Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #1 Skrevet 6. januar 2006 Hei dere Er det noen her som har erfaring med nuvaring? Omtrent hvor lang tid tar det før eggløsningen er tilbake, dvs hvor lang tid i forveien bør jeg slutte med å bruke ringen før vi begynner å prøve? På forhånd takk for svar, klem fra en foreløbig gjest
Cymbidium Skrevet 6. januar 2006 #2 Skrevet 6. januar 2006 (endret) Jeg brukte Nuvaring. - Jeg er nå i min 6. prøveperiode (pp) etter å ha sluttet med den, og har definitivt hatt EL denne gangen. Jeg har tempet, og det er ingen tvil om det. - 5 pp tror jeg ikke at jeg hadde EL, basert på EL-tester. Men en eller to ganger i året har man ikke EL, så kanskje det var en av de gangene. - I 4. pp brukte jeg EL-tester og fikk positiv test, som mest sannsynlig betyr at jeg hadde det da også. - De tre første pp'ene testet jeg ikke, men basert på at kroppslige tegn de gangene var veldig like den pp jeg er inne i nå, tipper jeg at jeg har hatt det da også. Jeg er imidlertid ikke sikker på det. Dette ble litt rotete svar, men håper du får noe ut av det. Og så varierer det vel sikkert fra person til person hvor lang tid det tar før kroppen er i gjenge igjen. Endret 6. januar 2006 av Cymbidium
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #3 Skrevet 7. januar 2006 Jeg fikk EL tilbake med en gang etter å ha brukt nuvaring ii ca 2 år. Jeg er sikker på at jeg hadde den, fordi jeg hadde voldsomme smerter ved venstre eggstokken. Det var ingen tvil om at det var eggløsning.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #4 Skrevet 9. januar 2006 En venninne av meg ble gravid i første pp etter å ha tatt ut ringen. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå