Gå til innhold

Noen her som har prøvd falske negler fra Normal??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenkte på sånne depend negler. Har noen erfaring med falske negler fra Normal? Hvor lenge holder de? sitter de godt fast? Lett å fjerne??

Anonymkode: e4498...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke fra normal men jeg har brukt de som selges på apotek 1, de satt på en uke og hadde sikkert ikke falt av hvis ikke det var for at jeg lekte i sandkassa på jobb hver dag (bhg).

Anonymkode: 3cca5...9bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Husker da den ene neglen til læreren vår på ungdomskolen satt fast i genseren til en gutt i klassen etter at hun hadde klappet ham på skulderen. Vi så det ikke før i friminuttet. Noe av det morsomste jeg (og sikkert resten av klassen) har opplevd å være vitne til. Samtidig som jeg tenkte ‘stakkars læreren - såå flaut’… Og så bestemte jeg for meg selv at jeg ALDRI skulle skaffe meg falske negler noen gang😱

Anonymkode: d9de0...e34

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Husker da den ene neglen til læreren vår på ungdomskolen satt fast i genseren til en gutt i klassen etter at hun hadde klappet ham på skulderen. Vi så det ikke før i friminuttet. Noe av det morsomste jeg (og sikkert resten av klassen) har opplevd å være vitne til. Samtidig som jeg tenkte ‘stakkars læreren - såå flaut’… Og så bestemte jeg for meg selv at jeg ALDRI skulle skaffe meg falske negler noen gang😱

Dette var derimot på 90-tallet. I dag er juks i mye større grad lov. Så litt løsnegler og falske øyevipper her og der på rare plasser er vel mer legitimt😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bruker neglelimet som følger med og tar på nok, så sitter de på i ca 1-2 uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Peanut skrev (2 timer siden):

Hvis man bruker neglelimet som følger med og tar på nok, så sitter de på i ca 1-2 uker. 

Takk for svaret. Hvor mye er nok?? Tenk hvis jeg bruker litt for mye lim og ikke får dekket alle neglene..

Og når man skal ta de av er det bare å dra dem av eller finnes det noen spesiell måte å gjøre det på?

Hilsen en 35 åring som har aldri hatt lange negler og aldri brukt falske negler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, jeg har prøvd flere av de. Noen har sittet på i 2 uker, noen har sittet på i 2 dager og noen i bare 2 timer 😅 Det har vel mest med hvordan jeg puttet på limet som hørte med og hva jeg drev med i etterkant.

Den gangen de varte i 2 uker var jeg veldig forsiktig og var redd for å knekke de av. De gangene de har vart bare noen få dager har jeg brukt hendene mine som normalt og vært på jobb og knekket de av med uhell der. Og den ene gangen de bare varte i ca. 2 timer var jeg "ute på livet".. Jeg var dritings og merket ikke engang at jeg knakk de av, men fikk plutselig se det senere på kvelden at flere av neglene manglet. 😂

Anonymkode: 2e4d7...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg har prøvd flere av de. Noen har sittet på i 2 uker, noen har sittet på i 2 dager og noen i bare 2 timer 😅 Det har vel mest med hvordan jeg puttet på limet som hørte med og hva jeg drev med i etterkant.

Den gangen de varte i 2 uker var jeg veldig forsiktig og var redd for å knekke de av. De gangene de har vart bare noen få dager har jeg brukt hendene mine som normalt og vært på jobb og knekket de av med uhell der. Og den ene gangen de bare varte i ca. 2 timer var jeg "ute på livet".. Jeg var dritings og merket ikke engang at jeg knakk de av, men fikk plutselig se det senere på kvelden at flere av neglene manglet. 😂

Anonymkode: 2e4d7...5c5

Haha. Jeg har små barn også da. 2 dager er nok for meg😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Takk for svaret. Hvor mye er nok?? Tenk hvis jeg bruker litt for mye lim og ikke får dekket alle neglene..

Og når man skal ta de av er det bare å dra dem av eller finnes det noen spesiell måte å gjøre det på?

Hilsen en 35 åring som har aldri hatt lange negler og aldri brukt falske negler

Det er plenty av lim :) Hvis ikke de løsner av seg selv kan du bruke neglelakkfjerner, bare å google. 

Anonymkode: 50c08...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falske negler fra f.eks Normal, fungerer ikke for meg i hvert fall. Selv om jeg er vant til å ha lange negler. Jeg bruker heller penger på å fikse dem på neglesalong. Da blir de sterkere og holder lenger. Det er selvfølgelig ganske dyrt, men det er jo noe jeg prioriterer 😊 Går 1 gang i måneden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...