Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja - det lurer jeg på. Hva defineres som useriøst forhold?

Vi er begge i slutten av 30 årene, barn på hver vår kant fra tidligere ekteskap. Vi elsker hverandre, vært sammen i 1,5 år. Men jeg har ikke lyst til å flytte sammen, ikke i nærmeste fremtid - dette har jeg ikke kjent på før. Derfor undrer jeg litt.

Anonymkode: 61c99...9e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Useriøst forhold er vel mer der man ikke ser noen fremtid sammen og heller ikke elsker hverandre. 

Man er ikke useriøs selv om man er særboer. 

Anonymkode: e9a21...fd7

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Useriøst forhold er vel mer der man ikke ser noen fremtid sammen og heller ikke elsker hverandre. 

Man er ikke useriøs selv om man er særboer. 

Anonymkode: e9a21...fd7

Enig dette 

Anonymkode: 0d9e6...8fd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min er useriøse. Kan reise på ferie og krangle som gammalt ektepar. Han fikser snømåking og dritt hos meg, jeg sye gardiner og fikser så huset hans er hjemmekoselig for andre enn uteliggere osv. Men vi er ikke sammen og vi planlegger ikke høytider sammen selv om vi ofte tilbringer de sammen. Vi er det gamle ekteparet uten ekteskap. 

Begge mishandlet i oppveksten. 

Anonymkode: 03d97...ae3

Skrevet

Useriøst vil jeg si at er når en eller begge parter bare "leker" med forholdet; møter andre, flørter med andre eller ikke viser interesse for felles ting. Fremtiden eller andre planer er ofte en "sikker" greie på at forholdet går riktig vei, men dersom det stoppes av en eller annen grunn, og dere ikke føler gjensidige følelser, vil jeg si at forholdet enten er fortsatt i en start eller usikkert (ikke nødvendigvis useriøst, fordi det forbinder jeg bare med utroskap).

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...