Gå til innhold

Hevelse under ene armhulen. Opplevd det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i ca to uker kjent at jeg er noe nummen i overarm/armhulen på ene siden. Har ikke tenkt sånn veldig mye på det. Går mye tur f.eks og har tenkt jeg sikkert har strekt armen eller noe uten å huske det. 

Men i går kjente jeg ordentlig etter. Er litt hevelse under armen. Ikke vondt. Jeg sluttet å amme for 6 uker siden, men jeg ammet lite og har aldri hatt spreng eller problemer med brystbetennelse osv. Lurer jo litt på om hevelsen kan komme av ammeslutt? 

Skjønner ingenting kan vite, men kanskje opplevd det selv? Jeg er 27år. Har ingen andre problemer. Var forskjøvet for 4 uker siden. Føler meg helt frisk nå. Kan lymfeknuter vare så lenge?

Anonymkode: 15de2...6dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være alt fra en forbigående hevelse der det blir med den ene gangen til kreft. Selv så hadde jeg hevelser flere ganger før det til slutt sprakk opp, for min del var det HS.

Uansett, er du bekymret så går du til lege, i teorien så har de mer peiling enn oss her inne. 

Anonymkode: 6ac8e...380

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan jo være alt fra en forbigående hevelse der det blir med den ene gangen til kreft. Selv så hadde jeg hevelser flere ganger før det til slutt sprakk opp, for min del var det HS.

Uansett, er du bekymret så går du til lege, i teorien så har de mer peiling enn oss her inne. 

Anonymkode: 6ac8e...380

Hva er HS? 

Tar meg nok en tur til legen s art da det er diverse annet jeg må ta opp også.

Anonymkode: 15de2...6dd

AnonymBruker
Skrevet

Hovne lymfekjertler uten kjent grunn og som har vært sånn en stund hadde jeg sjekket opp hos lege. 

Anonymkode: fcf95...c8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...