Gå til innhold

Hvor mange skritt går du på det minste ila en dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er i mammapermisjon og klokka viser aldri under 10k.

Anonymkode: ccffb...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

15 tusen er bare ett tall. Men det å ikke akseptere at man går mindre enn det tallet man har bestemt seg for, er en form for selvskading. Vi kan godt si 75 000 skritt per dag om det gjør eksempelet bedre for deg? eller å ha trent i 350 minutter? eller ha spydd 33 ganger? 

Anonymkode: 3f994...558

Ja, 15 tusen er bare et tall. 

Og jeg sier det igjen, har sett mange verre former for selvskading enn dette. Blant annet mine håndledd. 

Hadde du skrevet 75 tusen skritt, hadde eksempelet vært "bedre" for meg ja. Det er stor forskjell på å gå 15 000 skritt hver dag og det å må spy 33 ganger på rad. 

Jeg skjønner hva du mener, men 15000 skritt er ikke mye, selv om det er en tvangshandling. Bortsett fra selve tvangen, er ikke 15000 skritt daglig i nærheten så skadelig som de andre eksemplene du kommer med. 

Anonymkode: 1d87a...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri under 12000 med mindre jeg er syk. Mål om minst 18000 skritt om dagen. Ligger på 19000 i snitt til nå i år. Liker å være aktiv, men liker ikke treningssenter eller løping. Å gå er min trening og favorittmosjon. 

Anonymkode: 8b0f1...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en vanlig dag prøver jeg å legge meg på rundt 5000 skritt. Enten jeg går med bikkja eller ikke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjennomsnitt på 18,000-20,000 skritt. 
Har en jobb der jeg er på beina stort sett hele dagen. 

Anonymkode: ee8ea...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I snitt, over 15000. I dag er den dagen med færrest og dvs rett over 12000.

jeg går til og fra jobb (rundt 3 km hver vei) hver eneste dag, i tillegg har jeg 2-3 ganger i uka hvor jeg løper eller går lang fjelltur og havner på over 20 000. Har også en aktiv jobb (personlig trener) og høster nok flere skritt der også. Samtidig er det et bevisst valg å gå til jobb, så jeg får det ikke helt gratis heller. Det er en prioritering jeg trives med da de 20-30 minuttene gir en god start og en god avslutning på arbeidsdagen og lar meg koble av fra jobb 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...