Gå til innhold

Hvor mange skritt går du på det minste ila en dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

To dager i uka går jeg 8000 skritt for trening, men ifølge appen er gjennomsnittet mitt 2000skritt pr dag for de to dagene jeg har hjemmekontor er jeg stort sett bare inne og det er jeg ofte i helgene for å slappe av også og da går jeg ikke mer enn 240 skritt inne hjemme ila en dag 🙈 Er det veldig ille? Hva med dere? 

Anonymkode: cb714...3fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De dagene jeg bare dasser hjemme, kommer jeg sjelden over 4 000. 

Heldigvis er det få sånne dager. Jeg går inn for å være aktiv. 

Jeg sitter på hjemmekontor minst 4 dager i uken, og har da kjøpt kontortredemølle. Går nesten 20 000 skritt på den ila en vanlig arbeidsdag. I tillegg går jeg minst 3 km ifbm barnehagelevering/henting hver dag. 

Anonymkode: 443aa...255

Skrevet (endret)

240skritt er imponerende!😅 

Har du smartklokke, eller bruker du telefonen? For hvis du bruker telefonen, viser den gjerne færre skritt enn hva som er reelt.

På en skikkelig lat/syk dag, er jeg kanskje under 1200skritt(målt med smartklokke). Tror nesten ikke på at det går an å bare gå 240skritt på en hel dag. Da må man ha liten leilighet isåfall🙈

Endret av sstinemor
AnonymBruker
Skrevet

På gjennomsnittlige dager på jobb måler klokka 10 000-12 0000 skritt. 

En rolig fridag måler den kanskje rundt 5000. Men som regel går jeg tur for å få minst 10 000. 

Anonymkode: 66e1e...d26

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg er syk er det ikke så mye, ellers ligger  jeg som regel aldri under 10 000. som regel er jeg oppe i 13 000-17 000 på en dag. 

Anonymkode: 0e168...6c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å ligge på minst 30 000 skritt. Hadde som mål 40 000 skritt hver dag i mai, men har vært så tett noen dager, så da røk det. Målet for måneden er over 1 million skritt. 

Ja jeg går unormalt mye.

Anonymkode: 1b77f...91d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt ett regime der jeg ligger på minimum 15 tusen skritt om dagen. Er jo en slags selvskading det og, og ikke akseptere at fitbiten viser under 15000 skritt før man legger seg. 

Anonymkode: 3f994...558

Skrevet

Rundt 4000. Da har jeg både vært på jobb (kontorjobb) og trening. Er det løpeøkter blir det selvsagt mer. I helgene er jeg ofte langt over 10000 da jeg ikke klarer sitte hjemme en hel dag. 

AnonymBruker
Skrevet
Ellah skrev (14 minutter siden):

Rundt 4000. Da har jeg både vært på jobb (kontorjobb) og trening. Er det løpeøkter blir det selvsagt mer. I helgene er jeg ofte langt over 10000 da jeg ikke klarer sitte hjemme en hel dag. 

Ender alltid opp med 6-7000 på det minste. Men vanlig å nå 10.000 og av og til mer. Har barn og går til jobb, så skrittene samler seg fort opp. 

Anonymkode: b1eda...07e

AnonymBruker
Skrevet

Hender jeg har dager på under 1000 skritt, men det er kanskje 10 dager i året.

Ellers ligger jeg aldri under 8000 skritt. En god dag på jobb passerer jeg lett 20 000 skritt. 

Anonymkode: 1d87a...884

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hatt ett regime der jeg ligger på minimum 15 tusen skritt om dagen. Er jo en slags selvskading det og, og ikke akseptere at fitbiten viser under 15000 skritt før man legger seg. 

Har sett verre former for selvskading og 15 000 skritt om dagen er da ikke overveldende mye. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Har sett verre former for selvskading og 15 000 skritt om dagen er da ikke overveldende mye. 

15 tusen er bare ett tall. Men det å ikke akseptere at man går mindre enn det tallet man har bestemt seg for, er en form for selvskading. Vi kan godt si 75 000 skritt per dag om det gjør eksempelet bedre for deg? eller å ha trent i 350 minutter? eller ha spydd 33 ganger? 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

To dager i uka går jeg 8000 skritt for trening, men ifølge appen er gjennomsnittet mitt 2000skritt pr dag for de to dagene jeg har hjemmekontor er jeg stort sett bare inne og det er jeg ofte i helgene for å slappe av også og da går jeg ikke mer enn 240 skritt inne hjemme ila en dag 🙈 Er det veldig ille? Hva med dere? 

måler det opp i mil..og drar snittet.. kan ikke måle skritt...p

Endret av Baktus
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sjeldent under 3000 på rolige hjemmedager. Prøver å komme opp til minimum 10.000 daglig, men hender jeg lander på rundt 8000. Har en stepkasse jeg bruker aktivt, som hjelper på når været er dritt, og som gjør det lett å trimme litt i korte bolker når formen er dårlig.

Anonymkode: a5289...d82

AnonymBruker
Skrevet

Ts her! Oi haha nå følte jeg meg skikkelig lat!!! Jeg føler virkelig ikke at jeg er lat, men de dagene jeg er hjemme så labber jeg jo bare fra senga til sofaen til kjøkkenbenken og badet og ja jeg bor i en liten 33 kvm leilighet og sitter i sofaen med jobb PCen og sofaen på kvelden foran TVen. 

De dagene jeg går 5000 skritt og mer så føler jeg meg dødssliten 

Jeg er slank men ikke veldig god kondisjon 

AnonymBruker
Skrevet

10-15000 på vanlige dager. Mer i helgene. En slapp dag med hjemmekontor blir det uansett en tur ut, minst 5000 skritt, dvs 30 minutters tur.

Anonymkode: 0546c...9e2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts her! Oi haha nå følte jeg meg skikkelig lat!!! Jeg føler virkelig ikke at jeg er lat, men de dagene jeg er hjemme så labber jeg jo bare fra senga til sofaen til kjøkkenbenken og badet og ja jeg bor i en liten 33 kvm leilighet og sitter i sofaen med jobb PCen og sofaen på kvelden foran TVen. 

De dagene jeg går 5000 skritt og mer så føler jeg meg dødssliten 

Jeg er slank men ikke veldig god kondisjon 

Hvis du bare er inne en hel dag er det ikke rart du ikke får mer. En rur på en halvtime-time vil hjelpe veldig.

Anonymkode: df176...3cb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går/løper mellom 25 000 - 33 000

Anonymkode: f9bc1...0cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja det er ille. Hvorfor er du ikke i aktivitet i helgene? 

Anonymkode: 77aad...ea7

AnonymBruker
Skrevet

Med hund blir det minst 5 000 selv på late dager. En vanlig dag ligger jeg nok på 15 000, men er ofte over 25 000 også. Hater å trene, så jeg tvinger meg selv til å gå en del. 

Anonymkode: e0305...b1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...