Gjest loffen Skrevet 31. oktober 2002 #1 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hei, jeg trenger litt info om Dubai.....hvis du har noe å fortelle meg. Jeg skal ikke være borte lenge, onsdag til mandag. På forhånd tusen takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 11. november 2002 #2 Del Skrevet 11. november 2002 Kanskje du har reist allerede? Hvis ikke: 1. Rusle rundt i soukene (basarene), blant annet kan du sikle i gullsouken - der er det mye lekkert til bra priser!!! 2. Ta en tur til stranda (Jumeira) 3. Om kvelden: Beundre Burj Al Arab - verdens flotteste hotell - det skifter farge kanskje hvert 5. minutt, kjempefint! Men inn kommer du ikke, med mindre du heter Thomas Øye... :blunke: 4. Ørken-safari!!! Råkjøring i ørkenen i 4-hjulstrekker. Utrolig morsomt. Sjekk om hotellet kan melde deg på en tur (eller reisebyrået før du drar). Kanskje man ender opp i en "autentisk" beduin-leir, med BBQ og magedans på menyen.... (Jada, litt tacky, men gøy likevel.) 5. Kjør båt på elva. Det går ikke like fort som når Gjelsten vinner offshore-verdenscup'en med "Spirit of Norway", men er en ypperlig anledning til å betrakte byen på behagelig avstand. 6. Sist, men ikke minst, bare vandre rundt på måfå og trekk til deg atmosfæren. GOD TUR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå