Kaudervelsk Skrevet 11. mai 2023 #1 Skrevet 11. mai 2023 Har gått på cerazette i snart ett brett (1 mnd). Har kjent meg engstete og nedstemt i det siste, og det har tatt av nå i de siste dagene. Jeg har vært deprimert tidligere (av meg selv og en annen gang av hormonspiral), og jeg er veldig redd for å tukle med humøret mitt. Synes det er voldsomt å akseptere manglende livsgnist i 3 måneder (som er den anbefalte "ventetiden"). Jeg vet det er veldig individuelt med p-piller og at man må prøve seg frem. Fikk resept på Loette i går og vurderer å bare gå rett over på de i stedet, som har mindre gestagen enn cerazette pluss østrogen (eller østrogen-lignende hormon). Er det innafor at jeg bytter merke etter så "kort" tid?
Kaudervelsk Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #2 Skrevet 11. mai 2023 I tillegg begynte jeg å blø etter samleie i går, selv om jeg ikke skal ha mensen.
Sofakona Skrevet 11. mai 2023 #4 Skrevet 11. mai 2023 Prøv p ring...her går hormoner så si rett til der det skal og ikke igjennom mage etc
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #5 Skrevet 11. mai 2023 Så lenge du har snakket med legen, syntes jeg fint du kan bytte til nytt merke når brettet du går på nå er ferdig. Anonymkode: 5ddd2...03b 1
Kaudervelsk Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2023 Sofakona skrev (4 minutter siden): Prøv p ring...her går hormoner så si rett til der det skal og ikke igjennom mage etc Leste faktisk nettopp om den og har vurdert den! Så takk for bekreftende svar 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå