Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når ein skal treffe interesante partnere er det forskjellige ting ein ser etter, personlighet, utsende, interesser og gjerne jobb/inntekt. Kva tritidsinteresser er mest attraktive? Fjellturer, politikk, matlaging, mc, musikk, kultur, seiling, mange forskjellige interesser hva ser dere etter?

Anonymkode: 2afbc...93b

Videoannonse
Annonse
Gjest mamsenLydia
Skrevet

Jeg personlig ser etter litt like interesser både når det gjelder partner og venner, jeg er ikke noe for den motsetninger tiltrekker greia😅 ihvertfall ikke når det kommer til interesser og livssyn, en partner skal være en samarbeids partner ikke en motarbeider tenker jeg:) og gøy å ha samme intr å gjøre og snakke om:) 

PS. Helt greit å ha forskjellige intr. Altså, dette er bare en personlig mening :)

AnonymBruker
Skrevet

En som er politisk aktiv er kjempe pluss i min bok enten det er miljøvern, dyrevern, antirasisme, feminisme eller generell aktivisme. 

Anonymkode: e5a61...171

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir glad om jeg møter noen som liker å trene (samme hvordan), bryr seg om kosthold, dyrevern og liker reiser og opplevelser. Blir IKKE glad om jeg møter noen som bare ser på TV og spiser junk.

Anonymkode: 5c7c3...e34

• Liker 1
Skrevet

Det er helt greit om han har interesser jeg ikke har. Men han være glad i dyr og ønske å ha hund eller katt. Han bør også være  engasjert i samfunn og politikk, slik at vi kan diskutere det. Helst like å lese, så vi kan snakke om litteratur sammen (behøver ikke like samme type litteratur). Og det er viktig at han tar vare på helsen, og at vi kan gå turer sammen. 

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit om vi har noen forskjellige interesser, men også viktig å ha noen felles ☺️Jeg er glad i en relativt aktiv livsstil. På vår/sommer er jeg glad i å gå tur i skogen å går en del på fjellturer. På vinterstid står jeg en del på slalom og langrenn. Så for meg er det en deal-braker om han heller vil ligge på sofaen 24/7. 

Anonymkode: 1392b...627

AnonymBruker
Skrevet

Fritidsinteresser er ikke attraktive i seg selv, og jeg kan ikke rangere dem på noen måte.

Det som ER attraktivt er at en mann er engasjert i ett eller annet, som ikke kræsjer med mine verdier. Om han er brennende opptatt av matlaging, musikk, fugler, sykling eller friluftsliv spiller ikke så stor rolle. Er han glødende politisk engasjert i et parti jeg ikke kan identifisere meg med, så er han uaktuell. 

Det viktigste er at han har en eller flere interesser, og at han lar meg holde på med mine interesser, som jeg bruker mye tid på. Om interessene våre er sammenfallende er det en bonus 😊 

Anonymkode: ae8c4...4ac

• Liker 1
Skrevet

En gamer som er hundeentusiast er hot 🔥

Skrevet
Disney Adult skrev (41 minutter siden):

En gamer som er hundeentusiast er hot 🔥

Mhm 😄

AnonymBruker
Skrevet

Moderat treningsinteresse, bør ha noe interesse for mat. Bør like bøker, serier/film og sosiale ting som quiz, brettspillkvelder, ølsmaking og katt!

Jeg vil ikke ha en som løper på fjellturer hele tiden eller annen stor interesse for friluftsliv, har hund eller barn, eller er avholds.

Anonymkode: ebcae...4a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg blir glad om jeg møter noen som liker å trene (samme hvordan), bryr seg om kosthold, dyrevern og liker reiser og opplevelser. Blir IKKE glad om jeg møter noen som bare ser på TV og spiser junk.

Anonymkode: 5c7c3...e34

Du forstår at de beste dyrevernerene er folk som ikke har dyr og mener at dyr ikke skal være kjæledyr, ikke sant? Du skjønner at de fleste problemene for dyr kommer av dyrehold, sant? Så vær forsiktig hva du ønsker deg, for mange "dyreforkjempere" og "dyrevernere" er det rake motsatte av hva begrepet skulle tilsi.

AnonymBruker
Skrevet

Har du tenkt til å justere fritidsaktivitetene dine for å få deg kjæreste?

Anonymkode: 71a72...bde

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
kar90 skrev (8 minutter siden):

Du forstår at de beste dyrevernerene er folk som ikke har dyr og mener at dyr ikke skal være kjæledyr, ikke sant? Du skjønner at de fleste problemene for dyr kommer av dyrehold, sant? Så vær forsiktig hva du ønsker deg, for mange "dyreforkjempere" og "dyrevernere" er det rake motsatte av hva begrepet skulle tilsi.

Og svært mange av oss har kjæledyr i flertall fordi vi alltid sier ja til å adoptere rescues og ta inn dyr i fosterhjem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og svært mange av oss har kjæledyr i flertall fordi vi alltid sier ja til å adoptere rescues og ta inn dyr i fosterhjem.

Dette gir bare næring til problemet. Alle vet at dyreelskere ikke gjør noe for dyrenes skyld. All omgang med dyret er for deres egen skyld.

Gjest Made4u
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

En som er politisk aktiv er kjempe pluss i min bok enten det er miljøvern, dyrevern, antirasisme, feminisme eller generell aktivisme. 

Anonymkode: e5a61...171

Det går som regel over med alderen, vare sjelden lenger enn til noen er 25 ekstremisme som du nevner her, så får folk et mer avslappet forhold til galskapen (foruten feminismen, fanatikerne der er uattraktive stort sett hele livet, som regel representert av de lavesststående på kjønnsmarkedet).

Politisk engasjement kan derimot vare lenger, da uten at det er ekstremisme.

Skrevet

Fjellturer og åpen for å danse er mine to store ønsker. Vet ikke helt med politisk interisert, men engasjert burde han være om det gjelder forferdelige ting, vil helst ha en omsorgsfull kar. Ikke så viktig med mat, jeg er simpel, faktisk hadde han ikke likt meg så godt om han er mat entusiast da har han tenkt red flag 😂 Mitt værste mareritt uten at det er dramatikk involvert er om han holder på med buktaling og elsker krypdyr. 

Skrevet

De mest attraktive fritidsinteressene vil jo være de som man har til felles. Jeg er glad i friluftsliv, så det er det  jeg har sett etter.

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Har du tenkt til å justere fritidsaktivitetene dine for å få deg kjæreste?

Anonymkode: 71a72...bde

Det er ikke et dumt tips om ts er en mann faktisk 😄 Friluftsliv, ski og fjellturer er nesten et must for å ha sjans på nettdating (i tillegg til rett utseende da naturligvis)

Anonymkode: debae...80f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke et dumt tips om ts er en mann faktisk 😄 Friluftsliv, ski og fjellturer er nesten et must for å ha sjans på nettdating (i tillegg til rett utseende da naturligvis)

Anonymkode: debae...80f

For alle mine single venninner, så ville en stor interesse rundt friluftsliv og toppturer vært en soleklar nei. 
Vi sveiper kjapt nei om det er flere bilder av toppturer eller skiturer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...