AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Skrevet 11. mai 2023 Jeg bruker FrezyDerm sin solfaktor kjøpt på lyko og den var en virkelig gamechanger for meg. Holder huden mattere enn noe annet jeg har prøvd og irriterer ikke huden så jeg falt virkelig for dette europeiske merket! På nettsiden sin har de veldig mange interessante hudpleie produkter jeg ønsker å prøve, men jeg vil lese ingredienslisten før jeg kjøper så jeg ikke kjøper noe jeg garantert kommer til å reagere på. I motsetning til Lyko (som kun selger solkremen deres, ikke de andre produktene) så har de ikke oppgitt ingredienslisten på nettsiden så jeg har sendt mail to ganger og bedt om ingredienslisten på 10-15 produkter men ikke fått svar. Tror de at jeg skal kopiere formlene dems eller er det vanlig å holde sånt hemmelig? For meg blir det useriøst og dårlig men dette er jo et seriøst og bra merke. Hvordan kan jeg få oversikt over ingrediensene i produktene jeg er nysgjerrig på? Anonymkode: 3f02b...079
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #2 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg bruker FrezyDerm sin solfaktor kjøpt på lyko og den var en virkelig gamechanger for meg. Holder huden mattere enn noe annet jeg har prøvd og irriterer ikke huden så jeg falt virkelig for dette europeiske merket! På nettsiden sin har de veldig mange interessante hudpleie produkter jeg ønsker å prøve, men jeg vil lese ingredienslisten før jeg kjøper så jeg ikke kjøper noe jeg garantert kommer til å reagere på. I motsetning til Lyko (som kun selger solkremen deres, ikke de andre produktene) så har de ikke oppgitt ingredienslisten på nettsiden så jeg har sendt mail to ganger og bedt om ingredienslisten på 10-15 produkter men ikke fått svar. Tror de at jeg skal kopiere formlene dems eller er det vanlig å holde sånt hemmelig? For meg blir det useriøst og dårlig men dette er jo et seriøst og bra merke. Hvordan kan jeg få oversikt over ingrediensene i produktene jeg er nysgjerrig på? Anonymkode: 3f02b...079 Det er jo en litt veldig spesifikk «tidskrevende» mail, så sjekk heller andre nettsider for hvert produkt. Anonymkode: fc3cd...94e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #3 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo en litt veldig spesifikk «tidskrevende» mail, så sjekk heller andre nettsider for hvert produkt. Anonymkode: fc3cd...94e Jeg har naturligvis prøvd å finne ingredienslistene selv, men de ligger ikke noe sted på nett på andre nettsider heller. Jeg oversatt til og med en side med gresk språk (merket er gresk) Tar ikke så lang tid for de ansatte å klippe og lime inn ingredienslistene. Anonymkode: 3f02b...079
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå