Gjest Kvaksen Skrevet 6. januar 2006 #1 Del Skrevet 6. januar 2006 Ser at det er mange som spør angånde butikkjobber her. Jeg synes det virker så kjedelig å jobbe som ekspeditør i butikk, og veldig slitomt. Hva er det som er så atraktivt med å jobbe i butikk? Dårlig lønn ser det ut til at det er også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. januar 2006 #2 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg har jobbet i flere butikker, både deltid og heltid, og synes det var kjempemoro da jeg solgte varer jeg selv likte veldig godt. Å jobbe i kiosk/lekebutikk osv. var derimot gørr kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvaksen Skrevet 6. januar 2006 #3 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg har jobbet i flere butikker, både deltid og heltid, og synes det var kjempemoro da jeg solgte varer jeg selv likte veldig godt. Å jobbe i kiosk/lekebutikk osv. var derimot gørr kjedelig. ← Ja, hvis man elsker blomster og jobber i blomsterbutikk f eks, kan jeg skjønne det. Hvis det er noe man har som hobby eller interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #4 Del Skrevet 6. januar 2006 Drtkjedelig å sitte en hel dag i kassa ihvertfall. Og slitsomt. Jobbe i klesbutikk derimot er bedre. Litt mer forskjellg å gjøre. Tjener faktisk ganske bra jeg. Men er 40 år da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 6. januar 2006 #5 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg jobbet i matbutikk i et år. Og jeg må ærlig innrømme at det var grusomt kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. januar 2006 #6 Del Skrevet 6. januar 2006 Matbutikk er gørr, men stortrives i klesbutikk. Jobber som dekoratøt da, blir jo litt annerledes, men har jobbet som selger/avdelingsansvarlig også. Trivdes med det. Lønna er så som så, men har man det bra på jobb er ikke det alfa omega synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2006 #7 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg trivdes med å jobbe i butikk så lenge det var en strøm av kunder som holdt meg opptatt hele tiden, men det ble fort kjedelig i daue perioder uten kunder og annet forefallende arbeid. Men det er slitsomt å være på bena hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 6. januar 2006 #8 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg satt i kassa på en matbutikk i studietida og det var ihvertfall kjedelig. Har jobbet i klesbutikk også, men var ikke pågående nok mot kundene. Smilte og sa "Hei, si i fra hvis du trenger hjelp" når de kom inn, men gikk ikke etter dem rundt i butikken og sa "Den er veldig fin på!" hver gang de tok fram et plagg. Det var greit å slutte der, temmelig intetsigende jobb. Og den fæle musikken jeg måtte høre på hele dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belit Skrevet 6. januar 2006 #9 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg syntes det var ganske morsomt å jobbe i parfymeri. Men jeg var bare ekstrahjelp - tror jeg hadde syntes det ble for mange like dager hvis jeg jobbet der på heltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 6. januar 2006 #10 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg jobba i kiosk et års tid, og det likte jeg. Jobba aleine og fikk styre som jeg sjøl ville. En tippekiosk, med mange faste kunder som kom innom om kvelden for å se på lyntoto -koselig. Har jobba i butikk også, og må si at det spørs veldig hvem man jobber sammen med! Jobba en dag fast i uka sammen med bare venninna mi, og da hadde vi det veldig gøy Også de dagene det er mye å gjøre går jo tida kjempefort! Men å ha lite og gjøre og samtidig jobbe sammen med en man ikke kommer så godt overens med er dødskjedelig..... :icon_frown: Men kunne aldri aldri tenkt meg å jobbe i butikk resten av livet! Er for lite utfordrende, og gir meg ingenting! Som deltidsjobb ved siden av studier derimot, er det helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #11 Del Skrevet 6. januar 2006 Da jeg studerte til sivilingeniør i Trondhjem jobbet jeg i en klesbutikk gjennom hele studiet. Det var ganske gøy faktisk Lønnen er lav men en slik jobb er da mye bedre enn mange andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. januar 2006 #12 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg har en ok utdannelse og en ganske så ok jobb/stilling også, men savner faktisk å jobbe i butikk jeg da (ikke matbutikk). Lønna stopper meg foreløpig fra å bytte jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Claire Skrevet 6. januar 2006 #13 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg elsket butikkyrket før, men nå tror jeg at jeg er for gammel. At butikkyrket er så populært er nok fordi det er forholdvis lett å få seg en butikkjobb, grei lønn (uten å ha noe utdannelse), rabatt i butikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #14 Del Skrevet 6. januar 2006 Har jobbet i matbutikk-det var ikke morsomt. Fryktelig kjedelig. Nå jobber jeg ved siden av utdanning i klesbutikk. Dette er veldig koselig, synns ikke det kan sammenlignes med matbutikken, liker meg godt i klesbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2006 #15 Del Skrevet 7. januar 2006 Jobber deltid i kasse, jeg, samtidig som jeg går på skole. Synes det er fint arbeid, jeg, men det er utrolig godt samhold mellom de ansatte da, noe som gjør slik at man trives mye mer, men i lengden kan det bli slitsomt og stressende, og jeg tror ikke jeg hadde orket å jobbe heltid i kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2006 #16 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har jobbet i en kelsbutikk (kjede) og mistrivdes noe utrolig. Hadde mye med arbeidsmiljøet å gjøre, de som jobba der fra før av hadde sine interne konflikter og det merka man veldig godt på hvordan de snakket til hverandre. I tillegg fikk jeg utrolig vondt i kneet etter å ha stått i 7,5 time om dagen. Sliter med det enda, selv om det er 1,5 år siden jeg sluttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #17 Del Skrevet 7. januar 2006 Da jeg studerte til sivilingeniør i Trondhjem jobbet jeg i en klesbutikk gjennom hele studiet. Det var ganske gøy faktisk Lønnen er lav men en slik jobb er da mye bedre enn mange andre.. ← Enig, klesbutikker kan være kult å jobbe i Når det er stille i butikken kan man lese magasiner og ringe rundt til venninner i inn- og utland, man kan kjøpe is og pizza og gode luncher, samt masse sjokolade og godterier Kommer det kunder er det bare å legge det fra seg for å ekspedere dem eller vise dem plagg/klær som kan passe dem. Mange typisk pene jenter jobber i klesbutikk ved siden av studiene og jobben kan være skikkelig digg, men ikke lønnen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2006 #18 Del Skrevet 7. januar 2006 Enig, klesbutikker kan være kult å jobbe i Når det er stille i butikken kan man lese magasiner og ringe rundt til venninner i inn- og utland, man kan kjøpe is og pizza og gode luncher, samt masse sjokolade og godterier Kommer det kunder er det bare å legge det fra seg for å ekspedere dem eller vise dem plagg/klær som kan passe dem. Mange typisk pene jenter jobber i klesbutikk ved siden av studiene og jobben kan være skikkelig digg, men ikke lønnen da. ← Der jeg jobbet hadde vi ikke lov til å snakke til hverandre engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #19 Del Skrevet 7. januar 2006 Der jeg jobbet hadde vi ikke lov til å snakke til hverandre engang... ← Huff da, det må kanskje ha vært Popin det? De er jo ganske strenge og kontrollerende. Jeg jobbet i en privat forretning i et stort og noe eksklusivt kjøpesenter. Skikkelig digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå