Gå til innhold

Datingapper, matcher uten noe mer...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er helt fersk i dating, men har i det minste oppdaget at jeg stadig matcher med noen uten noe mer initiativ til kontakt. Jeg vet jeg kan være først ute til  å ta kontakt også i 2023, men fordi jeg har en forhistorie med å tiltrekke meg veldig laidback og tafatte menn ønsker jeg å være tilbakelent denne gangen for å havne i samme fella igjen. 

Dere som har vært i gamet en stund, er det sånn at man matcher med noen, også bare tar den en stund før noen begynner å prate? Ligger man som en slags reserve?

Anonymkode: 8b120...ada

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye mer sånn nå enn tidligere, hadde tinder i 2018 og husker alle matcher skrev. Nå skriver ingen etter match, selv ikke de som har superliket meg og lagt med sånn notat hvor det står «fantastisk nydelig 😊» skriver etter jeg har sveipet de til høyre. Er folk lei av tinder tro?

Anonymkode: 46809...8a1

AnonymBruker
Skrevet

Så rart, jeg fikk svar av sånn omtrent 80%

Anonymkode: 201f0...020

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er mye mer sånn nå enn tidligere, hadde tinder i 2018 og husker alle matcher skrev. Nå skriver ingen etter match, selv ikke de som har superliket meg og lagt med sånn notat hvor det står «fantastisk nydelig 😊» skriver etter jeg har sveipet de til høyre. Er folk lei av tinder tro?

Anonymkode: 46809...8a1

Møkk lei. Folk skriver sjelden på eget initiativ, og svarer sjelden på meldinger. Mange er nok ekstremt trøtte av hele prosessen.

Anonymkode: 5a848...cfc

AnonymBruker
Skrevet

Enten er de lei av å ikke få svar, eller så har de så mange etter seg at de ikke klarer å holde tritt. Det er nok uansett snakk om menn med alternativer da, så du må nest sannsynlig være mer frempå om du skal få innpass. Alternativet er mest sannsynlig at ingenting skjer

Anonymkode: 3c850...507

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har matchet med ca 20, er vel 6 stk som har skrevet til meg. 2 av dem har jeg aldri fått noe mer svar av etter jeg har svart dem 😂

Anonymkode: 2b1ad...662

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...