AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Skrevet 11. mai 2023 Jeg har vært singel i over 5 år nå. Jeg gikk ut av ett psykisk mishandlende forhold med en mann som gjor alt han kunne for å trykke med ned. Brukte 2 år på å jobbe med meg selv, gå til psykolog og begynne å stole på menn igjen. De neste 2 åra brukte jeg på meg og mitt og var egentlig ikke altfor intr i å verken date eller få meg kjæreste. Det siste året derrimot har jeg følt mer på ensomheten, ønske om å dele livet med noen og ha en som jeg kan kalle min. Jeg har vært innom happn og Facebook dateing. Min opplevelse er at folk samler matcher. De er ikke intr i å skrive, evt vil de kun skrive seksuelt og møtes for seggs. Noe jeg ikke er intr. Jeg vil ikke blande jobb og whatever, og jeg har ingen hobby hvor man møter andre folk, da mine hobby er å gå turer, og jeg ofte går alene. Så da lurer jeg, hvordan finner man seg en kjæreste når folk man matcher med verken svarer eller skriver? K 34 Anonymkode: a64ba...dc5
Diry72 Skrevet 11. mai 2023 #2 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært singel i over 5 år nå. Jeg gikk ut av ett psykisk mishandlende forhold med en mann som gjor alt han kunne for å trykke med ned. Brukte 2 år på å jobbe med meg selv, gå til psykolog og begynne å stole på menn igjen. De neste 2 åra brukte jeg på meg og mitt og var egentlig ikke altfor intr i å verken date eller få meg kjæreste. Det siste året derrimot har jeg følt mer på ensomheten, ønske om å dele livet med noen og ha en som jeg kan kalle min. Jeg har vært innom happn og Facebook dateing. Min opplevelse er at folk samler matcher. De er ikke intr i å skrive, evt vil de kun skrive seksuelt og møtes for seggs. Noe jeg ikke er intr. Jeg vil ikke blande jobb og whatever, og jeg har ingen hobby hvor man møter andre folk, da mine hobby er å gå turer, og jeg ofte går alene. Så da lurer jeg, hvordan finner man seg en kjæreste når folk man matcher med verken svarer eller skriver? K 34 Anonymkode: a64ba...dc5 Hei. Hvor bor du?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #3 Skrevet 11. mai 2023 Prat med forbipasserende menn du møter på når du går turer Anonymkode: f06dc...c96 1
ClausSaus Skrevet 11. mai 2023 #4 Skrevet 11. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har vært singel i over 5 år nå. Jeg gikk ut av ett psykisk mishandlende forhold med en mann som gjor alt han kunne for å trykke med ned. Brukte 2 år på å jobbe med meg selv, gå til psykolog og begynne å stole på menn igjen. De neste 2 åra brukte jeg på meg og mitt og var egentlig ikke altfor intr i å verken date eller få meg kjæreste. Det siste året derrimot har jeg følt mer på ensomheten, ønske om å dele livet med noen og ha en som jeg kan kalle min. Jeg har vært innom happn og Facebook dateing. Min opplevelse er at folk samler matcher. De er ikke intr i å skrive, evt vil de kun skrive seksuelt og møtes for seggs. Noe jeg ikke er intr. Jeg vil ikke blande jobb og whatever, og jeg har ingen hobby hvor man møter andre folk, da mine hobby er å gå turer, og jeg ofte går alene. Så da lurer jeg, hvordan finner man seg en kjæreste når folk man matcher med verken svarer eller skriver? K 34 Anonymkode: a64ba...dc5 Online dating bør du da bare styre unna. Som nevnt over, begynn å prate med menn du møter på tur. Gjør det eventuelt litt lettere for deg selv ved å gå turer i samme område ofte, slik at du kan støte på de samme mennene gjentatte ganger. Skader definitivt ikke å se litt snerten ut heller… De fleste menn er åpne for at en dame tar kontakt. Bare pass på å være kritisk samtidig. Dette får du til! 🙂👍 Endret 11. mai 2023 av ClausSaus 1
Kompetent Skrevet 11. mai 2023 #5 Skrevet 11. mai 2023 (endret) Du kan begynne med å 'like' menn som har utseende som er på nivå med ditt. Sannsynligvis gjør du som de fleste kvinner og er bare interessert i topp 5% av menn. Det sier seg selv at det ikke er nok slike menn til alle kvinner. Menn som har bra nok gener til at damer velger dem, foretrekker å gå fra den ene til den andre, med mindre en supermodell vil ha dem, da kan det være de binder seg og er trofaste. Vanlige damer er bare noe de feier over, nesten som en hobby. Endret 11. mai 2023 av Kompetent
Badebuksa2.0 Skrevet 11. mai 2023 #6 Skrevet 11. mai 2023 På Kvinneguiden kanskje? Kom igjen, single gubber! Ta kontakt! Med trådstarter altså, IKKE med meg....... 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #7 Skrevet 11. mai 2023 Kompetent skrev (30 minutter siden): Du kan begynne med å 'like' menn som har utseende som er på nivå med ditt. Sannsynligvis gjør du som de fleste kvinner og er bare interessert i topp 5% av menn. Det sier seg selv at det ikke er nok slike menn til alle kvinner. Menn som har bra nok gener til at damer velger dem, foretrekker å gå fra den ene til den andre, med mindre en supermodell vil ha dem, da kan det være de binder seg og er trofaste. Vanlige damer er bare noe de feier over, nesten som en hobby. Ja men hvordan vet man hvilke nivå man ligger på da 🤷♀️ har flere ganger fått høre at jeg er så pen. At jeg som er den fine dama absolutt ikke burde ha problem med å finne meg en mann. Selv ser jeg på meg selv som en helt normalt pen dame, men i følge de rundt meg er jeg veldig veldig pen 🤷♀️ jeg vil tiltrekkes av utseende til mannen jeg skal være, men har såpass selvinnsikt at jeg uansett ikke driver å "liker" på øverste hylle 😅 Anonymkode: a64ba...dc5
Kompetent Skrevet 11. mai 2023 #8 Skrevet 11. mai 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Ja men hvordan vet man hvilke nivå man ligger på da 🤷♀️ har flere ganger fått høre at jeg er så pen. At jeg som er den fine dama absolutt ikke burde ha problem med å finne meg en mann. Selv ser jeg på meg selv som en helt normalt pen dame, men i følge de rundt meg er jeg veldig veldig pen 🤷♀️ jeg vil tiltrekkes av utseende til mannen jeg skal være, men har såpass selvinnsikt at jeg uansett ikke driver å "liker" på øverste hylle 😅 Anonymkode: a64ba...dc5 Men hvis det du har prøvd så langt ikke fungerer, og alle vet jo at menn er ganske så heteroseksuelle, så kan det jo ikke utelukkes at de mennene du liker har for mye å velge i, og at det ikke er noe spesielt ved deg som gjør at du kan holde på en av dem. Svaret ditt antyder jo at du også kun er interessert i ca 5% av menn, så da har du konstruert en situasjon hvor du har gjort noe som egentlig er veldig lett, til noe som er veldig vanskelig. Oddsene for kvinner å matche med menn de liker er 35%, mens for menn er oddsene kun 2%, selv om menn liker 50-60% av kvinner på datingapper, og kvinner kun liker 5% av menn. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #9 Skrevet 11. mai 2023 Kompetent skrev (3 minutter siden): Men hvis det du har prøvd så langt ikke fungerer, og alle vet jo at menn er ganske så heteroseksuelle, så kan det jo ikke utelukkes at de mennene du liker har for mye å velge i, og at det ikke er noe spesielt ved deg som gjør at du kan holde på en av dem. Svaret ditt antyder jo at du også kun er interessert i ca 5% av menn, så da har du konstruert en situasjon hvor du har gjort noe som egentlig er veldig lett, til noe som er veldig vanskelig. Oddsene for kvinner å matche med menn de liker er 35%, mens for menn er oddsene kun 2%, selv om menn liker 50-60% av kvinner på datingapper, og kvinner kun liker 5% av menn. % messig vet jeg ikke. Men det utgår uansett en del menn pga alder og kropps fasong. Men sånn er det jo med alle. Man har alle sine foretrukne trekk hos en partner. Nei jeg har nok ikke den lille ekstra som gjør at menn vil bli kjent utover den overfladiske praten 🤷♀️ Anonymkode: a64ba...dc5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #10 Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): % messig vet jeg ikke. Men det utgår uansett en del menn pga alder og kropps fasong. Men sånn er det jo med alle. Man har alle sine foretrukne trekk hos en partner. Nei jeg har nok ikke den lille ekstra som gjør at menn vil bli kjent utover den overfladiske praten 🤷♀️ Anonymkode: a64ba...dc5 Sier ikke at du skal senke standarden din og bli med en mann du ikke synes er attraktiv. Personlighet må jo selvfølgelig også klaffe, men du kan prøve å gå etter menn som er blitt oversett fordi de er sjenerte. Ene eksen min var en så kalt ugly duckling så selv når han fikk bra utseende så var han fortsatt sjenerte, dårlig selvbide og vrangforestillinger om hvordan han så ut. Når vi derimot ble sammen ble han mer og mer sikker på seg selv til det punkte at han gikk fra å være en veldig introvert person til å lære seg og være komfortabel med å være ekstrovert. Nå bor vi i andre byer men holder enda god kontakt, han truer (spøker) fortsatt med om vi begge er single når vi er 40 så har jeg ikke noe valg, vi kommer automatisk til å bli hverandre sin eiendom og bli nødt til å gifte oss. Hvor vi kan ha hunder isteden for barn. Men jeg tror neppe han kommer til å ha det problemet, har sett kjærestene hans siden, skulle tro jeg ville blitt sjalu men føler en viss stolthet over at jeg hjalp han komme til det punkte at han kunne få slike lekre damer. Kjæresten hans nå har også veldig god humor og føler seg ikke truet av meg, når jeg kom på besøk. Spøkte blant annet med om hun noen gang er i koma i mer enn 3 måneder og de sier at de ikke vet om hun noen gang kommer til å vokne har han tilattelse til å bli sammen med meg. Anonymkode: 95f8b...69b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #11 Skrevet 11. mai 2023 Kompetent skrev (6 timer siden): Du kan begynne med å 'like' menn som har utseende som er på nivå med ditt. Sannsynligvis gjør du som de fleste kvinner og er bare interessert i topp 5% av menn. Det sier seg selv at det ikke er nok slike menn til alle kvinner. Menn som har bra nok gener til at damer velger dem, foretrekker å gå fra den ene til den andre, med mindre en supermodell vil ha dem, da kan det være de binder seg og er trofaste. Vanlige damer er bare noe de feier over, nesten som en hobby. Akkurat sånn snakker bitre guttemenn som selv sliter med å finne kjærligheten. Du kan skylde på genetikk alt du vil - grunnen til at sånne som deg ikke er attraktive for kvinner, er fordi dere er selvsentrerte, , emosjonelt uerfarne, uempatiske og generelt lite interessante. TS: Hvis en mann snakker om genetikk og "nivåer" i forbindelse med sosiale relasjoner: LØP. Anonymkode: 295e7...7ef 3 2
Kompetent Skrevet 11. mai 2023 #12 Skrevet 11. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Akkurat sånn snakker bitre guttemenn som selv sliter med å finne kjærligheten. Du kan skylde på genetikk alt du vil - grunnen til at sånne som deg ikke er attraktive for kvinner, er fordi dere er selvsentrerte, , emosjonelt uerfarne, uempatiske og generelt lite interessante. TS: Hvis en mann snakker om genetikk og "nivåer" i forbindelse med sosiale relasjoner: LØP. Anonymkode: 295e7...7ef Kvinner har stort sett bare ett våpen mot menn: avvisning. De aller fleste menn er uinteressante for kvinner, undersøkelser viser at kvinner kun er interessert i mellom 1 og 5 av 100 menn. Det er ikke menns egenskaper det er noe i veien med, det er kvinners manglende heteroseksualitet som kvinner ikke er kvinne nok til å ta ansvar for. Antakeligvis er det 30 av 100 kvinner som kvinner ville hatt sex med, men bare 1/5 av 100 menn de ville ønsket å hatt seg med.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #13 Skrevet 11. mai 2023 Jeg er 28 og fant kjærligheten på Tinder for to år siden. Er da mange der som både skriver og skriver med andre intensjoner enn kun sex. Anonymkode: c5853...d57 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #14 Skrevet 11. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (6 timer siden): På Kvinneguiden kanskje? Kom igjen, single gubber! Ta kontakt! Med trådstarter altså, IKKE med meg....... IKKE kontakt meg (😉😗) Anonymkode: 25938...b7c
Kompetent Skrevet 11. mai 2023 #15 Skrevet 11. mai 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: IKKE kontakt meg (😉😗) Anonymkode: 25938...b7c Så menn er ikke et gode i dine øyne?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #16 Skrevet 11. mai 2023 Kompetent skrev (26 minutter siden): Kvinner har stort sett bare ett våpen mot menn: avvisning. De aller fleste menn er uinteressante for kvinner, undersøkelser viser at kvinner kun er interessert i mellom 1 og 5 av 100 menn. Det er ikke menns egenskaper det er noe i veien med, det er kvinners manglende heteroseksualitet som kvinner ikke er kvinne nok til å ta ansvar for. Antakeligvis er det 30 av 100 kvinner som kvinner ville hatt sex med, men bare 1/5 av 100 menn de ville ønsket å hatt seg med. Ja huff du har det sikkert vanskelig, med dine mannlige privilegier i en verden som er bygget opp rundt det mannlige egoet. Dakar gutten, han blir avvist til fordel for andre menn OG kvinner, han. 😂 Hvilke andre teorier har du da, som du bruker for å kompensere for din manglende suksess i virkeligheten? De fleste kvinner trenger ingen "våpen" mot menn, fordi de aller fleste menn er normale, snille mennesker som takler å leve i et samfunn hvor kvinner også eksisterer. Og ekle, hatefulle guttebasser som deg sitter jo bare på nettet og sutrer, så dere utgjør nok heller ingen større trussel for nattesøvnen til kvinner. Hvis du tror livet handler om å kjempe mot andre mennesker/kvinner, anbefaler jeg Dota 2. Da kan du sitte og leke barsk, alfa-male krigergutt, uten å måtte forholde deg til livets ukomfortable realiteter. Du er jo helt virkelighetsfjern, stakkars.... Anonymkode: 295e7...7ef 1
Kompetent Skrevet 11. mai 2023 #17 Skrevet 11. mai 2023 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ja huff du har det sikkert vanskelig, med dine mannlige privilegier i en verden som er bygget opp rundt det mannlige egoet. Dakar gutten, han blir avvist til fordel for andre menn OG kvinner, han. 😂 Hvilke andre teorier har du da, som du bruker for å kompensere for din manglende suksess i virkeligheten? De fleste kvinner trenger ingen "våpen" mot menn, fordi de aller fleste menn er normale, snille mennesker som takler å leve i et samfunn hvor kvinner også eksisterer. Og ekle, hatefulle guttebasser som deg sitter jo bare på nettet og sutrer, så dere utgjør nok heller ingen større trussel for nattesøvnen til kvinner. Hvis du tror livet handler om å kjempe mot andre mennesker/kvinner, anbefaler jeg Dota 2. Da kan du sitte og leke barsk, alfa-male krigergutt, uten å måtte forholde deg til livets ukomfortable realiteter. Du er jo helt virkelighetsfjern, stakkars.... Anonymkode: 295e7...7ef Legger merke til at du sporer fullstendig av og ønsker å diskutere meg i stedet for temaet. Du beviser det jeg sa om at kvinner kun har ett våpen mot menn: avvisning. At det jeg skriver har med virkeligheten å gjøre, kan man jo lese i Dagbladet i dag, der en mann er fengslet for å ha lurt svært unge jenter på Omegle ved å utgi seg for å være jente. Det du omtaler som "livets ukomfortable realiteteter" antar jeg har å gjøre med at kvinner knapt nok er heteroseksuelle, noe som gjør at de eneste som må anstrenge seg for å leve ut legningen sin paradoksalt nok er heteroseksuelle menn. Alle andre kjønn og legninger har fri tilngang til sex. Endret 11. mai 2023 av Kompetent
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #18 Skrevet 11. mai 2023 Kompetent skrev (4 minutter siden): Legger merke til at du sporer fullstendig av og ønsker å diskutere meg i stedet for temaet. Du beviser det jeg sa om at kvinner kun har ett våpen mot menn: avvisning. At det jeg skriver har med virkeligheten å gjøre, kan man jo lese i Dagbladet i dag, der en mann er fengslet for å ha lurt svært unge jenter på Omegle ved å utgi seg for å være jente. Det du omtaler som "livets ukomfortable realiteteter" antar jeg har å gjøre med at kvinner knapt nok er heteroseksuelle, noe som gjør at de eneste som må anstrenge seg for å leve ut legningen sin paradoksalt nok er heteroseksuelle menn. Alle andre kjønn og legninger har fri tilngang til sex. Kompetent - Mannen som forstod alt. En historie i tre økter: 1. Kompetent har Mannet seg opp og prøver å sjekke opp noen fremtidige koneemner, de ser genetiske passende ut og er ikke så skumle som de andre damene. Men oi, Kompetent blir avvist! Koneemnene ønsker ikke å ha noe med ham å gjøre! "Au, det gjorde vondt og jeg føler meg så liten", tenker Kompetent. 2. Kompetent konkluderer med at de fleste kvinner er lesbiske - for hvorfor skulle de ellers avvise en så attraktiv, sjarmerende og likanes kar som Kompetent? 3. Kompetent vet ikke hva han skal gjøre, han er ensom og sint. Alt han ønsker seg er en snill liten kone som kan stelle med ham. "Kanskje jeg føler meg bedre hvis jeg plager noen damer?", tenker Kompetent og oppretter en bruker på Kvinneguiden. ~ The end. Anonymkode: 295e7...7ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå