AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #1 Skrevet 10. mai 2023 Ok så jeg har fått barnevakt for første gang på 6 mnd og har lyst til å dra på byen i helgen. Men alle jeg kjenner jobber, eller er bortreist. Innenfor å dra alene? Anbefalinger til kule steder i Oslo? Anonymkode: c5d8c...b38
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #2 Skrevet 10. mai 2023 Jaeger eller The Villa Anonymkode: cfeb6...2d8
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #3 Skrevet 10. mai 2023 Det er innafor å dra alene men jeg ville unngått de stedene som nevnes over da det florerer av dop og 20 åringer der. Pass på drinken din hold den foran deg til enhver tid og med hendene over glasset når du ikke drikker av det. Ikke ta i mot drink fra fremmede og ikke la fremmede komme tett på for å gi deg en klem eller lignende (kan lett slippe en pille i glasset ditt da) Sist jeg var ute på byen alene ble jeg dopet ned. Har ikke turt å dra ut mer etter det er nå snart 8 år siden. Anonymkode: 4c5e8...6f2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #4 Skrevet 10. mai 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det er innafor å dra alene men jeg ville unngått de stedene som nevnes over da det florerer av dop og 20 åringer der. Pass på drinken din hold den foran deg til enhver tid og med hendene over glasset når du ikke drikker av det. Ikke ta i mot drink fra fremmede og ikke la fremmede komme tett på for å gi deg en klem eller lignende (kan lett slippe en pille i glasset ditt da) Sist jeg var ute på byen alene ble jeg dopet ned. Har ikke turt å dra ut mer etter det er nå snart 8 år siden. Anonymkode: 4c5e8...6f2 Det florerer av dop på alle utesteder i Oslo, TS skrev ikke hvor gammel hun er? Jeg er 36 og går nesten bare på Jaeger og The Villa Anonymkode: cfeb6...2d8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #6 Skrevet 11. mai 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er 27 Anonymkode: c5d8c...b38 Vil som sagt anbefale Jaeger og The Villa😊 Hvordan type utesteder liker du TS? Anonymkode: cfeb6...2d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå