AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Skrevet 11. mai 2023 For første gang på 33 år sprakk kondomet🙈 og nå er mensen forsinka🙈 selvsagt skyldes det mest sannsynlig OA. Er 50, men har fortsatt regelmessig mens. Kondomet sprakk 3 dager etter at eggløsning skulle vært etter kalenderen, men det er jo ikke sikkert den var da, kan jo ha vært samme dag. Har de siste 4 dagene hatt mensmurring. Og i går dårlig humør, slik jeg pleier å ha siste uka før mens. Ingen ømme bryster som vanlig. En god del mer hetetokter enn vanlig. Er klar over at OA kan gi falsk positiv test, så det er liksom ikke noe god pekepinn. Er og klar over at det skal veldig mye til for å bli naturlig gravid i min alder, men det hadde vært typisk min «flaks». Og helt krise om det skulle være tilfellet. Hva gjør jeg? Anonymkode: 8bb3a...bb1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #2 Skrevet 11. mai 2023 Du skulle nok kanskje ha tatt en "angrepille" døgnet etter kondomet sprakk men det er jo for sent nå. Det går jo ann og ta prøve hos doktoren, eller en egentest hjemme. Utover det så vet jeg faktisk ikke. Anonymkode: d6022...f89
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #3 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du skulle nok kanskje ha tatt en "angrepille" døgnet etter kondomet sprakk men det er jo for sent nå. Det går jo ann og ta prøve hos doktoren, eller en egentest hjemme. Utover det så vet jeg faktisk ikke. Anonymkode: d6022...f89 Kanskje vente til over helga og se om det skjer noe da. Da kan jeg og kjøpe test i en annen by😂 Har ikke lyst å kjøpe det her hvor alle kjenner alle🙈. Ved negativ test, så er jeg vel trygg? Positiv test trenger jo ikke være noe svar i det hele tatt. Anonymkode: 8bb3a...bb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå