AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Skrevet 11. mai 2023 Kjæresten min har mange ganger sagt at jeg ikke setter pris på noe han gjør, noe som ikke stemmer. Han mener at om han f.eks. fikser bilen min eller ordner en lekk kran, kjøper med en ost fra butikken, så setter jeg ikke pris på det. Men det gjør jeg. Men problemet er at jeg sier jeg savner mer kos og nærhet, at jeg føler meg trist pga. det, da kan han bli sint og si at jeg ikke setter pris på de nevnte tingene over, og andre ting. Jeg er jo takknemlig selvsagt, men betyr det at jeg ikke kan være ærlig om hva jeg savner? Er det enten eller? Enten praktisk hjelp og tjenester, eller fysisk nærhet og ordentlig kjærestetid? Jeg vil ikke være utakknemlig, men det gir meg mye mer om vi har en fin, romantisk kveld sammen med masse fysisk nærhet og erotikk, enn at han hjelper meg med noe i hagen. Han er en veldig praktisk mann, han liker å fikse ting, eksperimentere med å ta fra hverandre og sette sammen tekniske ting. Han er sivilingeniør, og er nysgjerrig og liker å gjøre alt mulig praktisk. Noen ganger kan han være romantisk, og han er veldig flink til å ordlegge seg og gi komplimenter, men det drukner litt i at han virker å være mest fornøyd når han gjør praktiske ting. Sånt gjør meg trist. Hva gjør dere andre par som er ulike? Anonymkode: 9aac5...cf3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #2 Skrevet 11. mai 2023 Det handler om at dere uttrykker kjærlighet ulikt. Det kan være lurt å sette seg inn i hverandres måte å uttrykke seg på. Om du googler «kjærlighetsspråkene» kommer det opp diverse som kan være nyttig. Anonymkode: 0538d...fa9 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå