AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #21 Del Skrevet 12. mai 2023 2 hours ago, Veggdyret said: Vel, nei. Én gang - joda. To ganger - kanskje. Men dersom du gjentatte ganger har sex med menn som du mener er på ditt nivå, og blir dumpet etterpå, da er det egentlig bare to mulige forklaringer. Enten så er du faktisk IKKE på deres nivå, eller så er du skikkelig dårlig i senga. SKIKKELIG. Av typen der du kliner som en død glassmanet, ligger stiv som en planke og griper tak med tenna under suging. Husk at nivå ikke bare er utseende, selv om det er lurt å gå etter en partner som er noenlunde på ditt nivå utseendemessig også, så er det mange faktorer som kan dra deg opp og ned på attraktivitetsskalaen etter at utseendet har blitt plassert. Sånn som humor, intelligens, sjarm, interesser, fremtidsplaner, og til og med sånne kjedelige faktorer som utdanning, jobb, bosituasjon og fortid (herunder tidligere ekteskap, barn, etc). Jeg bare syns det er en destruktiv tankegang at hvis damen ikke fikk mer enn sex var hun ikke på høyt nok nivå, for det kan være at man gjentatte ganger går etter menn som unngår forhold for eksempel. Personlig har jeg opplevd menn som bare ønsket sex eller forsvant etter sexen, men så har jeg og opplevd flør og etter det at kjekke og flotte menn ønsket mer og ville date meg seriøst etter det som kanskje bare skulle være litt uforpliktende moro. Hadde jeg gitt opp etter de som bare ønsket sex hadde jeg jo ikke visst bedre og trodd jeg ikke var god nok. Anonymkode: b4f5d...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 12. mai 2023 #22 Del Skrevet 12. mai 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bare syns det er en destruktiv tankegang at hvis damen ikke fikk mer enn sex var hun ikke på høyt nok nivå, for det kan være at man gjentatte ganger går etter menn som unngår forhold for eksempel. Personlig har jeg opplevd menn som bare ønsket sex eller forsvant etter sexen, men så har jeg og opplevd flør og etter det at kjekke og flotte menn ønsket mer og ville date meg seriøst etter det som kanskje bare skulle være litt uforpliktende moro. Hadde jeg gitt opp etter de som bare ønsket sex hadde jeg jo ikke visst bedre og trodd jeg ikke var god nok. Anonymkode: b4f5d...53a Selv menn som "ikke vil ha et forhold", vil plutselig ha et forhold dersom de møter drømmedama (med mindre de er alvorlig tilknytningsskadet). Det trenger jo allikevel ikke bety at du er dårlig på noen måte, bare at dere ikke matchet på humor, interesser, fremtidsplaner, eller at kjemien rett og slett aldri dukket opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #23 Del Skrevet 12. mai 2023 Disse tingene er sannsynligvis mye mer sammensatt og komplekst enn hva som folk skriver her. Men en grei tommelfingerregel er: Hvis du som mann aldri får sex, så gjør du sannsynligvis mye feil, og dette veier mye tyngre enn at mannen eventuelt ikke er særlig pen eller fysisk attraktiv. Hvis du som dame bare får sex, så gjør du sannsynligvis mye feil, og dette veier mye tyngre enn at du som dame eventuelt er veldig pen og veldig fysisk attraktiv. Er egentlig ganske enkelt. Anonymkode: 51839...894 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #24 Del Skrevet 12. mai 2023 20 minutter siden, Veggdyret said: Selv menn som "ikke vil ha et forhold", vil plutselig ha et forhold dersom de møter drømmedama (med mindre de er alvorlig tilknytningsskadet). Det trenger jo allikevel ikke bety at du er dårlig på noen måte, bare at dere ikke matchet på humor, interesser, fremtidsplaner, eller at kjemien rett og slett aldri dukket opp. Ja, er jo det jeg skrev og 😄 Det trenger ikke bety at man er dårlig men at man ikke var en match Anonymkode: b4f5d...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #25 Del Skrevet 12. mai 2023 Jeg ville sagt eksen min er en 7'er utseendemessig. Jeg er nok en 4-5'er. Men det var jo personligheten mi som gjorde at han ble sammen med ei "under" han utseendemessig. Du kommer laaaaangt med god humor, være opptatt av noe annet enn reality shows, botox og fillern. Er du litt trent i tillegg og nogenlunde velkledd så har du sjans på maaaange. Anonymkode: 08767...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #26 Del Skrevet 12. mai 2023 Det kommer vel an på hva du vektlegger. Da jeg traff mannen min, så syntes jeg kvaliteter som intelligens, omgjengelighet, humor, omsorg osv...var veldig mye viktigere enn hvor pen en fyr er. Jeg har hatt mine pene fyrer, og er vel egentlig veldig pen selv. Derfor vet jeg hvor utrolig lite det egentlig har å si. Jeg mener jo at mannen min er verdens flotteste, han har fantastisk smil, og alle liker han, men han elsker meg over alle. Vi har samme humor, ingen dager er kjedelig, han har aldri sviktet meg, og stiller alltid opp. Han er den tryggeste, samtidig som han aldri er kjedelig. Vi har vært sammen i snart 20 år.- Jeg husker venninnene mine mente at han ikke var bra nok for meg. Antageligvis fordi han ikke så ut som de tidligere kjærestene jeg hadde hatt. Du kunne ikke putte han inn i et boyband, for å si det slik. Jeg forstod jo at han kanskje var hakket for bra for meg, eller kanskje bare perfekt. Så er det jo sånn at jeg kanskje faller litt i attraksjon gjennom årene, men han blir bare kjekkere og kjekkere. Jeg er mer tent på han nå enn noensinne. Han mener jeg er den deiligste dama i verden fortsatt. Så hvor smart er du? Hvilket nivå er du sikter deg etter? Anonymkode: bd23d...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #27 Del Skrevet 12. mai 2023 Veggdyret skrev (1 time siden): Selv menn som "ikke vil ha et forhold", vil plutselig ha et forhold dersom de møter drømmedama (med mindre de er alvorlig tilknytningsskadet). Det trenger jo allikevel ikke bety at du er dårlig på noen måte, bare at dere ikke matchet på humor, interesser, fremtidsplaner, eller at kjemien rett og slett aldri dukket opp. Nei, det stemmer ikke. Jeg kjenner flere menn som rett og slett ikke ser verdien i et forhold. De dater smellvakre, smarte og hyggelige damer, men på et uforpliktende grunnlag. De vil rett og slett ikke ha forhold. Bare se på den nye trenden i Japan - mange menn ønsker heller å fokusere på jobb og ha en gummidukke hjemme som de kan kose seg med, enn å ha dame. Anonymkode: 3b52b...599 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #28 Del Skrevet 12. mai 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kjenner flere menn som rett og slett ikke ser verdien i et forhold. De dater smellvakre, smarte og hyggelige damer, men på et uforpliktende grunnlag. Dette er ønsketenkning altså. Får du bare sex så bommer du. Anonymkode: d6480...953 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #29 Del Skrevet 12. mai 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det stemmer ikke. Jeg kjenner flere menn som rett og slett ikke ser verdien i et forhold. De dater smellvakre, smarte og hyggelige damer, men på et uforpliktende grunnlag. De vil rett og slett ikke ha forhold. Bare se på den nye trenden i Japan - mange menn ønsker heller å fokusere på jobb og ha en gummidukke hjemme som de kan kose seg med, enn å ha dame. Anonymkode: 3b52b...599 Kjenner også 2 slike menn, de er veldig attraktive men er klare på at de aldri skal ha forhold, begge nærmer seg 40 og har aldri hatt dame før. Begge sier de mister interessen for alle damer som ønsker mer enn sex, selv om de i utgangspunktet var interessert takler de ikke treffe damer hvis de ønsker mer enn noe uforpliktende Anonymkode: b4f5d...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bovina sancta Skrevet 12. mai 2023 #30 Del Skrevet 12. mai 2023 Jeg forstår ikke disse nivågreiene, men jeg vil si at jeg og mannen min er ca jevnbyrdige på de fleste områder. Vi har ganske lik familiebakgrunn, samme livssyn og likt nivå på utdanning. Vi har samme humor og utfyller hverandre bra der hvor vi er ulike. Viktigst av alt er at kjemien stemmer og vi ler mye sammen. Vi kan være helt oss selv når vi er sammen, og har aldri giddet å drive med noe spill, selv fra helt i starten. Vi har vært sammen i mange år så det må jo bety at vi er en god match. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #31 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Disse tingene er sannsynligvis mye mer sammensatt og komplekst enn hva som folk skriver her. Men en grei tommelfingerregel er: Hvis du som mann aldri får sex, så gjør du sannsynligvis mye feil, og dette veier mye tyngre enn at mannen eventuelt ikke er særlig pen eller fysisk attraktiv. Hvis du som dame bare får sex, så gjør du sannsynligvis mye feil, og dette veier mye tyngre enn at du som dame eventuelt er veldig pen og veldig fysisk attraktiv. Er egentlig ganske enkelt. Anonymkode: 51839...894 Uenig her. Om en mann bruker f.eks. Tinder så skal man ikke langt ned på utseende før han aldri får matcher. En litt mindre heldig mann vil få omtrent 0, siden det i utgangspunktet er så mange flere menn enn kvinner, og disse i tillegg gir langt flere likes for å kompensere. Det blir heeelt skjevt. Det er ikke så mye å gjøre med det, annet enn å tvinge kvinner til å dele ut mer enn 5% likes på et vis, men slik er det når "dating" har blitt så skrudd. Jeg har sett begge deler; en ganske gjennomsnittlig mann som egentlig bare kan slette Tinder siden han aldri vil få en match, og en litt over gjennomsnittlig kvinne som får så mange matcher hun vil, men ender opp med de mest sjarmerende av dem som det ikke blir forhold med. Anonymkode: 58455...4cd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #32 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 11.5.2023 den 14.23): Jeg har forvillet meg inn i den store datingverdenen. Og ser jo så mange skriver her på KG at man må finne seg noen på sitt nivå. Og hvordan vet man dette nivået? Er dette mest tenkt på utseendemessig, personlighet, verdier eller livsstil? Anonymkode: 6c72c...8bf Nivå? Hva i all verden er nivå? man møter en man liker. Er det gjensidig så toppers. begrep som «nivå» og «liga» er irrelevant. Møter jeg en fyr jeg tiltrekkes av, så vet jeg det før jeg vet hva han er utdannet som, hva han jobber med, hans økonomiske status og andre irrelevante ting når det gjelder attraksjon. Anonymkode: 5081a...121 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #33 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 11.5.2023 den 19.25): Det dem mener er at "like barn leker mest" feks om du ts tjener dobbelt så mye som han du dater da. Anonymkode: bf698...93d Hvordan i all verden vet man hvor mye en date tjener? Jeg vet ikke en gang hvor mye min samboer igjennom 19 år tjener. Kunne ikke falt meg inn å spurt om økonomien til en jeg datet. Noe så uinteressant. Eneste som er kjedeligere er om folk skal snakke om jobben sin. Kjedelig nok å snakke om egen jobb om ikke man må høre om andre sin i tillegg 🙄😴😴😴 Anonymkode: 5081a...121 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå