Gå til innhold

Har jeg lov å bli skuffet over at ei jeg så opp til, er på Onlyfans?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fulgt ei på sosiale medier lenge nå. Syns hun er utrolig morsom og ikke minst vakker. Stor fan.

Og så fant jeg plutselig ut at hun er på Onlyfans. Da ble jeg veldig skuffet. Har jeg lov til det? Synes det virker så grisk når man allerede har millioner av følgere på alle sosiale plattform, men det er ikke nok - så man skal kle av seg på Onlyfans i tillegg.

Er man ekstremt bekreftelsessyk da?

Anonymkode: db62b...eaf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, du har jo alltid lov til å ha dine egne følelser. Noen blir man mer skuffet over tar dårlige valg, Enn andre! 

Hvem er det da? 

Anonymkode: 12b58...e33

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tja, du har jo alltid lov til å ha dine egne følelser. Noen blir man mer skuffet over tar dårlige valg, Enn andre! 

Hvem er det da? 

Anonymkode: 12b58...e33

Amanda Cerny

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt har du det. OF er for prostituerte.

Anonymkode: 059c1...db5

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

👏👏

Anonymkode: 86b7b...28a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har fulgt ei på sosiale medier lenge nå. Syns hun er utrolig morsom og ikke minst vakker. Stor fan.

Og så fant jeg plutselig ut at hun er på Onlyfans. Da ble jeg veldig skuffet. Har jeg lov til det? Synes det virker så grisk når man allerede har millioner av følgere på alle sosiale plattform, men det er ikke nok - så man skal kle av seg på Onlyfans i tillegg.

Hvis du ble skuffet, så har du jo lov til det, men bruker du ord som grisk, er du jo også sjalu. Men det er den mest brukte reaksjonen. Misunnelse av at folk tjener masse penger, skuffet over at "Drømmedama" viser seg naken til andre. Da er det naturlig å reagere sånn.. spesiellt hvis du har fulgt henne lenge, og fått følelser for henne er veldig vanlig også..

Så forelskelsen i ei slik "drømmedame" er faktisk veldig snål..😇

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jo ikke nødvendigvis så lett å tjene penger på Instagram og Tiktok. Onlyfans er betraktelig mer innbringende om du kan lykkes der.

Anonymkode: 80e78...9c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klart det. Å ha OF sier en god del om henne som person. 

Anonymkode: c04f0...221

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ingenting galt med prostituerte. Vi er alle prostituerte på forskjellige måter. 

Anonymkode: 1497c...c05

• Nyttig 1
Gjest Warrior
Skrevet

Selvfølgelig har du lov å bli skuffet. Det er ett fritt land. Ingen kan si hva du skal og ikke skal :) 

AnonymBruker
Skrevet

Tøs er tøs, og trash er trash, samme hvor mange følgere de har.

Anonymkode: 914bf...4c1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Tøs er tøs, og trash er trash, samme hvor mange følgere de har.

Anonymkode: 914bf...4c1

Ingen mennesker er søppel. Du kan mislike handlingene deres så mye du vil, men å rangere mennesker etter verdi på den måten du gjør, og omtale noen som verdiløse, er bare trist.

En prostituert er også et menneske og er like mye verdt som andre. En dame på OnlyFans skader ihvertfall ingen andre mennesker. Mobbing derimot, er skadelig oppførsel.

Anonymkode: 538a3...14b

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja , med god grunn også.

Anonymkode: 8468b...f3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Ingenting galt med prostituerte. Vi er alle prostituerte på forskjellige måter. 

Anonymkode: 1497c...c05

Hvordan er jeg prostituert?

Anonymkode: 8468b...f3e

AnonymBruker
Skrevet

Hva får du egentlig igjen av å følge slike mennesker på sosiale medier? 

Når det gjelder onlyfans så bekrefter det bare hva som er hennes sanne jeg. 

Totalt uten moral og etikk pluss manglende forståelse for hennes egne handlinger. 

Hun et prostituert, og bør behandles således. 

Anonymkode: 5bedd...b78

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei man trenger ikke være bekreftelsessyk. Hvis hun uansett bruker tid på å ta bilder av deg så hvorfor ikke tjene penger på det. Smart business girl vil jeg heller se hun som 

Anonymkode: 59ffe...25c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Amanda Cerny

Men hun har jo allerede veldig seksuelt innhold, hvordan blir du overasket over at hun er på OF?

Anonymkode: 1d619...7a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei det er ikke det. Til og med tegnekunstnere bruker Onlyfans for å legge ut kunsten sin slik som på patreon. 

Onlyfans har hjulpet med å forhindre at mange som ellers måtte ha solgt sex for å overleve nå slipper det, og kan selge bilder og chat tjenester istedet. Å selge bilde av puppene eller føttene dine eller chatte med ensomme menn gjør deg ikke til en prostituert. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke ned på horer, en får gjøre som man vil. Men helt uaktuelt for meg å ha noen som helst nær relasjon med noen som selger kroppen sin for penger.

Anonymkode: eedb4...b47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Totalt uten moral og etikk pluss manglende forståelse for hennes egne handlinger. Hun et prostituert, og bør behandles således. 

Anonymkode: 5bedd...b78

Nå er jeg veldig spent her, hvordan mener du er riktig og passende behandling for en prostituert? Utdyp dette er du grei

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...