AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Skrevet 11. mai 2023 Nå som rentene går opp, strøm, mat, drivstoff osv blir dyrere og dyrere. Får dere andre aleneforeldre der ute det til å gå rundt økonomisk? Hva må dere eventuelt kutte ned på? Hvilke planer har dere for sommerferien? Anonymkode: 83f33...3b4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #2 Skrevet 11. mai 2023 Bor rimelig (eier) men trangt. Har derfor grei økonomi. Kan fortsatt legge av penger. Men sparepengene må brukes til oppussing. Innenlandsferie. Budsjett på ca 12-15000kr til sommeren. Heldigvis er barna fortsatt små. Anonymkode: a50d6...f2d
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #3 Skrevet 11. mai 2023 Jeg merker at det er trangere….. 😖 Anonymkode: ec356...5e0 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #4 Skrevet 11. mai 2023 Jeg merker de økte prisene, men har foreløpig ikke kuttet ned på noe. Men det blir ikke noe voldsomt sommerferie, skal jobbe ekstra isteden i nabokommunen. Anonymkode: 9bed2...c27
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #5 Skrevet 11. mai 2023 Har avdragsfrihet på huslånet, det Gjør at jeg klarer meg greit i hverdagen for nå, er allerede rundt 10.000 bare på renter. Vi lever greit, 2 barn i barnehagealder. Reiser til familie i Oslo på ferie, så bor gratis der- vi bor langt i nord så bare flybillettene er på rundt 15k. Anonymkode: 1a859...970
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #6 Skrevet 11. mai 2023 Det går bra det. Har enda mye å gå på. Anonymkode: 6accd...ba6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #7 Skrevet 11. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Nå som rentene går opp, strøm, mat, drivstoff osv blir dyrere og dyrere. Får dere andre aleneforeldre der ute det til å gå rundt økonomisk? Hva må dere eventuelt kutte ned på? Hvilke planer har dere for sommerferien? Anonymkode: 83f33...3b4 Nå vil jeg ikke si at jeg er alene pappa siden jeg bare har ungene 60% (2stk barnehage barn) Ellers er jeg alene med hus ++++ men vi er heldige nok til å enda ikke trenge å se på hva forbruksvarer koster. Men når renta begynner å nærme seg 6-7% da vil boliglånet utgjøre ca 20.000 i mnd. Og da må jeg begynne å tenke på hva vi bruker penger på, for at vi fortsatt skal kunne ha friheten med reiser, badeland, lekeland. You name it. Som vi har i dag Anonymkode: f5d79...b60 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #8 Skrevet 11. mai 2023 Jeg har fastrente i husbanken og vi bor smått. Har ganske lavt forbruk, og ikke noen spesielle planer i sommer, annet enn å besøke besteforeldre. Får dekt flybillett av jobb fordi jeg tilfeldigvis har et oppdrag der i sommer😊 Eller kommer vi til å kose oss med sykkelturer, turer i skogen og til byen, møte venner osv i sommer. Vi bor i Oslo og det er masse å finne på med små barn her😊 Jeg sparer et par tusen i mnd. Anonymkode: 284a3...470
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå