AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #1 Del Skrevet 10. mai 2023 Bestilte timen "For single som vil sjekke status". Har passert 40 og er nysgjerrig på hvordan det står til. De sier at de tester for TSH, Fritt T4 og AMH. Kan lite om emnet, men hva med progesteron, er ikke det noe de bør ta med i sin vurdering? Anonymkode: 5a81b...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #2 Del Skrevet 10. mai 2023 Hva er Hausken? Anonymkode: 0d34a...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #3 Del Skrevet 10. mai 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er Hausken? Anonymkode: 0d34a...fc4 Klinikk Hausken Oslo - Norges største IVF klinikk Anonymkode: 5a81b...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #4 Del Skrevet 11. mai 2023 Progesteron skal tas på en viss dag i syklus, 1 uke etter eggløsning. Er ikke vits i å ta det ellers Anonymkode: 49a3c...22c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #5 Del Skrevet 11. mai 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Progesteron skal tas på en viss dag i syklus, 1 uke etter eggløsning. Er ikke vits i å ta det ellers Anonymkode: 49a3c...22c Takk 🙂 må bare bli ca da, for kan ikke vite akkurat eggløsningsdag uten blodprøver, slik jeg har forstått det? TS Anonymkode: 5a81b...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #6 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk 🙂 må bare bli ca da, for kan ikke vite akkurat eggløsningsdag uten blodprøver, slik jeg har forstått det? TS Anonymkode: 5a81b...777 Blir sånn ca, ja! Men om man tar eggløsningstester så kan man jo regne seg fram til det. Men eggløsningstester er ingen garanti for at man faktisk har eggløsning, det er det kun blodprøve som kan påvise at eggløsning har vært🌼 Anonymkode: 49a3c...22c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #7 Del Skrevet 11. mai 2023 De undersøker FSH og AMH, i tillegg til å telle antall follikler som kan sees på ultralyd. Dette er den eneste metoden for å vurdere fertiliteten. Selv om resultatene ser lovende ut, er det ingen garanti for graviditet, spesielt siden du er over 40 år. Jeg antar at du vil få en klar beskjed hos Hausken om at tiden for å handle er nå. Jeg fikk den beskjeden allerede da jeg var 37 år. Anonymkode: a08dc...fae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #8 Del Skrevet 11. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: De undersøker FSH og AMH, i tillegg til å telle antall follikler som kan sees på ultralyd. Dette er den eneste metoden for å vurdere fertiliteten. Selv om resultatene ser lovende ut, er det ingen garanti for graviditet, spesielt siden du er over 40 år. Jeg antar at du vil få en klar beskjed hos Hausken om at tiden for å handle er nå. Jeg fikk den beskjeden allerede da jeg var 37 år. Anonymkode: a08dc...fae Takk😊 At det er (forhåpentligvis) nå eller aldri, ja, det er den brutale sannhet. Vil sjekke om om det overhodet finnes håp. Anbefalte de deg å prøve naturlig eller få hjelp med det samme? Anonymkode: 5a81b...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #9 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Takk😊 At det er (forhåpentligvis) nå eller aldri, ja, det er den brutale sannhet. Vil sjekke om om det overhodet finnes håp. Anbefalte de deg å prøve naturlig eller få hjelp med det samme? Anonymkode: 5a81b...777 De ga meg 3 måneder på prøve naturlig. Det er mulig å få støttemedising for å forbedre eggmodningen som Letrozol. Det bruker de ofte på vi som er litt eldre før man hopper på IVF Anonymkode: a08dc...fae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #10 Del Skrevet 11. mai 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: De ga meg 3 måneder på prøve naturlig. Det er mulig å få støttemedising for å forbedre eggmodningen som Letrozol. Det bruker de ofte på vi som er litt eldre før man hopper på IVF Anonymkode: a08dc...fae Igjen takk. Vil høre med klinikken om det evt Anonymkode: 5a81b...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå