkelt selv. Anonymkode: 209d9...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå