AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #1 Del Skrevet 10. mai 2023 Hei. Noen som har gode tips til alkoholfrie viner og lignede? Vi prøver å få barn, men har ikke lyst at alle skal vite det enda. Det er mange festligheter fremover, så føler at jeg må late som jeg drikker for å ikke få spørsmål Anonymkode: c0cbc...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #2 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Noen som har gode tips til alkoholfrie viner og lignede? Vi prøver å få barn, men har ikke lyst at alle skal vite det enda. Det er mange festligheter fremover, så føler at jeg må late som jeg drikker for å ikke få spørsmål Anonymkode: c0cbc...472 Helt ærlig, det kan ta tid og jeg anbefaler å leve som normalt til den dagen du får en positiv test. Kanskje droppe flatfylla 2 dager før ikm, men bortsett fra det er det lurt å leve normalt. Kan bli rimelig tøft hvis det tar tid og du lever som gravid uten å være det. Bare et tips fra en langtidprøver. Ville uansett tatt en tur på polet å hørt med de ang alkoholfritt. De har god peiling. Anonymkode: 09aae...f0f 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #3 Del Skrevet 10. mai 2023 Hørte episode fra fertilitetsrådet (podcast) om hvordan booste fertiliteten, og gynekologene Jon Hausken og Åge Huseby anbefaler ihvertfall å leve som normalt. Så jeg drikker et glass rødvin en helg innimellom og spiser både brie og salami. Livet blir ganske ensformig om man skal leve som gravid allerede før man faktisk er det, spesielt når man prøver over tid. Anonymkode: ba7dc...77b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #4 Del Skrevet 10. mai 2023 Kan du si at du skal tidlig opp? Har begynt å trene og ikke vil drikke for du er i et program du må følge? Når jeg sluttet å drikke fleipet bare én med at jeg var gravid, alle andre godtok det når jeg svarte at jeg bare ikke hadde lyst til å drikke i dag/for tiden Anonymkode: b4018...4fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #5 Del Skrevet 10. mai 2023 Enten hadde jeg kjøpt alkoholfritt og tappet på glassflasker, og sagt jeg brygget selv. ellers hadde jeg bare drukket litt. Lev som normalt. Man må ikke kjøre på med flatfyll selv om det er festeligheter heller, holder jo med en eller fire enheter? Jeg er litt der at selv om man prøver, så kan man fint drikke litt alkohol nå og da så lenge testen er negativ. Uavhengig NÅR du er i syklusen. Neg test, er neg test. Anonymkode: ee2e3...e3a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #6 Del Skrevet 10. mai 2023 Enten hadde jeg kjøpt alkoholfritt og tappet på glassflasker, og sagt jeg brygget selv. ellers hadde jeg bare drukket litt. Lev som normalt. Man må ikke kjøre på med flatfyll selv om det er festeligheter heller, holder jo med en eller fire enheter? Jeg er litt der at selv om man prøver, så kan man fint drikke litt alkohol nå og da så lenge testen er negativ. Uavhengig NÅR du er i syklusen. Neg test, er neg test. Anonymkode: ee2e3...e3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #7 Del Skrevet 11. mai 2023 Når du vet du prøver, finner du jo fort ut at du er gravid, faktisk så fort at et glass vin før en positiv test ikke påvirker «babyen» da det ikke er utviklet noen baby enda. Alkohol er det farligste man kan utsette baby i magen for. Enda farligere enn hvilket som helst narkotisk stoff. Likevell er et glass vin når du er 11DPO overhode ikke farlig. Blir ufattelig slitsom prøveperiode om man skal holde seg unna alkohol, salami, brie og lakris så tidlig når det ikke er nødvendig. Kan gjøre prøvetiden psykisk enda mer belastende enn det trenger. Anonymkode: ead49...36a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå